کد خبر: 1834
1399/02/16 - 10:23


توقف پروژه‌های مسکن در زنجان، زیبنده سال جهش تولید نیست

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به توقف پروژه‌های مربوط به تعاونی سلحشوران و برخی از پروژه‌های ستاد اجرایی امام (ره) گفت: توقف پروژه‌های مسکن در زنجان، زیبنده سال جهش تولید نیست، شهرداران باید پیگیر اقتصاد شهر باشند و با احساس مسئولیت بالا نسبت به تحقق شعار سال و خدمت به مردم پیشگام باشند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان/ رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به توقف پروژه‌های مربوط به تعاونی سلحشوران و برخی از پروژه‌های ستاد اجرایی امام (ره) گفت: توقف پروژه‌های مسکن در زنجان، زیبنده سال جهش تولید نیست، شهرداران باید پیگیر اقتصاد شهر باشند و با احساس مسئولیت بالا نسبت به تحقق شعار سال و خدمت به مردم پیشگام باشند.

عباس راشاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان با اشاره به توقف پروژه‌های متعدد ساخت و ساز شهری اظهار کرد: دست‌اندرکاران پروژه مربوط به تعاونی سلحشوران پروژه‌ای دارند که به اعتقاد من اَبرپروژه است. آن‌ها در نظر دارند بیش از 100 هزار مترمربع واحد مسکونی در بلوک‌های متعدد بسازند.

راشاد به اشاره به مشکلات پروژه‌های طرح ملی مسکن اضافه کرد: برخی از پروژه‌های ستاد اجرایی امام (ره) در شهر زنجان متوقف شده است، به شهردار محترم هم گفته‌ام شهرداران باید پیگیر اقتصاد شهر باشند. ما هم معتقدیم باید با پاک‌دستی کارها را پیش برد، یقینا کسی که پاک‌دست است در پیشرفت شهر از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کند.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه استناد به نصی طرح تفصیلی شهری از سوی مسئولان شهری باعث ایجاد چنین ایراداتی شده است، عنوان کرد: نباید به بهانه ترس از کرونا و سایر موارد عقب بکشیم، ما موظفیم در سال جهش تولید، اقدامات قابل قبولی برای رونق و آبادانی شهر داشته باشیم. باید در کنار فصل کار در کنار انبوه‌سازان و فعالان ساخت و ساز باشیم، البته قبول دارم که در بین این موارد ممکن است تخلفاتی نیز صورت بگیرد./ ل.م

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانشورای شهر زنجانسال جهش تولیدپروژه های مسکن زنجان
sedayezanjannews.ir/nx1834


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»