کد خبر: 2289
1399/03/01 - 13:54


افزایش قیمت، تنور نانوایی‌ها را شعله‌ور کرد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان از اصلاح قیمت در نانوایی‌های استان از امروز خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان از اصلاح قیمت در نانوایی‌های استان از امروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، ناصر فغفوری با اشاره به افزایش قیمت نان در زنجان، اظهار کرد: به استناد مصوبه کارگروه گندم، آرد و نان استان قیمت انواع نان‌های یارانه‌ای در استان از امروز (اول خردادماه) اصلاح می‌شود.

این مسئول ادامه داد: قیمت هر قرص لواش یارانه‌ای به وزن چانه ۱۵۰ گرم برابر با ۲۵۰۰ ریال، هر قرص بربری یارانه‌ای به وزن چانه خمیر ۵۰۰ گرم برابر با ۷۵۰۰ ریال و سنگک یارانه‌ای ۱۰ هزار ریال، به طوری که وزن نان پخته شده ۴۰۰ گرم باشد، اصلاح و افزایش یافته است.

وی با اشاره به اصلاح قیمت نان‌های نیم‌یارانه‌ای، افزود: هر قرص نان لواش نیم‌یارانه‌ای به وزن چانه ۱۵۰ گرم برابر با ۳۰۰۰ ریال، هر قرص بربری نیم‌یارانه‌ای به وزن چانه خمیر ۵۰۰ گرم برابر با ۱۲ هزار ۵۰۰ ریال و سنگک یارانه‌ای ۱۲ هزار و ۵۰۰  ریال به طوری که وزن نان پخته شده ۴۰۰ گرم باشد، اصلاح و افزایش یافته است.

فغفوری تصریح کرد: نصب نرخ‌نامه جدید در نانوایی‌ها در معرض دید مشتری الزامی است و پخت نان کنجدی فقط به درخواست خود مشتری انجام می‌شود. همچنین حداکثر نرخ نان کنجدی برای هر قرص نان تک‌رو (حداقل وزن کنجد ۱۰ گرم) ۵۰۰۰ ریال و دورو (حداقل وزن کنجد ۲۰ گرم) ۷۵۰۰ ریال تعیین شده و به قیمت مصوب خود نان اضافه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: شهروندان می‌توانند تخلفاتی از قبیل کم‌فروشی و یا گران‌فروشی در حوزه نان را به شماره تلفن ۱۲۴ به معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت استان و یا به اتحادیه نانوایان زنجان به شماره ۳۳۴۶۰۹۲۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام


صدای زنجانسازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجانقیمت نانافزایش قیمت نان
sedayezanjannews.ir/nx2289


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»