کد خبر: 2094
1399/02/25 - 15:16


تجمع اعضای تعاونی مسکن علوم پزشکی زنجان

جمعی از اعضای شرکت تعاونی مسکن علوم پزشکی زنجان امروز پنجشنبه 25 اردیبهشت‌ماه در اعتراض به عدم تعهد پیمانکار به وعده تحویل واحدها واقع در فاز یک گلشهر در محل پروژه تجمع کردند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- جمعی از اعضای شرکت تعاونی مسکن علوم پزشکی زنجان امروز پنجشنبه 25 اردیبهشت‌ماه در اعتراض به عدم تعهد پیمانکار به وعده تحویل واحدها واقع در فاز یک گلشهر در محل پروژه تجمع کردند.

در این تجمع اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی تعهد دادند 17 خردادماه امسال کلیدهای این واحدها را به تمامی 65 عضو تعاونی تحویل دهند.

تجمع‌کنندگان پس از شنیدن گفته‌های جدید مسئولان پروژه اعلام کردند در صورت عدم تعهد شرکت تعاونی در تحویل کلیدهای واحدها‌ی‌شان در مدت زمان مقرر، پس از بررسی مجدد، موضوع را از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری خواهند کرد.

یکی از شهروندان معترض در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان با اشاره به پیگیری‌های مربوط به تعیین تکلیف مسکن علوم پزشکی زنجان توسط اعضا طی چند سال اخیر از مراجع و دستگاه‌های اجرایی و قضایی استان، خواستار ورود نهادهای اطلاعاتی یا رئیس قوه قضائیه به موضوع شد و ادعا کرد: برای روشن شدن بهتر موضوع باید صورت‌های مالی شرکت تعاونی مسکن علوم پزشکی مورد بررسی قرار گیرد تا همه چیز برای اعضا و افکار عمومی استان روشن شود.

گزارش مشروح این تجمع در سایت خبری تحلیلی صدای زنجان منتشر می‌شود./ ل.م

انتهای پیام

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانشرکت تعاونی مسکن علوم پزشکی زنجانتجمع
sedayezanjannews.ir/nx2094


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»