کد خبر: 8055
1400/07/24 - 10:39


معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

بعید می‌دانم اصفهانیان در انتخابات باشد

مجمع انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان زنجان پس از 2 بار لغو شدن، دهم آبان‌ماه برگزار می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- ساعت 11 روز دوشنبه 10 آبان‌ماه‌ سال جاری، مجمع انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان زنجان برگزار می‌شود. با توجه به تبرئه‌شدن «فریدون اصفهانیان»، رئیس سابق هیئت فوتبال استان زنجان در پرونده مربوط به فروش تیم فوتبال شهرداری زنجان، شنیده‌ها از حضور احتمالی او در ترکیب نامزدهای انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان حکایت دارد هر چند معاون اداره کل ورزش و جوانان حضور او را بعید می‌داند!

ابتدا قرار بود راس ساعت 10 صبح روز یکشنبه 22 فروردین‌ماه مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان با حضور رئیس فدراسیون برگزار شود اما مسئولان در ساعات پایانی شنبه 21 فروردین از لغو مجمع خبر داده و گفتند این اقدام در راستای عمل به دستور ستاد کرونا بوده است.

زمان بعدی که برای برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان زنجان اعلام شد، 18 اردیبهشت‌ماه بود که آن هم بنا به گفته مهدی ناصحی، دبیر هیئت فوتبال استان از سوی فدراسیون فوتبال لغو و به زمان دیگری موکول شد!

البته برخی از منابع آگاه ورزشی به صدای زنجان گفتند که علت آن، انتظار برای صدور رای دیوان عدالت در رابطه با امکان شرکت بازنشسته‌ها در انتخابات هیئت فوتبال بوده است!

شهرام اسکندری‌پور، غلامرضا داداشی، نادر بلباسی، مجید بیگلی، منصور سلطان‌محمدی، منصور حسنی‌کمال و جواد نوروزی 7 کاندیدای هیئت فوتبال استان زنجان هستند که برای کسب کرسی ریاست این هیئت، راس ساعت 11 روز دوشنبه 10 آبان‌ماه با یکدیگر رقابت می‌کنند. به احتمال قوی این مجمع در سالن همایش انجمن مهرانه برگزار شود.

مهدی ناصحی، دبیر هیئت فوتبال استان زنجان در رابطه با رای نهایی دیوان مربوط به امکان حضور بازنشسته‌ها به عنوان نامزد در انتخابات ریاست هیئت فوتبال به صدای زنجان اعلام کرد: بیستم ماه جاری، بنا به رای مراجع قضایی، هیئت‌های فوتبال از سایر هیئت‌های ورزشی مستثنی بوده و شرکت بازنشسته‌ها در انتخابات ریاست هیئت فوتبال به عنوان نامزد بلامانع است.

گفتنی است، بر اساس شرط سنی فدراسیون فوتبال، افراد 35 تا 70 سال می‌توانستند در انتخابات شرکت کنند که امکان آن وجود دارد که در این رنج سنی بازنشسته هم حضور داشته باشد. در زنجان در میان 7 نفر از افراد تائید صلاحیت‌شده یکی از افراد بازنشسته بود که پس از صدور رای دیوان مشکلی بابت حضور او در ترکیب نامزدهای انتخابات هیئت فوتبال نیست.

گفته می‌شود، پس از تبرئه‌شدن فریدون اصفهانیان، رئیس فعلی هیئت فوتبال در خصوص فروش تیم شهرداری زنجان، او تمام تلاش خود را به کار بسته است تا در انتخابات فدراسیون فوتبال موفق ظاهر شود.

ناصحی، دبیر هیئت فوتبال استان در پاسخ به این سؤال که آیا امکان ثبت‌نام مجدد اصفهانیان در دقایق واپسین وجود دارد به صدای زنجان گفت: «این موضوع در حیطه کاری من نیست! نمی‌توانم جواب سؤال شما را بدهم! اگر اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون فوتبال و مراجع تصمیم‌گیر صلاح بدانند باید به من که دبیر هیئت فوتبال استان هستم نامه نوشته و شرکت ایشان در انتخابات را بلامانع اعلام کنند. البته این را هم بگویم این مراجع طبق قانون باید عمل کنند!»

غفار امانی، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان هم در رابطه با احتمال بازگشت اصفهانیان به عرصه انتخابات به صدای زنجان گفت: «روز شنبه 24 مهرماه جلسه هماهنگی برای برگزاری مجمع پیش رو، برگزار می‌کنیم در این نشست موضوع شرکت کردن آقای اصفهانیان طبق آئین‌نامه را مورد بررسی قرار می‌دهیم!»

امانی در پاسخ به این سؤال که «مگر آقای اصفهانیان درخواست شرکت در انتخابات مجمع هیئت فوتبال را داده است که می‌خواهید شرایط آئین‌نامه‌ای حضور ایشان را بسنجید؟»، عنوان کرد: «نه! باید درخواست بدهند تا جلسه‌ای برای موضوع تشکیل شود! تا به الان (بعدازظهر پنجشنبه 22 ماه جاری) هیچ درخواستی از ایشان در کارتابلم مشاهده نکرده‌ام! بعید هم می‌دانم که چنین اتفاقی بیفتد! ما لیست را چند وقت پیش به فدراسیون ارسال کرده‌ایم!»

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا محمدی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانفریدون اصفهانیانهیئت فوتبال زنجانانتخابات
sedayezanjannews.ir/nx8055


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»