کد خبر: 7918
1400/06/10 - 10:43


آگهی مزایده اموال غیر منقول ( اسناد ذمه )کلاسه 9900031

کلاسه 9900031

پایگاه خبری صدای زنجان

مزایده ششدانگ یک باب مغازه با کاربری تجاری به پلاک ثبتی سیصد و هفت فرعی از هفتاد و دو اصلی قطعه نود و یک تفکیکی به مساحت چهل و چهار متر و بیست و هفت دسیمتر مربع واقع در سلطانیه روستای قره بلاغ بخش سه زنجان ثبت شده بنام خانم مریم رحیمی موضوع پرونده اجرایی کلاسه 9900031 با حدود و مشخصات :

 شمالا غیره بطول پنج متر و چهل و دو سانتی متر به شارع.

شرقا در دو قسمت اول غیره بطول یک متر و پنجاه و یک سانتی متر به شارع دوم غیره به طول هفت متر به قطعه هشتاد و نه تفکیکی . جنوبا غیره بطول پنج متر و پنج سانتی متر به قطعه هشتاد و نه تفکیکی . غربا در دو قسمت اول غیره بطول هفت متر و پنجاه و یک سانتی متر به قطعه نود تفکیکی دوم غیره بطول هشتاد و هفت سانتی متر به شارع . حقوق  ارتفاقی ملک : ندارد.

اعیانی مغازه مذکور با دیوارهای پیرامونی باربر از جنس آجر فشاری با رویه سیمانکاری شده و سقف طاق ضربی با عایق کاری ایزوگام و دارای درب کرکره ای اتوماتیک در قسمت شمالی به خیابان هشت متری بوده و دارای امتیاز برق می باشد.

 باتوجه به مراتب فوق و بر اساس کاربری ملک ، کیفیت و قدمت و سایر عوامل تاثیر گذار در ارزیابی ، ارزش کل ششدانگ پلاک ثبتی مرقوم به مبلغ هشت صد میلیون ريال ( 800/000/000) توسط کارشناسان رسمی دادگستری ارزیابی گردیده است. مراسم حضوری بوده و از ساعت 9 الی 12 روز چهارشنبه مورخ 1400/06/24 در محل اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سلطانیه برگزار می گردد . شرکت در مزایده منوط به پرداخت ده در صد از مبلغ پایه کارشناسی به حساب سپرده ثبت و حضور خریدار یا نماینده قانونی او درجلسه مزایده است . برنده مزایده مکلف است مابه التفاوت مبلغ فروش را ظرف مدت پنج روز از تاریخ مزایده به حساب صندوق ثبت تودیع نماید و در صورتی که ظرف مهلت مقرر مانده فروش را به حساب سپرده ثبت واریز نکند مبلغ مذکور قابل استرداد نبوده و به حساب خزانه واریز خواهد شد و در این صورت عملیات فروش از درجه اعتبار ساقط و مزایده تجدید می گردد . مزایده از مبلغ کارشناسی شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی از طرف خریداران فروخته خواهد شد . پرداخت بدهی های مربوط به آب ، برق و گاز اعم از حق انشعاب یا حق اشتراک و مصرف در صورتی که مورد مزایده دارای آن باشد و نیز بدهی های مالیاتی و عوارض شهرداری و غیره تا تاریخ مزایده اعم از اینکه رقم قطعی آن معلوم شده یا نشده باشد به عهده برنده مزایده می باشد. ضمنا حق حراج زاید بر مبلغ مزایده به عهده خریدار می باشد. لازم به ذکر است چنانچه روز مزایده تعطیل رسمی اعلام گردد مزایده فردای روز تعطیل در همان محل و ساعت برگزار خواهد شد.

تاریخ انتشار : 1400/06/10

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک سلطانیه علیرضا حسن زاده

 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

sedayezanjannews.ir/nx7918


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»