کد خبر: 2257
1399/02/31 - 20:28


رییس انجمن سینمای جوان از راهیابی دو فیلم کوتاه این جشنواره به مرحله نهایی پویش ملی مبارزه با کرونا خبر داد؛

در مرحله نهایی

دو فیلم کوتاه «آنها باز خواهند گشت» و «یک ویروس تاجدار» به مرحله نهایی پویس ملی فیلمسازی با موضوع کرونا راه یافتند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- دو فیلم کوتاه «آنها باز خواهند گشت» و «یک ویروس تاجدار» به مرحله نهایی پویس ملی فیلمسازی با موضوع کرونا راه یافتند.

رییس انجمن سینمای جوان استان زنجان در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان با اشاره به راهیابی دو فیلم از انجمن سینمای جوان زنجان به پویش ملی فیلمسازی با موضوع کرونا اشاره کرد و گفت: فیلم داستانی « آنها باز خواهند گشت» به کارگردانی شادی علیمحمدی و انیمیشین «یک ویروس تاجدار» به کارگردانی پارسا محمدی فیلمساز 12 ساله انجمن سینمای جوان از جمله فیلم‌هایی بودند که به این پویش راه یافتند.

لیلا بیگلی ادامه داد: این دو اثر از میان 339 اثر ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره در میان 45 اثر راه یافته به مرحله نهایی قرار گرفتند که امید است که این دو فیلم در این جشنواره دیده و حائز رتبه شوند.

رییس انجمن سینمای جوان استان زنجان افزود: پیش از این ده عنوان فیلم کوتاه با موضوع کرونا توسط فیلمسازان انجمن سینمای جوانان دفتر زنجان ساخته شد.ه بود .

وی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری و تشویق به خانه ماندن و در جهت اجرای پروتکل‌های توصیه شده توسط وزارت بهداشت، فیلمسازان انجمن سینمای جوانان زنجان اقدام به تولید ده عنوان فیلم در خصوص این بیماری کردند، گفت: از آثار تولید شده در این خصوص می‌توان به انیمیشن «آیا زمین انتقام خواهد گرفت؟» به نویسندگی و کارگردانی فاطمه کرمی، انیمیشن «ویروس تاجدار»به نویسندگی و کارگردانی پارسا محمدی، فیلم داستانی «آنها باز خواهند گشت» به نویسندگی و کارگردانی شادی علیمحمدی، فیلم مستند «شهر بدون کرونا» ساخته امیرحسین محمدی و فیلم داستانی«خوان» به نویسندگی و کارگردانی رعنا بهلولی زنجانی اشاره کرد./ ز.ع

انتهای پیام

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانانجمن سینمای جوان استان زنجانپویش ملی فیلمسازیکرونا
sedayezanjannews.ir/nx2257


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»