کد خبر: 4976
1399/09/29 - 10:29


رئیس هیئت شمشیربازی استان زنجان:

اعزام شمشیرباز زنجانی به اردوی انتخابی مسابقات زون آسیا

حامد افشاری: فرمانداری و اداره کل ورزش و جوانان، هیترگرمایشی هیئت را تحویل ندادند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- شمشیرباز زنجانی که در شرایط سخت تمرین کرده بود در حالی به اردوی انتخابی مسابقات زون آسیا اعزام شد که هیئت نتوانست پس از گذشت 7 ماه هیترگرمایشی خود را که در حال حاضر در ورزشگاه مادران و کودکان به عنوان نقاهتگاه بیماران سرپایی کرونایی قرار دارد را از دستگاه‌های ذی‌ربط تحویل بگیرد.

حامد افشاری، رئیس هیئت شمشیربازی استان زنجان در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان با اشاره به ارسال نامه‌ای از سوی فدراسیون متبوع در رابطه با برگزاری اردوی تیم ملی آقایان در اسحله اپه اظهار کرد: اردوی تیم ملی آقایان از امروز شنبه 29 آذرماه تا 6 دی‌ماه سال جاری با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در مشهد برگزار می‌شود.

افشاری با اشاره به حضور «محمد اسماعیلی» تنها نماینده استان زنجان در این اردو عنوان کرد: آقای اسماعیلی در کنار 2 نفر از شمشیربازان اصفهان و یک نماینده از استان آذربایجان غربی به این اردو دعوت شده‌اند.

رئیس هیئت شمشیربازی استان زنجان با بیان اینکه اردوی تیم ملی آقایان در اسحله اپه جهت انتخاب مسابقات زون آسیا برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این اردو تنها یک نفر از 4 نفر مدنظر به مسابقات زون آسیا اعزام می‌شوند.

به گفته رئیس هیئت شمشیربازی استان زنجان، محمد اسماعیلی، نماینده اعزامی زنجان به اردوی انتخابی مسابقات زون آسیا دارنده طلای زیر ۲۳ سال آسیا ۲۰۱۲، برنز تیمی زیر ۲۳ سال آسیا ۲۰۱۴ و برنز انفرادی زیر ۲۳ سال آسیا۲۰۱۴ است.

گفتنی است، شیوع و فراگیری ویروس کرونا در ایران و سطح جهان موجب تعویق بسیاری از رشته‌های ورزشی شد. در رشته شمشیر بازی نیز جام جهانی این رشته در چند مرحله  برگزار نشد. قرار است این مسابقات از این مسابقات از ۲۶ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ برگزار شود. همچنین مسابقات زون آسیا بعد از مسابقات جام جهانی این رشته برگزار خواهد شد. ایران در رقابت‌های سابر،اپه و فلوره زنان و فلوره و اپه مردان شانس کسب سهمیه دارد و در این بخش‌ها نمایندگان خود را اعزام‌ خواهند کرد.

افشاری در مورد شرایط تمرین تنها نماینده اعزامی به اردوی انتخابی مسابقات زون آسیای استان قبل از سفر به مشهد به صدای زنجان گفت: آقای اسماعیلی در شرایط سخت تمرین کردند، هیئت تمامی تلاشش را کرد تا ایشان در سالن اختصاصی (سالن بعثت، واقع در دانشسرا که یکی از بهترین سالن‌های کشور محسوب می‌شود) با کمترین مشکل تمرین کند، مشکلی هم بابت فضا نداشتیم اما علی‌رغم پیگیری‌ها از طریق فرمانداری و اداره کل ورزش و جوانان نتوانستیم هیتر گرمایشی متعلق به هیئت که در حال حاضر در سالن مادران و کودکان مورد استفاده بیماران سرپایی کرونایی قرار می‌گیرد، را دریافت کنیم. فرمانداری می‌گوید هیتر را از اداره کل ورزش و جوانان دریافت کرده‌ام و نمی‌توانم تحویل دهم در حالی که این تجهیزات گرمایشی اموال هیئت شمشیربازی محسوب می‌شود. مسئولان 7 ماه قبل به ما گفتند هیتر جایگزین به هیئت می‌دهند تا ورزشکاران مشکلی بابت تمرین نداشته باشند اما تا به امروز محقق نشده است.

لیلا محمدی

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانشمشیربازی زنجانحامد افشاریمحمد اسماعیلی
sedayezanjannews.ir/nx4976


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»