کد خبر: 2279
1399/03/01 - 11:4


اعطای نامحدود تسهیلات مسکن روستایی در زنجان

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان: محدودیتی برای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی برای نوسازی و مقاوم سازی از سوی بانک‌های عضو کمیسیون وجود ندارد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان از عدم وجود محدودیت برای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی برای نوسازی و مقاوم سازی از سوی بانک‌های عضو کمیسیون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای زنجان، حسن دادگر در دیدار با مدیر کل بنیاد مسکن زنجان اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از سازمان‌های ارزشی و مردم نهاد نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این سازمان همواره همکاری و تعامل خوب و نزدیکی با نظام بانکی کشور داشته است.

وی با تاکید بر آمادگی بانک‌های استان جهت تعامل بیشتر با سازمان‌ها و ادارات استان به ویژه بنیاد مسکن در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم به ویژه اقشار کم درآمدگفت: تاکنون همکاری بسیارخوبی بین بانک‌های استان و بنیاد مسکن صورت گرفته که امیدواریم با  گسترش تعاملات و همکاری ها و همچنین استفاده از ظرفیت و پتانسیل دهیاری‌ها، بخشداری‌ها شاهد خدمت رسانی ارزنده و بیشتر به مردم باشیم.

دادگر با اشاره به افزایش چشمگیر نسبت مصارف به منابع بانک‌های استان در سال گذشته نسبت به سال ۹۷ افزود:  در حال حاضر هیچ محدودیتی در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی برای نوسازی و مقاوم سازی از سوی بانک‌های عضو کمیسیون  وجود ندارد و سیستم بانکی استان برای سرعت بخشیدن به فرآیند اعطای این تسهیلات اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

تسریع در آبادانی روستاها

در ادامه این دیدار رضا خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان ضمن قدردانی از تعاملات سازنده بانک‌های استان با این بنیاد گفت: پذیرش ضمانت زنجیره‌ای از سوی بانک‌ها، موجب شده روند اعطای تسهیلات مقاوم‌سازی واحدهای روستایی در سطح استان با سرعت بیشتری انجام شود.

 وی افزود : خوشبختانه با برداشته شدن موانع گوناگون بهره‌مندی از تسهیلات مسکن به ویژه در روستاها، زمینه سهولت در دریافت این تسهیلات برای مقاوم‌سازی و نوسازی واحدهای مسکونی، بیش از پیش فراهم شده است.

خواجه ای تصریح کرد:  تعداد سهميه مصوب براي بانک سپه در زمینه اعطای  تسهيلات روستایی اعم از مقاوم سازی و نوسازی،  300  فقره بود که از این تعداد 287 فقره انعقاد قرارداد شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان با قدردانی از عملکرد بانک‌ها به خصوص بانک سپه  در راستای تحقق اهداف این نهاد انقلابی تاکید کرد: همکاری و تعامل نظام بانکی باعث ایجاد دلگرمی در جامعه و تسریع در ایجاد زیر ساخت های لازم و  شناسایی نیازمندی‌های جامعه و تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی می‌شود./ ل.م

انتهای پیام

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانکمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجانتسهیلات مسکن روستایی
sedayezanjannews.ir/nx2279


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»