کد خبر: 5067
1399/10/16 - 12:40


سوال رئیس شورای شهر از شهردار زنجان:

چه کسی مانع اجرای المان میدان 15خرداد است؟

تا اجرایی نشدن المان میدان 15 خرداد هیچ مصوبه دیگری را در شورا مورد بررسی قرار نمی‌دهیم

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس شورای شهر زنجان در واکنش به عدم اجرای المان میدان 15خرداد و ادعای شهرداری بر وجود موانع برای اجرایی شدن این پروژه گفت: باید مشخص شود چه کسی نمی‌گذارد المان میدان 15 خرداد اجرایی شود؟ مگر چه اتفاقی رخ داده که یک میدان 1500 متری وسط چهارراه ماه‌هاست که معطل مانده است؟ مردم این تصور را می‌کنند که شورا و شهرداری عقب‌مانده است که یک میدان را نتوانسته بعد از چندین ماه اجرایی کند.

به گزارش صدای زنجان؛ عباس راشاد امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان در واکنش به عدم اجرای المان میدان 15خرداد که چندین ماه از تخریب المان لاله این میدان می‌گذرد، اظهار کرد: نمی‌توانیم وقت شورا را تلف کرده و شاهد اجرایی نشدن المان طراحی شده برای میدان 15 خرداد باشیم فقط به این دلیل که فلان کس نامه نگاری نکرده است تا پروژه اجرایی شود.

رئیس شورای شهر زنجان با تأکید بر این‌که شهرداری از وجود موانعی برای اجرای المان 15 خرداد سخن می‌گوید، افزود: این موانع باید برطرف شود چرا که از زمان ورود شورا بر انجام این پروژه‌ شهرداری از وجود موانع سخن گفته است از این پس تحمل این بهانه‌ها را نداریم و هر کسی کم کاری کند در صحن علنی شورا باید پاسخگو باشد.

وی با اشاره به این‌که تاکنون با همراهی و همدلی شورا و شهرداری و پیگیری نماینده استان مشکلات برخی از پروژه‌های شهری همانند محور پادگان، سبزه میدان، باغ هاشم‌‌نژاد حل شده و فعال هستند و به زودی شاهد حضور قرارگاه خاتم در زنجان برای انجام پروژه می‌شویم، بیان کرد: ما باید از هر راهی برای سرعت بخشیدن به انجام پروژه‌ها استفاده کنیم.

راشاد با تأکید بر این‌که تا اجرایی نشدن المان میدان 15 خرداد هیچ مصوبه دیگری را در شورا مورد بررسی قرار نمی‌دهیم و اگر لازم باشد جلسه آینده شورا را نیز به این پروژه اختصاص می‌دهیم، بیان کرد: «از این پس فقط یک دستور جلسه در شورا مطرح شده و تا زمان برطرف نشدن آن سراغ پروژه دیگری نمی‌رویم و در صورت نیاز با مصوبه و دستور شورای شهر عملیات اجرایی پروژه‌ها را آغاز می‌کنیم و اگر هم کسی خوشش نمی‌آید، نیاید، برود شکایت کند.»

الهام احمدی

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانمیدان 15 خرداد زنجانراشادشهرداری زنجان
sedayezanjannews.ir/nx5067


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»