کد خبر: 3800
1399/04/31 - 11:56


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

کارگران زنجانی صاحب مسکن می‌شوند

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: با وزارت کار تفاهم‌نامه منعقد شده تا برای کارگران مسکن تولید شود، سهم کارگران ۱۰ هزار و ۲۲۰ واحد حمایتی است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: با وزارت کار تفاهم‌نامه منعقد شده تا برای کارگران مسکن تولید شود، سهم کارگران ۱۰ هزار و ۲۲۰ واحد حمایتی است.

مسعود بیات منش در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، به اجرای طرح ملی اقدام مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: سهم استان زنجان از اقدام ملی مسکن بیش از ۱۳ هزار و ۵۵۰ واحددر قالب پروژه های حمایتی، مشارکتی است.

وی با اشاره به راه‌اندازی کمیته تنظیم بازار مسکن در استان زنجان، اظهار کرد: تشکیل این کمیته باعث روند سریع اجرای پروژه‌های مسکن می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: هر اقدامی که منجر به تولید مسکن شود جزو پروژه‌های اقدام ملی مسکن محسوب می‌شود.

بیات منش تاکید کرد: تمام توان خود را در تولید مسکن به کار ببریم طرح‌های دیگری در شرف اجرا است با حمایت و تصمیمات خوب در جلسات بتوانیم ظرفیت را بیشتر انجام دهیم.

وی افزود: تفاهم نامه‌هایی را با نیروهای مسلح انجام دادیم تا الان ۶۵۰ واحد توانستیم با کار کنان نیروی انتظامی، سپاه و دفاع به نتیجه برسیم و زمین‌های پروژه‌ها نهایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، تاکید کرد: تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش بسته شده و ۵۳۰ نفر از فرهنگیان واجد شرایط هستند و زمین‌های خوبی آموزش و پرورش دارد.

بیات منش افزود: با وزارت کار هم تفاهم‌نامه منعقد شده و برای کارگران هم مسکن تولید شود و سهم کارگران ۱۰ هزار و ۲۲۰ واحد حمایتی است.

وی تصریح کرد: تعاونی‌های مسکن زمین‌های خوبی دارند و در اختیار این طرح قرار دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، ابراز داشت: بیش از دو هزار مسکن هم برای دهک‌های دو و سه در نظر گرفته شده و بهزیستی و کمیته امداد افراد را معرفی کنند./مهر/

انتهای پیام


صدای زنجانمسعود بیات منشتولید مسکنمدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx3800


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»