کد خبر: 2254
1399/02/31 - 16:23


پایان کار جشنواره گریم، چهره پردازی و لباس کودک و نوجوان

نخستین جشنواره گریم، چهره پردازی و لباس کودک نفرات برتر خود را شناخت

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- نخستین جشنواره گریم، چهره پردازی و لباس کودک نفرات برتر خود را شناخت.

دبیر جشنواره گریم، چهره پردازی و لباس کودک و نوجوان در گفت‌وگو با پایگاه خبری و تحلیلی صدای زنجان با اشاره به اینکه طی روز گذشته جشنواره گریم، چهره پردازی و لباس نفرات برتر خود را شناخت، گفت: این جشنواره که به صورت مجازی در تاریخ 20 اردیبهشت ماه در5 آیتم اجرای گریم،خلاقیت،طراحی لباس، عکاسی و شخصیت پردازی کودک برگزار شد طی روز گذشته نفرات برتر خود را شناخت.

بهرام علی‌اکبری ادامه داد: در بخش اجرای گریم الهام گنج خانلو و حدیثه کریمی به صورت مشترک نفرات اول، مریم اجلی و زینب نوری به صورت مشترک نفرات دوم و ساناز اسکندری و فرناز صدیقیان به صورت مشترک نفر سوم شدند.

دبیرجشنواره گریم، چهره پردازی و لباس کودک و نوجوان اظهار کرد: در بخش خلاقیت در گریم مریم اجلی و محبوبه گورکانی به صورت مشترک نفر اول و مریم حسنی صالح نفر دوم و زینب نوری و حدیثه کریمی به صورت مشترک نفر سوم شدند.

وی افزود:در بخش طراحی این جشنواره نیز ملیکا شجاعی و محمود نظری نفرات اول و مریم حسنی صالح و فرناز صدیقیان نفرات دوم و سمیرا عباسی و مهین شامی نفرات سوم را به دست اوردند.همچنین در بخش عکاسی نیز فاطمه نظیفی از شهر ری و سید سجاد سید هدی از اردبیل به ترتیب جوایز نفر اول و دوم را از آن خود کردند.

علی‌اکبری خاطرنشان کرد: جایزه ویژه داوران نیز به هانیه محمدی از شهر ری و غزاله کاظمی رسید و در بخش شخصیت پردازی نیز محبوبه گورکانی نفر اول ،مریم اجلی و مریم حسنی صالح به صورت مشترک نفر دوم حدیثه کریمی نفر شدند.

به گفته علی اکبری داوری این جشنواره به عهده سیده غزال رضوی نسب، فاطمه اوجاقی، گلاره علی اکبری، حسین عباسی‌نیا، حمید رضا رستمخانی، مجید حسن زاده، بهرام علی اکبری، بیژن عطایی، بهنام محمدی، حمید رضا سقایی بوده است./ ز.ع

انتهای پیام

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانجشنواره گریم، چهره پردازی و لباس کودک و نوجوان
sedayezanjannews.ir/nx2254


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»