کد خبر: 12616
1403/05/29 - 11:28


آگهی مزایده اموال غیر منقول

آگهی مزایده اموال غیر منقول سند رهنی کلاسه بایگانی ۱۴۰۱۰۱۲۵۲

پایگاه خبری صدای زنجان

آگهی مزایده اموال غیر منقول سند رهنی کلاسه بایگانی ۱۴۰۱۰۱۲۵۲

به موجب پرونده اجرائی کلاسه ۱۴۰۱۰۱۲۵۲ ششدانگ پلاک ثبتی ۱۴۶۴ فرعی از ۶۸ اصلی نوع ملک طلق با کاربری صنعتی مفروز و مجزا شده از ۴۷۸ فرعی از اصلی مذکور ، واقع در بخش ۰۷ ناحیه 00 حوزه ثبت ملک ناحیه یک زنجان به آدرس زنجان ، شهرک صنعتی اشراق (علی آباد ) ، خیابان دی جنوبی به مالکیت تجهیز نیروی زنگان شماره ثبت ۳۶۴۶ تاریخ ثبت ۱۳۷۸/۱۲/۲۴ دارای شماره ملی ۱۰۴۶۰۰۶۹۷۲۸ بعنوان مالک شش دانگ عرصه و اعیان با شماره مستند مالکیت ۳۲۱۹۲ تاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ دفترخانه اسناد رسمی شماره ۵۴ زنجان، موضوع سند مالکیت اصلی بشماره چاپی ۹۰۲۹۹۶ سری الف سال ۹۷ با شماره دفتر الکترونیکی ۱۳۹۸۲۰۳۲۷۰۰۱۰۰۰۱۴۸ ثبت گردیده است.

حدود و مشخصات ملک :

مساحت ۲۸۰۰۰ متر مربع و حدود آن طبق اعلام اداره ثبت اسناد و املاک منطقه یک زنجان عبارت است از:

به حدود شمالا در دو قسمت اول پی به پی بطول (64/50)شصت و چهار متر و پنجاه سانتیمتر به شماره ششصد و چهار فرعی دوم پی به پی بطول (61/50)شصت و یک متر و پنجاه سانتیمتر به شماره ششصد فرعی شرقا:پی است بطول (224/00) دویست و بیست و چهار متر به خیابان جنوبا: پی به پی بطول (124/00) یکصد و بیست و چهار متر به شماره ششصد و هفت فرعی غربا: پی است بطول (224/00) دویست و بیست و چهار متر به خیابان یاوران ۳

پلاک فوق طبق سند رهنی و شرطی به شماره ۱۸۲۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ تنظیمی دفترخانه اسناد رسمی شماره ۱۱۲۷ تهران که بنفع مدیریت زنجیره تأمین رضوی در قبال مبلغ ۳۸۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال (سیصد و هشتاد میلیارد ریال) در رهن قرار گرفته  است و مرتهن بعلت عدم ایفای تعهدات اقدام به صدور اجرائیه نموده است و تحت کلاسه ۱۴۰۱۰۰۷۰۵ در اداره سوم اجرای تهران تشکیل پرونده شده است و بعلت اینکه مورد وثیقه در حوزه ثبتی زنجان میباشد پرونده به اجرای اسناد استاد زنجان نیابت صادر گردیده است و طی کلاسه ۱۴۰۱۰۱۲۵۲ در زنجان تشکیل پرونده شده است . پلاک مورد رهن ا طبق نظریه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ هیات کارشناسان رسمی دادگستری ارزش ششدانگ پلاک ثبتی به مبلغ ۵۴۲/۷۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال (پانصد و چهل و دو میلیارد و هفتصد میلیون ریال ) ارزیابی شده است.برابر نظر هیات کارشناسان رسمی دادگستری حدود مندرج در سند مالکیت با حدود ملک مطابقت دارد و اعیانیهای موجود در زمان بازدید به شرح زیر میباشد:

۱ - سوله صنعتی به ارتفاع حدود 8/5 متر : بصورت سالنهای انباری و سالن بسته بندی مجاور هم، مجموعا به مساحت حدود ۹۰۰ متر مربع ( مصالح بکار رفته مشابه هم) ساختمان اداری در دو طبقه  (مساحت حدود ۳۶۰ متر مربع، سازه فلزی سقف  طاق ضربی ، جنس درب و پنجره آهنی ) ، راه پله ارتباطی طبقات از نوع فلزی ، (همکف: آشپزخانه و حسابداری نماز خانه و سرویس بهداشتی ، طبقه اول دفتر انبار (کف موزائیک دیوارها اجر نما با بند کشی ، درب و پنجره آهنی ، سقف طاق ضربی ). ساختمان اداری واقع در طبقه اول ( احداث شده داخل سازه سوله اصلی) دارای سیستم گرمایش شوفاژ و رادیاتور و سیستم سرمایش کولر گازی ، سرویس بهداشتی واقع در طبقه اول ( کف سرامیک ، دیوارها تا ارتفاع ۵/۱ متر کاشی کاری و بالادست کاغذ دیواری سالنهای انباری و بسته بندی بصورت سازه سوله صنعتی ، سقف شیبدار با ورق گالوانیزه ، پشم شیشه و تور مرغی ، کف بتن ، دربهای کشویی آهنی ، سیستم روشنایی سقفی با چراغهای حبابدار صنعتی می‌باشد. سالن بسته بندی (مجاور سالن انبار) دارای سکوی پلت فرم برای تولید روغن موتور می‌باشد.

۲ - سوله صنعتی به ارتفاع حدود ۷ متر در ابعاد حدود 12*18 متر و مساحت ۲۱۶ متر مربع (به عنوان سالن تولید روغن ترانس و آزمایشگاه) سقف سوله شیبدار با ورق گالوانیزه ، پشم شیشه و توری مرغی ، کف بتن و موزائیک، دیوارها از آجر نمای دوطرف ، درب و پنجره اهنی در داخل این سوله صنعتی ، سازه جداگانه ای در ۲ طبقه بصورت طبقه همکف به عنوان رختکن طرفه (کف سرامیک ، دیوارها کاشی ، سقف طاق ضربی)  به مساحت حدود ۷۲ متر مربع ، و طبقه اول نیز در حدود ۷۲ متر مربع به عنوان آزمایشگاه (کف سرامیک، دیوارها تا زیر سقف کاشی ، سقف کاذب PVC ، درب ورودی شیشه سکوریت ، درب و پنجره آلومینیوم گرمایش اسپیلیت و بخاری گازی ، سرمایش کولر گازی) احداث گردیده است راه پله ارتباطی از همکف به طبقه اول آهنی است.

۳ - سوله یکطرفه متصل به سازه اصلی به مساحت حدود ۱۱۷ متر مربع ( ساختمان بویلر و اتاق نمونه گیری آزمایشگاه ) در مجاورت جنوبی سالن تولید روغن ترانس : نوع سقف شیبدار یکطرفه ، کف بتنی ، دیوارها آجری با بند کشی ، جنس دربها کشویی آهنی

۴ - اتاق نمونه گیری به مساحت حدود ۱۹ متر مربع : این فضا قبلاً به عنوان اتاق تاسیسات استفاده می‌شده است.کف بتن  دیوارها اجر نما، سسیتم سقف طاق ضربی ، جنس درب ها آهنی می‌باشد.

5- اتاق برق به مساحت حدود ۶۶ متر مربع این فضا در ضلع غربی محوطه ملک مورد ارزیابی واقع گردیده است . سازه بصورت دیوار باربر و شناژهای افقی و قائم ، سقف شیبدار یکطرفه با ورق و.... ، کف بتن ، دیوارها از نوع آجر نمای همراه با بند کشی ، جنس درب آهنی .

6- ساختمان نگهبانی شرقی به مساحت حدود ۳۲/۵ متر مربع: این ساختمان با دیوار آجری نما از داخل و خارج همراه بندکشی ، سیستم سقف طاق ضربی ، کف ،موزائیک سرویس بهداشتی درب و پنجره آهنی در مجاورت ورودی شرقی کارخانه واقع شده است.

7-ساختمان نگهبانی غربی به مساحت حدود ۲۸/۵ متر مربع : این بنا در ۲ طبقه با دیوار آجری ، سیستم سقف طاق ضربی . درب و پنجره آهنی ( شیشه خور ) ، کف موزائیک و راه پله آهنی جهت ارتباط به طبقه فوقانی می باشد.

8-استخر بتنی ( استخر آب برج خنک کننده : این قسمت در ابعاد حدود 14*14 متر و ارتفاع حدود ۳ متر بصورت سازه بتن آرمه و به شکل زیر زمینی میباشد. در قسمت فوقانی استخر، یک سازه فولادی به منظور نصب و بهره برداری از برج خنک کننده احداث گردیده است.

9- ساختمان ذخیره مخازن اسید به مساحت حدود ۷۰ متر مربع : این ساختمان در مجاورت ضلع شمالی اتاق برق احداث گردیده است . سقف بصورت يکطرفه شیبدار ( سقف سبک از ورق و پشم شیشه و تور مرغی ) ، دیوار باربر آجری ، ارتفاع از کف تمام شده تا زیر سقف حدود ۴/۴۰ متر می‌باشد.

10- اتاق بویلر به مساحت حدود ۶۹ متر مربع نوع سازه فلزی ، سقف شیبدار یک طرفه از ورق سینوسی رنگی ، دیوارها نیز از ورق های سینوسی رنگی ، کف بتن ، درب آهنی لولایی

۱۱ - کوره رنگ بری ( خاک زنی)شماره ۱ به مساحت حدود ۲۵ متر مربع : به ارتفاع حدود ۷ متر ، سازه از نوع دیوار آجری بدون نما با مهار بند جانبی فولادی دارای راه پله فلزی .

12- کوره رنگ شماره ۲ به مساحت حدود ۲۵ متر مربع به ارتفاع حدود ۷ متر ، سازه از اسکلت بتن آرمه ، دیوار آجری ، راه پله فلزی و دارای سیستم بالابر از نوع اسکلت فلزی

13- برج تقطیر ( حلال): این سازه با فونداسیون بتنی به صورت اسکلت فلزی در ۴ طبقه با راه پله مختص آن جهت دسترسی و استفاده از برج موصوف احداث گردیده است. مساحت حدودی طبقات: همکف ۴۳ متر مربع ، اول ۴۳ متر مربع دوم ۲۰/۷ متر مربع و سوم ۲۰/۷ متر مربع می باشد.

۱۴ ساختمان فیلتر پرس به مساحت مجموعا در حدود ۱۸۰ متر مربع در ۲ طبقه دارای سازه فلزی با راه پله مختص آن مصالح سقف طبقه همکف از ورق فولادی مقاوم و سقف طبقه اول این ساختمان بصورت شیبدار و از نوع ورق رنگی سینوسی باشد.

۱۵ - اتاقک باسکول به مساحت حدود ۹ متر مربع این اتاقک با دیوارهای آجری نما با بند ،کشی کف موزائیک درب آلومینیوم پنجره آهنی شیشه خور در ضلع شمالی محوطه و در مجاورت باسکول ۶۰ تنی واقع گردیده است.

16- محل پارکینگ خودروهای سواری و سبک به مساحت حدود ۱۳۵ متر مربع : سازه این پارکینگ مسقف قوس داراز پایه های فولادی بصورت قوسی و سقف آن از ورق رنگی موج دار می باشد.

17- سپتیک تانک جهت فاضلاب انسانی و صنعتی این سازه بصورت دفن در زمین زیر زمینی در ضلع جنوبی محوطه احداث گردیده است. سپتیک صنعتی دارای مخازن فلزی علاوه بر مخزن بتنی در زیرزمین نصب و فضای فوقانی آن با سازه سبک پوشش داده شده است.

۱۸- انبار خاک به مساحت ۸۸ متر مربع با اسکلت فلزی قوطی و سقف سینوسی با کف بتنی و انبار ملزومات به مساحت ۲۰۱ متر مربع با دیوار و ورق سینوسی و آجری و کف بتنی که دو عدد کانکس نیز در اسکلت آن قرار داده شده است.

 19- محوطه سازی : شامل تسطیح زمین، اجرای جداول سیمانی جهت هدایت و زه کشی آب ، آسفالت محوطه ( آسفالت بدلیل عدم رسیدگی و مرور زمان در اکثر قسمتهای محوطه تقریبا کارایی لازم را از دست داده است) دیوار کشی پیرامونی محوطه کارخانه در حدین شمالی و جنوبی بصورت آجری با بند کشی دیوار پیرامونی محوطه در حدین شرقی و غربی بصورت اجرای پایه آجری با نرده آهنی میباشد اجرای فضای سبز در بخشهایی از محوطه و نصب دربهای ورودی در ضلع شرقی و غربی ، کانال کشی زیر زمینی به منظور اجرای تاسیسات زیر زمینی در محوطه کارخانه پیاده رو سازی در بخش هایی از محوطه.

ششدانگ پلاک فوق از ساعت ۹ الی ۱۲ روز سه شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۶ در اداره اجرای اسناد رسمی زنجان واقع در خیابان کارگران ( صفا) کوچه شهید گنج خانلو از طریق مزایده به فروش میرسد. مزایده پلاک ثبتی فوق از مبلغ ۵۴۲/۷۰٠٠/٠٠٠/٠٠٠ ریال (پانصد و چهل و دو میلیارد و هفتصد میلیون ریال)شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می شود. لازم به ذکر است پرداخت بدهی‌های مربوط به ،آب ،برق، گاز اعم از حق انشعاب و یا حق اشتراک و مصرف در صورتی که مورد مزایده دارای آنها باشد و نیز بدهیهای مالیاتی و عوارض شهرداری و غیره تا تاریخ مزایده اعم از اینکه رقم قطعی آن معلوم شده یا نشده باشد به عهده برنده مزایده است و نیز در صورت وجود مازاد وجوه پرداختی بابت هزینه های فوق از محل مازاد به برنده مزایده مسترد خواهد شد و نیم عشر و حق مزایده نقداً وصول میگردد ) ضمنا متذکر میگردد : شرکت در مزایده منوط به پرداخت ده درصد از مبلغ پایه کارشناسی یک روز قبل از مزایده به شماره حساب390100004068013207775226 IR تمرکز سپرده اداره کل ثبت اسناد استان زنجان به نام خزانه معین استان زنجان با شناسه واریز سپرده 951108500100000000000140101252 و ارائه فیش واریزی و با حضور خریدار یا نماینده قانونی او در جلسه مزایده است. برنده مزایده مکلف است ما به التفاوت مبلغ فروش را ظرف مدت پنج روز از تاریخ مزایده به حساب ثبت تودیع نماید و در صورتی که ظرف مهلت مقرر مانده فروش را به حساب سپرده ثبت واریز نکند مبلغ مذکور قابل استرداد نبوده و به حساب خزانه واریز خواهد شد و در این صورت عملیات فروش از درجه اعتبار ساقط و مزایده تجدید میگردد ضمناً چنانچه روز مزایده تعطیل رسمی گردد آگهی مزایده تجدید خواهد شد ضمنا برابر نامه مکانیزه وارده 140385655000000066 تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۲ مورد مزایده فاقد پوشش بیمه ای می باشد.

 

تاریخ انتشار در سایت آگهی‌های سازمان ثبت: روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۵

رئیس اداره اجرای اسناد رسمی زنجان -زهرا عنایتی

 


sedayezanjannews.ir/nx12616


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»