کد خبر: 3459
1399/03/13 - 14:34


افزایش 25 درصدی قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار

رئیس اتحادیه لوازم خانگی و اداری زنجان تعدیل نیرو در شرکت‌ها و کارخانجات و به تبع آن کاهش میزان تولید را عامل افزایش 25 درصدی قیمت لوازم خانگی دانست

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس اتحادیه لوازم خانگی و اداری زنجان تعدیل نیرو در شرکت‌ها و کارخانجات و به تبع آن کاهش میزان تولید را عامل افزایش 25 درصدی قیمت لوازم خانگی دانست و گفت: کاهش کالا در بازار که در حال حاضر شاهد آن هستیم، سبب افزایش قیمت لوازم خانگی شده که هیچ امیدی برای کاهش آن در روزهای آتی نیست.

سیدمحمد احمدی، با اشاره به گرانی قیمت لوازم خانگی در سال جاری اظهار کرد: علت افزایش حداقل 25 درصدی اجناس مربوط به افزایش قیمت آهن‌آلات و فلزات بوده است.

وی تعدیل نیرو در شرکت‌ها و کارخانجات تولیدکننده لوازم خانگی و اداری و به تبع آن کاهش میزان تولید را دیگر عامل افزایش قیمت اعلام کرد و گفت: کاهش جنس در بازار که در حال حاضر شاهدآن هستیم سبب افزایش قیمت لوازم خانگی شده که هیچ امیدی برای کاهش آن طی روزهای آتی نیست.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی و اداری زنجان افزایش قیمت تمامی اقلام و اجناس موجود در بازار را دیگر عامل تاثیرگذار در قیمت تولیدات این صنف عنوان کرد.

احمدی با اشاره به افزایش بیش از 35 درصدی قیمت لوازم خانگی خارجی نیز عنوان کرد: تلاطم در بازار ارز و شیوع کروناویروس از جمله عواملی بودند که دست به دست هم داده و وضعیت بازار را به آشوب کشاندند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی زنجان در مورد افزایش قیمت لوازم خانگی طی روزهای آتی ابراز کرد: از آنجایی که قیمت مواداولیه مورد نیاز برای تولید لوازم خانگی از جمله ورق آهن افزایش یافته، انتظار افزایش قیمت کالاهای ایرانی نیز دور از ذهن نیست ولی در مجموع قدرت خرید برای فروشندگان لوازم خانگی و مردم نیز پایین است./941

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانقیمت لوازم خانگیبازار زنجانسیدمحمد احمدی
sedayezanjannews.ir/nx3459


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»