کد خبر: 2252
1399/02/31 - 15:50


در قالب طرح «همای رحمت»؛

یک هزار و 300 سبد غذایی توزیع شد

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان همزمان با ماه مبارک رمضان توزیع بیش از یک‌هزار و 300 سبد غذایی به ارزش سه میلیارد و 800 میلیون ریال در قالب طرح" همای رحمت" در بین خانواده‌های نیازمند آسیب دیده از کرونا در این استان آغاز شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان همزمان با ماه مبارک رمضان توزیع بیش از یک‌هزار و 300 سبد غذایی به ارزش سه میلیارد و 800 میلیون ریال در قالب طرح" همای رحمت" در بین خانواده‌های نیازمند آسیب دیده از کرونا در این استان آغاز شد.

شهرام میرزایی روز چهارشنبه در آیین توزیع بسته های غذایی و معیشتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  توزیع بسته های غذایی و معیشتی در راستای اجرای منویات مقم معظم رهبری در خصوص کمک به خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا و تاکیدات رئیس جمعیت هلال احمر کشور انجام می شود. وی تاکید کرد: همچون سال های گذشته داوطلبان و خیرین به این امر مقام معظم رهبری لبیک گفته و حاصل حضور پرقدرت آنها و از محل جمع آوری  کمک های خیرین تهیه و تامین بیش از یک هزار و 300 بسته غذایی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امروز شاهد توزیع این تعداد بسته های غذایی در بین خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا هستیم که ارزش هر سبد غذایی سه میلیون و 450 هزار ریال است.

میرزایی تاکید کرد: علاوه بر این از ابتدای امسال تاکنون 2 هزار و 800 سبد غذایی با حمایت و مشارکت مالی کسبه، خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر تهیه و در بین خانوارهای کم برخودار مناطق دور افتاده استان زنجان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه دستگیری از مستمندان و انفاق به نیازمندان از زیباترین خصلت های مومنان به شمار می رود و این مهم در دین اسلام مورد توجه جدی است، تاکید کرد: جمعیت  هلال احمر استان زنجان سالانه در ماه مبارک رمضان طرح "همای رحمت" را برای کمک به نیازمندان اجرا می‌کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه حمایت از کرامت انسان ها به عنوان شعار محوری طرح ملی "همای رحمت" به شمار می رود، گفت: در 2 ماهه گذشته از سالجاری بیش از 2 هزار و 800 خانوار در سطح استان از این طرح بهره مند شدند.

سبدهای غذایی معیشتی جمعیت هلال احمر استان زنجان، شامل 2 عدد روغن، رب گوجه فرنگی، سه عدد کنسرو ماهی، 2 بسته شکر، یک بسته حبوبات، ماکارونی و سویا هرکدام پنج بسته، چای، برنج یک کیسه 10 کیلویی و یک قوطی شیرینی خشک بود.

انتهای پیام


صدای زنجانجمعیت هلال احمر استان زنجانتوزیع سبد غذایی
sedayezanjannews.ir/nx2252


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»