کد خبر: 12919
1403/07/07 - 12:21


کارگران « ترانسفورماتورسازی کوشکن» در انتظار اجرای قانون!

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان خواستار توضیح مسئولان در خصوص اجرای قانون مشاغل سخت و زیان آور در شرکت ترانسفورماتورسازی کوشکن شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان خواستار توضیح مسئولان در خصوص اجرای قانون مشاغل سخت و زیان آور در شرکت ترانسفورماتورسازی کوشکن شد.

اصغر نجاری در گفت‌وگو با صدای زنجان با اشاره به فعالیت بیش از 500 کارگر در شرکت ترانسفورماتورسازی کوشکن (تسکوی سابق) از عدم پاسخ شفاف مسئولان ذیربط نسبت به درخواست‌های مکرر کارگران برای بررسی‌های کارشناسانه جهت مشمولیت آن‌ها در قانون مشاغل سخت و زیان‌آور خبر داد.

وی با اشاره به پیگیری‌های این نهاد از طریق ارگان‌های ذیربط از استانداری زنجان خواست تا به دقت مسائل کارگری شرکت ترانسفورماتورسازی کوشکن از جمله بررسی و ارزیابی‌های مسئولان و کارشناسان بهداشت در راستای اجرای قانون مشاغل سخت و زیان آور بعلاوه اینکه وضعیت آن دسته از نیروهایی که به هر دلیلی از اواسط سال 1402 نه اجازه اشتغال در کارخانه را دارند و نه بازنشستگی آن‌ها مسجل شده است را به دقت رصد کرده و تکلیف نیروهای مذکور را مشخص کنند.

نجاری اضافه کرد: مسئولان دولتی تا کی می‌خواهند در قبال اصرار برای عدم اجرای قانون از در شرکت ترانسفورماتورسازی کوشکن (تسکوی سابق) اقدامی نکنند؟ ما از مسئولان استانی می‌خواهیم تا کارفرمای مجموعه وادار به صحبت کنند تا قانون به درستی در حق کارگران مجموعه اجرا شود.

به گزارش صدای زنجان؛ شرکت ترانسفورماتورسازی کوشکن با هدف توليد انواع ترانسفورماتورهای توزيع با بازده بالا فعاليت خود را به عنوان سازنده ترانسفورماتورهای روغنی تک فاز و سه فاز از سال ۱۳۸۳ اغاز کرده است.

 اين شرکت با بهره‌گيری از تجربيات موفق سازندگان مطرح ترانسفورماتور در دنيا و برخورداری از ماشين آلات مدرن، روش‌های توليد و تکنولوژی جديد و مواد اوليه مرغوب، ترانسفورماتورهای توزيع را تولید می‌کند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانترانسفورماتورسازی کوشکنتکنولوژی جديدمشاغل سخت و زیان آور
sedayezanjannews.ir/nx12919


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»