کد خبر: 3446
1399/03/12 - 18:1


سینماها هم‌چنان تعطیل‌اند

هنوز هیچ تصمیمی در زمینه بازگشایی سینماها در استان گرفته نشده است و حتی در صورت بازگشایی مجدد سینماها این امر چندان صرفه اقتصادی برای سینما داران ندارد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- معاون فرهنگی وهنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه شرایط سینماها در صورتی که استانی هم در زمینه شیوع کرونا وضعیت سفید داشته باشد بازهم منوط به رعایت پروتکلهای بهداشتی ، گفت: با توجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی واینکه تنها بایستی 40 تا 50 درصد ظرفیت سالنهای سینمایی پر شود، به نظر میرسد بازگشایی سینماها نیز چندان منفعت مالی برای سینما گران نخواهد داشت .

محمود علیمحمدی، ادامه داد: با این وجود با توجه به اینکه تنها سینماهایی مجاز به بازگشایی مجدد هستند که در استانهایی که از نظر شیوع کرونا در وضعیت سفید باشند، قرار داشته باشند که متاسفانه استان زنجان در این منطقه قرار ندارد و  ما در وضعیت زرد و قرمز قرار داریم و هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است. ضمن اینکه بازگشایی سینماها در این شرایط و لزوم تماشاگر محدود چندان صرفه اقتصادی نیز نخواهد داشت.

علیمحمدی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی و هنری در حال حاضر در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود، افزود: اختتامیه جشنواره‌های مختلف سال گذشته در فضای مجازی برگزار شد.

 این مسئول از فعالیت انجمن‌های ادبی و فرهنگی استان زنجان در فضای مجازی خبر داد و گفت: این انجمن‌ها اقدام به برگزاری شب شعر در فضای مجازی می‌کنند.

 معاون فرهنگی وهنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: با شیوع بیماری کرونا و برگزاری برنامه‌ها در فضای مجازی اقدامات مطلوبی از سوی انجمن‌های مختلف ادبی و فرهنگی انجام شده است./944

انتهای پیام 

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانبازگشایی سینمامحمود علیمحمدیارشاد زنجان
sedayezanjannews.ir/nx3446


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»