کد خبر: 5154
1399/11/01 - 12:45


سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان خبر داد:

انتقال احتمالی «صنایع غذایی بهروز» به زنجان

محسن عباسی: موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های بخش کشاورزی زنجان؛ 2 عامل مهم تصمیم مدیران «صنایع غذایی بهروز»

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از صحبت‌های اولیه صورت گرفته برای انتقال کارخانه «صنایع غذایی بهروز» از البرز به زنجان خبر داد و گفت: قطعی شدن این مهم نیازمند موافقت هیئت مدیره شرکت است.

محسن عباسی، سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان با اشاره به ابراز علاقه مسئولان «صنایع غذایی بهروز» برای انتقال این کارخانه از استان البرز به زنجان اظهار کرد: صحبت‌های اولیه با عوامل این مجموعه انجام شده است. مجموعه بهروز زمین 12 الی 15 هکتاری برای استقرار نیاز دارد که زمین مربوطه در شهرک صنعتی شهید شهریاری به این کارخانه اختصاص خواهد یافت.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه زمین مذکور به نمایندگان شرکت صنایع غذایی بهروز معرفی و بازدیدهای مربوطه نیز صورت گرفته است، عنوان کرد: قرار است نتیجه بازدید نمایندگان صنایع غذایی بهروز در جلسه هیئت مدیر این شرکت مطرح و نظر نهایی به ما اعلام شود.

عباسی موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های بخش کشاورزی زنجان را دو عامل مهم جذب مجموعه صنایع غذایی بهروز جهت انتقال کارخانه از استان البرز به استان زنجان اعلام شده است، ابراز امیدواری کرد تا با استقرار این شرکت در زنجان مشکلات کشاورزان در بازار فروش تا حدود قابل قبولی مرتفع شود.

عباسی در مورد جذب نیروهای بومی در صورت انتقال کارخانه به زنجان گفت: طبق اظهارات نمایندگان مجموعه صنایع غذایی بهروز، این شرکت نیروهای متخصص و فنی خود را از استان البرز همچنان به کار خواهد گرفت، در گام نخست در نظر دارد حدود 600 الی 700 نیروی بومی زنجان را جذب کند.

گفتنی است؛ صنايع غذايی بهروز یکی از برندهای مشهور کشور بوده که در حال حاضر در بخش تولید رب گوجه فرنگي، انواع سس، كنسروجات ، انواع شور، ترشي، انواع مربا، آبليمو و غیره مشغول به کار است.

 

لیلا محمدی

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانشهرک های صنعتی زنجانشرکت بهروز
sedayezanjannews.ir/nx5154


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»