کد خبر: 4115
1399/05/29 - 9:58


عضو زنجانی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از فاجعه ویلموتس:

نمی‌توانم چیزی بگویم

وکلا باید خوب دفاع کنند تا فوتبال ایران ضرر نکند!

پایگاه خبری صدای زنجان

اختصاصی صدای زنجان


پایگاه خبری صدای زنجان- عضو زنجانی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد قرارداد پرانتقاد فدراسیون فوتبال ایران با «مارک ویلموتس»، سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی و درخواست غرامت 6 میلیون یورویی او از فدراسیون فوتبال گفت: هنوز چیزی مشخص نیست، این موضوع باید در دادگاه CAS و فیفا مورد بررسی قرار گیرد، ما در حال حاضر نمی‌توانیم هیچ اظهارنظری داشته باشیم!

عدم توافق مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران پس از فسخ قرارداد، کار را به شکایت رساند. سرمربی بلژیکی تیم ملی که با تصمیم فسخ قرارداد پیش از بازی با عراق، فدراسیون فوتبال را وارد چالش کرد طبق قراردادش می‌توانست با وجود فسخ، دستمزد سه ماه خود را دریافت کند و به صورت قانونی همه چیز به پایان برسد، اما او ادعای بیشتری داشته است.

در صورتی که ایران نتواند ادعای ویلموتس را رد کند یا در صورت تائید ادعای او از سوی فیفا و CAS، ایران نتواند غرامت 6 میلیون یورویی را پرداخت کند، ایران از جام جهانی حذف می‌شود.

فریدون اصفهانیان، عضو زنجانی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد قرارداد پرانتقاد فدراسیون فوتبال ایران با ویلموتس، سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی و درخواست غرامت 6 میلیون یورویی او از فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان تاکید کرد: هنوز چیزی مشخص نیست، این موضوع باید در دادگاه CAS و فیفا مورد بررسی قرار گیرد، ما در حال حاضر نمی‌توانیم هیچ اظهارنظری داشته باشیم!

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از تنظیم قرارداد پرچالش منعقد شده با ویلموتس اطلاعی نداشته است، گفت: هیئت رئیسه فوتبال موضوعات مختلفی را بررسی کرده و نتیجه‌گیری می‌کند. در مورد اتفاقات اخیر مربوط به ویلموتس تاکنون جلسه‌ای برگزار نشده تا توضیحات کاملی بدهیم. در شرایط کنونی باید همه کمک کنند، وکلا نیز باید به درستی دفاع کنند تا این اتفاق به نفع فوتبال ایران تمام شود و کشورمان ضرر نکند!

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران بر لزوم تشکیل جلسه برای بررسی ادعاهای ویلموتس تصریح کرد: ویلموتس مبلغی را هم دریافت کرده است. او به برخی تعهدات خود عمل نکرده و در روزهایی که باید در ایران می‌بود و در تمرینات حاضر می‌شد، حضور نداشت. باید جلسه‌ای تشکیل شود تا ببینیم طرف مقابل چه می‌گوید، انشالله که ختم به خیر شود!

انتشار بخش‌های بیشتری از قرارداد و دستمزد مارک ویلموتس در دوران حضور در تیم ملی ایران، ادعای مدیران فدراسیون فوتبال درباره این قرارداد را زیر سوال برده است. از زمان آمدن ویلموتس تاکنون بارها مدیرانی مانند مهدی تاج اعلام کردند با درسی که پس از حدود هشت سال همکاری با کارلوس کی‌روش گرفتند، قرارداد بهتری را با ویلموتس منعقد خواهند کرد.

اصفهانیان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه قرار بود دستمزد پرداختی به ویلموتس کمتر از کارلوس کی‌روش باشد اما در واقعیت ویلموتس رقمی در حدود دو برابر کی‌روش دریافت کرده است، گفت: باید با زمان و مکان حرکت می‌کردیم. مربی بعد از کی‌روش در سطح کی‌روش یا کمی پائین‌تر از او می‌شد، ویلموتس در سطح کی‌روش و حتی کمی پائین‌تر از کی‌روش هم نبود!/ 941

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانفریدون اصفهانیانمارک ویلموتسجریمه ویلموتس
sedayezanjannews.ir/nx4115


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»