کد خبر: 2442
1399/03/11 - 23:52


انتشار فراخوان «من فرزند مدافع سلامت هستم»

در راستای تکریم و تجلیل از خانواده‌ها و فرزندان کادر درمانی پرتلاش استان زنجان، فراخوان فرهنگی، هنری و ادبی «من فرزند مدافع سلامت هستم»، منتشر شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان در راستای تکریم و تجلیل از خانواده‌ها و فرزندان کادر درمانی پرتلاش استان زنجان، فراخوان فرهنگی، هنری و ادبی «من فرزند مدافع سلامت هستم»، منتشر شد.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: در راستای تکریم و تجلیل از خانواده‌ها و فرزندان کادر درمانی پرتلاش استان زنجان، فراخوان فرهنگی، هنری و ادبی «من فرزند مدافع سلامت هستم» که به پیشنهاد کانون استان و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی زنجان و با هدف تجلیل از کودکان و نوجوانان کادر درمانی و کارکنان دانشگاه که در شرایط سخت کرونا ویروس روزهای نگران کننده دوری از والدین خود را تحمل می‌کنند، برگزار می‌شود‌.

علیرضا نوری با اشاره به موضوعات این فراخوان اظهار کرد: برای این جشنواره موضوعاتی چون مسابقه دل نوشته‌، نقاشی با عنوان بازی در خانه، فیلم سه دقیقه‌ای با مضمون خاطرات روزهای قرنطینه و خلاصه کتاب‌های مطالعه شده در ایام قرنطینه در نظر گرفته شده است که شرکت کنندگان که شامل کودکان و نوجوانان کادر درمانی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی 5 تا 18سال  هستند، می‌توانند از روز آغاز فراخوان هشتم خردادماه تا دهم تیر ماه 99 آثار خود را به شماره مجازی اعلام شده در پوستر(09105140452) ارسال نمایند.

لازم بذکر استکه این آثار پس از دریافت، توسط مربیان فرهنگی و هنری و ادبی کانون استان داوری خواهند شد و همزمان با هجدهم تیرماه 99 بمناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان از برگزیدگان در محل سالن سینما کودک کانون استان تجلیل به عمل می‌آید./944

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانکانون پرورش فکری زنجانعلیرضا نوریمدافعان سلامت
sedayezanjannews.ir/nx2442


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»