کد خبر: 5068
1399/10/16 - 12:46


بازگشایی سینماهای زنجان با «دیدن این فیلم جرم است»

مدیر سینما بهمن زنجان: سینماها نیازمند حمایت هستند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- با توجه به تغییر وضعیت بسیاری از شهرها از نارنجی به زرد طی روزهای اخیر، هم اکنون سینماهای حوزه هنری در تمامی شهرهای کشور از جمله زنجان فعال و مشغول به کار هستند.

در این خصوص میثم زنجانی، مدیر امور سینماهای استان زنجان در گفتگو با پایگاه خبری صدای زنجان، با اشاره به بازگشایی مجدد سینما بهمن زنجان  از روز گذشته، گفت: اکنون بعد از گذشت نزدیک به ده ماه از شیوع کرونا، سینماها اجازه فعالیت پیدا کرده‌اند و خوشبختانه از روز گذشته فیلم « دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی و نویسندگی «رضا زهتابچیان» به اکران گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه این فیلم در4 سانس 13.45و 15.30و 17.15 و 19 به نمایش گذاشته می‌شود، افزود: دیدن این فیلم جرم است! فیلمی در ژانر سیاسی به کارگردانی و نویسندگی رضا زهتابچیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه محصول سازمان سینمایی سوره حوزه هنری است. این فیلم که دریافت پروانه ساخت آن مسیر پر پیج و خمی داشته است، به ماجرای یک گروگانگیری می‌پردازد.

مدیر امور سینماهای استان زنجان اظهار کرد: اکنون سینماها نیازمند حمایت هستند و متاسفانه تنها مکانی که هیچ زمان مورد حمایت مسئولین قرار نمی گیرد، همین سینماست. در همین ایام کرونا بیشترین ضربه به سینماها وارد شد.

 وی با اشاره به اینکه سینما امن‌ترین مکان است اما متاسفانه از اول اسفند سینماها تا روز گذشته بسته بودند و هیچ حمایتی هم از آنها صورت نگرفته است، گفت: صدا و سیما و شهرداری در این زمینه می‌توانستند به کمک سینماها بیایند و با تبلیغ کردن از آنها حمایت کنند اما متاسفانه حتی از تبلیغ کردن در این زمینه نیز خودداری کردند.

زنجانی با اشاره به اینکه مردم اکنون حتی اطلاع ندارند که سینما باز‌گشایی شده است، افزود: و این حق سینما نبود که این همه مدت تعطیل شود چرا که بهترین رعایت پروتکلها در سینماها صورت می‌گرفته است .

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر با رعایت تمام پروتکل‌ها سینما بازگشایی شده است، افزود: اکنون سینماها با 50 درصد ظرفیت خود فعالیت خواهند داشت.ضمن اینکه حتی این تعداد مخاطب هم نیست و 10 درصد ظرفیت شاید بلیت به فروش برود و این امر واقعا در آینده سینماها تاثیرگذار است.

زهره میر عیسی خانی

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانسینما بهمن زنجاندیدن این فیلم جرم استبازگشایی سینماها
sedayezanjannews.ir/nx5068


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»