کد خبر: 4639
1399/07/28 - 15:31


معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اعلام کرد:

شرکت تهرانی، اسپانسر تیم کشتی شهدای زنجان

محمدعلی حمزه‌پور: با مشارکت این شرکت، تیم زنجان مشکل مالی در دور برگشت مسابقات لیگ‌برتر ندارد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- دهم و یازدهم ماه جاری تیم شهدای زنجان با کسب 2 باخت و یک برد در گروه «الف» به مقام سوم رسید. دور رفت این دوره از رقابت‌ها در حالی پایان یافت که پیگیری‌های مسئولان هیئت کشتی استان برای دریافت حمایت‌های مالی به جایی نرسید. اما امروز معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در نشست با خبرنگاران از حضور یک شرکت تهرانی دارای نمایندگی در زنجان، برای حمایت مالی از تیم کشتی شهدای زنجان در دور برگشت مسابقات لیگ برتر خبر داد.

محمدعلی حمزه‌پور، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سؤال صدای زنجان در رابطه با پیگیری مشکلات مالی تیم شهدای زنجان برای حضور موفق در دور برگشت مسابقات لیگ‌برتر اظهار کرد: طی نشست‌های برگزار شده با هئیت رئیسه شرکتی در تهران که در زنجان نمایندگی دارد، مقرر شد تا این واحد به عنوان حامی مالی اسپانسر تیم شهدای زنجان باشد

حمزه‌پور میزان مالی حمایت این شرکت از تیم کشتی شهدای زنجان را اعلام نکرد اما گفت با حضور شرکت در عرصه اسپانسری، تمامی مشکلات مالی تیم زنجان حل می‌شود.

عدم تعهد شهرداری در قبال قول‌های داده شده در همایش پیاده‌روی سال قبل

این مسئول در بخش دیگری از اظهارات خود در پاسخ به سؤال صدای زنجان مبنی بر همکاری این دستگاه با شهرداری جهت توسعه ورزش همگانی نیز گفت: ورزش همگانی اساس و پایه ورزش بوده و از این لحاظ برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف آن بسیار مهم است.

حمزه‌پور با اشاره به بی‌توجهی شهرداری به تعهدات خود در قبال جامعه ورزشی از جمله ورزش همگانی می‌گوید: سال قبل در همایش پیاده‌روی مقرر شد شهرداری هزینه‌های مربوط به جوایز (خودرو و دوچرخه‌ها) را متقبل شود اما این مهم تا به امروز اتفاق نیفتاده است و تمامی هزینه‌ها بر دوش هیئت ورزش‌های همگانی افتاده است. ما انتظار داریم شهرداری در قبال قول‌های داده شده و وظایف خود پاسخگو بوده و اقدامات لازم را انجام دهد.

خسارت 11 میلیارد تومانی کرونا به باشگاه‌داران

وی از ثبت‌نام ۲۸۵ باشگاه ورزشی در سامانه دریافت تسهیلات کرونایی خبر داد و با اشاره به اینکه از این تعداد تا به امروز ۱۶۵ باشگاه موفق به دریافت این تسهیلات شده‌اند، گفت: تسهیلاتی که این تعداد باشگاه تا به امروز دریافت کرده، معادل ۲ میلیارد و ۲۳۲ میلیون تومان بوده است، این در حالی است که آسیب وارد آمده به ورزش استان تا به امروز ۱۱ میلیارد تومان بوده و متاسفانه این روند ادامه دارد.

توقف فرآیند استعدادیابی در ورزش با شیوع کروناویروس

 حمزه‌پور مهم‌ترین و جدی‌ترین آسیب کرونا به ورزش را توقف فرآیند استعدادیابی دانست و گفت: با توجه به شرایطی که امروز با آن مواجه هستیم، خانواده‌ها تمایلی به حضور فرزندان خود در اماکن ورزشی (حتی در صورت بازگشایی مراکز و اماکن ورزشی) ندارند. این به آن معنی است که دیگر پشتوانه‌ای برای ورزش استان که سال‌ها برای رسیدن به این جایگاه تلاش و هزینه شده دیگر وجود ندارد.

لیلا محمدی

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانمحمدعلی حمزه‌پورورزش و جوانان زنجانتیم کشتی شهدای زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4639


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»