کد خبر: 5100
1399/10/23 - 9:38


یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال در گفت‌وگوی اختصاصی با صدای زنجان تایید کرد:

فدراسیون بر مدار فریدون

آیا علت تاخیر در برگزاری انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان زنجان، هماهنگی با نامزدی خاص است؟

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- قرار بود مقدمات برپایی انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان زنجان پس از انتخابات استان کرمانشاه که 6 روز پیش برگزار شد، فراهم شود اما این وعده تا امروز عملی نشده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است این تاخیر برای برنامه‌ریزی جهت تثبیت فریدون اصفهانیان در ریاست هیئت فوتبال استان زنجان است چرا که احتمال رد صلاحیت او در انتخابات فدراسیون که او خود را برای هیئت رئیسه آن نامزد کرده است، وجود دارد! موضوعی که یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال نیز در گفت‌وگوی اختصاصی با صدای زنجان تایید کرد.

اصفهانیان فعلا تمام تلاش خود را به کار بسته است تا در انتخابات فدارسیون فوتبال موفق ظاهر شود اما در حالی که احتمال رد صلاحیت او در انتخابات فدراسیون و یا عدم رای آوردن او وجود دارد، شنیده‌ها از تعویق چند باره انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان زنجان حکایت دارد تا در صورت رد صلاحیت و کوتاه شدن دست اصفهانیان از انتخابات فدراسیون، حداقل او بتواند در انتخابات ریاست فوتبال استان زنجان بدرخشد!

قرار بود انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان زنجان پس از انتخابات استان کرمانشاه برگزار شود که تا به امروز صورت نگرفته است، همین موضوع بازار شایعه هماهنگی فدراسیون فوتبال با فریدون اصفهانیان برای از دست ندادن فرصت حضور در انتخابات استان زنجان و تثبیت جایگاهش در راس هیئت را داغ‌تر می‌کند.

یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال که نخواست نامی از وی در صدای زنجان منتشر شود، ضمن تایید ضمنی هماهنگی فدراسیون فوتبال و فریدون اصفهانیان برای برگزاری انتخابات فدارسیون و هیئت فوتبال زنجان، در رابطه با این که قرار بود بعد از انتخابات کرمانشاه، انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان زنجان برگزار شود که این امر محقق نشده است، اعلام کرد: فدراسیون، مدارک ارسالی استان زنجان را دریافت کرده است. باید سلسله مراتب را رعایت کرده و زمان برای بررسی مدارک داشته باشیم تا پس از ارسال لیست اسامی، طبق زمان اعلامی رئیس فدراسیون، مجمع انتخاباتی استان زنجان را برگزار کنیم. در حال حاضر درگیر برگزاری سایر مجامع هستیم و زنجان در نوبت کارهای بعدی ما قرار دارد.

وی ابراز کرد: با فشارهای وزارت ورزش و جوانان، در حال حاضر مدارک انتخابات استان تهران را بررسی می‌کنیم.

علاوه بر این، چندی پیش، رئیس فراکسیون ورزش در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرده بود که بازنشسته‌ها طبق قانون اجازه ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون فوتبال را ندارند. مسئولان فدراسیون فوتبال با توجه به اساسنامه باید عملکردشان با وجود مستقل بودن، منافاتی با قوانین رسمی کشور نداشته باشد، مسئله‌ای که فیفا هم در اساسنامه جدید بر آن تاکید دارد، اما با وجود چنین تاکیداتی، به نظر می‌رسد مدیران بازنشسته فعلی فدراسیون که اصرار بر حضورشان در فوتبال دارند می‌خواهند از این فرصت برای ماندن استفاده کنند.

یکی از این مسئولان فدراسیون، فریدون اصفهانیان است که در حال حاضر، عضو هیئت رئیسه فدراسیون است. او بازنشسته بوده و درصورتی که مثل بهاروند (سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال) بتواند مشکلات بازنشستگی اش را حل کند ممکن است معادلات انتخابات به‌طور کلی تغییر کند. اصفهانیان پس از ثبت نام باید از پست سرپرستی کمیته داوران نیز استعفا دهد.

لیلا محمدی

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانفریدون اصفهانیانهیئت فوتبال زنجانانتخابات
sedayezanjannews.ir/nx5100


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»