کد خبر: 1987
1399/02/21 - 16:25


رشد 35 درصدی صدور جواز تاسیس در استان زنجان

طی سال 98 میزان صدور جواز تاسیس و طرح توسعه در استان زنجان از رشد 35 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- طی سال 98 میزان صدور جواز تاسیس و طرح توسعه در استان زنجان از رشد 35 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زنجان و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت استان،  مهندس ناصر فغفوری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام خبر فوق اظهار کرد: در سال گذشته یکهزار و 32 فقره جواز تاسیس در استان زنجان صادر گردیده است که این میزان در سال 97 ، 766 مورد بوده است.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح های صنعتی بالغ بر 83 هزار میلیارد ریال است.

فغفوری با اشاره به اشتغالزایی پیش بینی شده برای این طرح ها یادآور شد : پیش بینی می گردد با راه اندازی طرح های صنعتی زمینه اشتغال برای 17 هزار و 664 نفر فراهم گردد.

وی اظهار کرد: بیشترین میزان مجوزهای صادره مربوط به محصولات فلزی و فابریکی ، ساخت مواد و محصولات شیمیایی و محصولات غذایی و آشامیدنی است.

این مقام مسئول عنوان کرد: سهم استان از کشور در تعداد صدور جواز های تاسیس 4 درصد و در میزان سرمایه گذاری 3 درصد بوده که این میزان بیش از سهم استان از لحاظ مساحت و جمعیتی است.

به گفته رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت رتبه استان نسبت به سایر استان ها در زمینه صدور جواز تاسیس نهم می‌باشد.

فغفوری در خصوص وضعیت موجود استان در زمینه صدور جواز های تاسیس گفت : تاکنون 2 هزار و 217 فقره جواز تاسیس و طرح توسعه در استان صادر گردیده است که سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح ها بالغ بر 340 هزار میلیار ریال می باشد.

وی خاطرنشان کرد: اشتغالزایی پیش بینی شده برای این طرح ها 62 هزار نفر است.

انتهای پیام


صدای زنجانسازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجانصدور جواز تاسیس
sedayezanjannews.ir/nx1987


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»