کد خبر: 1964
1399/02/21 - 10:34


آب‌رسانی به روستاهای استان زنجان شتاب می‌گیرد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: آب رسانی به روستاهای این استان در سال‌جاری شتاب بیشتری می‌گیرد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: آب رسانی به روستاهای این استان در سال‌جاری شتاب بیشتری می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان، علیرضا جزء قاسمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان امسال در ساختار جدید پس از یکپارچه سازی، سرعت بخشیدن به آبرسانی پایدار به روستاها، ارتقای ارائه خدمات به مشترکان در این مناطق و استقرار ساختار جدید را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

به گفته وی، پس از یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، در تلاش هستیم با توسعه خدمات و ارتقای استانداردهای آبرسانی در روستاها، این مناطق را هم به سطح قابل قبولی همچون شهرها برسانیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: ۸۹ درصد جمعیت روستایی استان تحت پوشش خدمات این شرکت هستند که سال‌جاری با توجه به برنامه ریزی های انجام شده این جمعیت افزایش می یابد.

جزء قاسمی با تاکید بر ضرورت مدیریت تقاضا در روستاها اظهارداشت: با توجه به هدر رفت بالای آب در بخش روستایی با توجه به فرسودگی شبکه توزیع آب، وجود انشعابهای غیرمجاز، فشار نامتعارف شبکه باید اصلاح شبکه های فرسوده، استاندارد سازی انشعاب ها و فشار شبکه در اولویت قرار داده شود.

وی یادآوری کرد: در حوزه مصرف نیز با توجه به طرح های مصوب در وزارت نیرو و طرح های تشویقی در نظر گرفته شده از سوی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، برای مشترکان خوش حساب و کم مصرف که کمتر از الگوی مصرف، آب استفاده کنند ابزار تشویقی در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ۱۰۹ هزارو ۷۰۰ مشترک روستایی دارد که به آنها خدمات ارائه می دهد.

انتهای پیام


صدای زنجانشرکت آب و فاضلاب استان زنجانآبرسانی به روستاهای زنجان
sedayezanjannews.ir/nx1964


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»