کد خبر: 7776
1400/04/21 - 10:54


آگهی مزایده اموال غیر منقول

مربوط به پرونده اجرایی کلاسه 9900266

پایگاه خبری صدای زنجان

به موجب پرونده اجرایی کلاسه 9900266 ، یک دانگ مشاع از سه دانگ مشاع از ششدانگ پلاک ثبتی 76 فرعی ، 5268 اصلی بخش 01 زنجان به نشانی : زنجان ، خیابان مدرس ( جاده همایون ) کوچه مهدی اسکندری پلاک 100و 102 به مالکیت آقای مجید قهرمانی ، به مساحت 180/30 متر مربع ثبت و سند صادر شده و سپس به موجب نامه شماره 85000613-1399/02/31 در قبال طلب خانم کبری صادقی بازداشت گردیده است.

مشخصات و حدود اجمالی پلاک مذکور : شمالا : به طول 19/80 متر دیواری است به خیابان 8 متری . شرقا : به طول 11/70 متر دیواری است به قطعه 32 تفکیکی . جنوبا : 17 متر به تپه ارک ، غربا : به طول 8 متر دیواری است به پلاک مجاور. .مطابق گزارش کارشناسی : در عرصه این پلاک اعیانی با سیستم سازه ای دیوار باربر محیطی و سقف طاق ضربی بیش از 17 سال در 3 طبقه شامل زیر زمین ، همکف و طبقه اول احداث شده است . زیربنای زیرزمین حدودا 30 متر مربع با کاربری انباری که راه دسترسی آن از حیاط توسط راه پله میسر می گردد و کف و دیوارهای با اندود سیمانکاری پوشش داده شده است ، همکف دارای زیربنای حدودی90 متر مربع دارای فضاهای هال و پذیرایی ، آشپزخانه ، راه پله ، حمام و یک چشمه سرویس بهداشتی درگوشه ای از حیاط می باشد . طبقه اول با زیربنای حدودی 100 متر مربع دارای فضاهای هال ، اتاق خواب ،آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام است . نازک کاری داخلی همکف و طبقه اول همانند یکدیگر شامل دیوار و سقف اندود گچ سفیدکاری شده به همراه رنگ آمیزی شده و کف با اندود گچ و خاک و آشپزخانه ها و سرویس بهداشتی و حمام ها با کاشی و سرامیک نازک کاری شده است. نوع درب های داخلی چوبی ، پنجره ها و درب ورودی از جنس آهنی ، سیستم گرمایش بخاری گازی و آبگرمکن و نمای ساختمان سیمانکاری شده و کف حیاط موزائیک ایرانی و راه دسترسی به حیاط از معبر توسط یک درب فلزی سواره رو میسر می گردد . اعیانی دارای انشعابات آب و برق و گاز دایر می باشد.

در زمان بازدید از زیر زمین به عنوان انباری استفاده می شد و طبقه همکف در اختیار شخص دیگر و طبقه بالا در اختیار بدهکار بوده است . یک دانگ مشاع از سه دانگ مشاع از ششدانگ پلاک ثبتی فوق الذکر از ساعت 9 الی 12 روز دوشنبه مورخ 1400/05/04 در اداره اجرای اسنادرسمی زنجان ، واقع در زنجان خیابان صفا ، کوچه گنج خانلو از طریق مزایده به فروش می رسد . مزایده از مبلغ 4/166/000/000 ريال ( چهارمیلیارد و یکصد و شصت و شش میلیون ريال ) شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی و به شرح ذیل به فروش خواهد رسید. شرکت در مزایده منوط به پرداخت ده درصد از مبلغ پایه کارشناسی طی یک فقره چک تضمین شده بانک ملی با شماره شناسه 14007196437 در وجه اداره اجرای اسناد رسمی زنجان با حضور خریدار یا نماینده قانونی او در جلسه مزایده است . برنده مزایده مکلف است مابه التفاوت مبلغ فروش را ظرف مدت 5 روز از تاریخ مزایده به حساب ثبت تودیع نماید و در صورتی که ظرف مهلت مقرر ، مانده فروش را به حساب سپرده ثبت واریز نکند ، مبلغ مذکور قابل استرداد نبوده و به حساب خزانه واریز خواهد شد در این صورت عملیات فروش از درجه اعتبار ساقط و مزایده تجدید می گردد . کلیه هزینه های قانونی به عهده برنده مزایده است و نحوه اخذ نیم عشر و حق مزایده وفق آئین نامه اجرای مفاد اسناد رسمی لازم الاجرا و اصلاحیه آیین نامه اجرای مفاد اسناد رسمی لازم الاجرا مصوب سال 1398 می باشد . لازم به ذکر است پرداخت بدهی های مربوط به آب و برق و گاز اعم از حق انشعاب و یا حق اشتراک و مصرف در صورتی که مورد مزایده دارای آنها باشد و نیز بدهی های مالیاتی و عوارض شهرداری و غیره تا تاریخ مزایده اعم از اینکه رقم قطعی آن معلوم شده یا نشده باشد بعهده برنده مزایده است . در صورت وجود مازاد ، وجوه پرداختی بابت هزینه های فوق از محل مازاد به برنده مزایده مسترد خواهد شد و حقوق دولتی مازاد بر مبلغ مزایده به عهده برنده مزایده می باشد . ضمنا چنانچه روز مزایده تعطیل رسمی اعلام گردد ، مزایده روز اداری بعد از تعطیلی در همان زمان و مکان مقرر برگزارخواهد شد. مورد مزایده برابر اعلام بستانکار به تاریخ 1400/04/09 فاقد پوشش بیمه می باشد .

تاریخ انتشار : روز دوشنبه : 1400/04/21

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

sedayezanjannews.ir/nx7776


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»