کد خبر: 5424
1400/01/03 - 11:16


«بهروز» به زنجان می‌آید

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از انعقاد قرارداد استقرار واحد صنایع غذایی بهروز خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان از انعقاد قرارداد استقرار واحد صنایع غذایی بهروز در اواخر سال 99 خبر داد و گفت: بعد از تعطیلات عید عملیات اجرایی برای استقرار این واحد در شهرک شهید شهریاری زنجان آغاز می‌شود.

محسن عباسی، سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان با اشاره به رایزنی‌های انجام شده برای استقرار واحد صنایع غذایی بهروز در زنجان اظهار کرد: قرارداد مربوطه سال 99 منعقد شد و طبق برنامه بعد از عید 1400 عملیات اجرایی برای استقرار واحد نامبرده در شهرک شهید شهریاری آغاز می‌شود.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان مساحت اجرای فاز نخست پروژه را 11 هکتار اعلام کرد و افزود: توسعه این واحد تا 25 هکتار نیز خواهد رفت.

عباسی در رابطه با انتقال کامل این شرکت از استان البرز به زنجان یا فعالیت دومین دفتر صنایع غذایی بهروز در زنجان هم گفت: مقیاس کارخانه‌ای که قرار است در زنجان آغاز به کار کند بزرگتر از کارخانه واقع در البرز است و تجهیزاتی هم که در زنجان مستقر می‌شود پیشرفته‌تر خواهند بود.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در مورد مبلغ سرمایه‌گذاری برای فاز نخست و سایر فازها عنوان کرد: قطعا مبلغ سرمایه‌گذاری بالاست اما اجازه دهید خودِ سرمایه‌گذار وقتی در زنجان برای کلنگ‌زنی حضور یافت در مورد مبلغ سرمایه‌گذاری در جمع رسانه‌ها، اطلاع‌رسانی کند.

گفتنی است؛ یکم بهمن‌ماه سال 99 محسن عباسی، سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان با اشاره به ابراز علاقه مسئولان «صنایع غذایی بهروز» برای انتقال این کارخانه از استان البرز به زنجان، مساحت موردنیاز برای استقرار مجموعه بهروز را ۱۲ الی ۱۵ هکتار اعلام کرده بود.

عباسی موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های بخش کشاورزی زنجان را دو عامل مهم جذب مجموعه صنایع غذایی بهروز جهت انتقال کارخانه از استان البرز به استان زنجان دانسته و ابراز امیدواری کرد تا با استقرار این شرکت در زنجان مشکلات کشاورزان در بازار فروش تا حدود قابل قبولی مرتفع شود.

همچنین سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در مورد جذب نیروهای بومی در صورت انتقال کارخانه به زنجان گفت که طبق اظهارات نمایندگان مجموعه صنایع غذایی بهروز، این شرکت نیروهای متخصص و فنی خود را از استان البرز همچنان به کار خواهد گرفت، در گام نخست در نظر دارد حدود ۶۰۰ الی ۷۰۰ نیروی بومی زنجان را جذب کند.

صنايع غذايی بهروز یکی از برندهای مشهور کشور بوده که در حال حاضر در بخش تولید رب گوجه فرنگي، انواع سس، كنسروجات ، انواع شور، ترشي، انواع مربا، آبليمو و غیره مشغول به کار است.

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا محمدی

 

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانمحسن عباسیشهرک صنعتی زنجانصنایع غذایی بهروز
sedayezanjannews.ir/nx5424


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»