کد خبر: 8241
1400/09/22 - 9:43


ادامه تغییرات مدیریتی در زنجان؛

سرپرست دانشگاه زنجان منصوب شد

در حکمی از سوی محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، جلال بازرگان به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه سراسری زنجان منصوب و جایگزین محسن نجفیان شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- در حکمی از سوی محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، جلال بازرگان به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه سراسری زنجان منصوب و جایگزین محسن نجفیان شد.

بازرگان متولد 1345 در زنجان، دانشیار گروه مهندسی عمران دانشگاه زنجان است؛ وی مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی عمران آب و همینطور مدرک کارشناسی ارشد و دکتری خود را در رشته سازه‌های هیدرولیکی را از دانشگاه صنعتی امیرکبیر اخذ کرده است.

وی ضمن تدریس از سال 1374، راهنمایی 52 پایان‎‌نامه دانشجوی کارشناسی ارشد و هفت رساله دکتری و همچنین چهار طرح پژوهشی با تألیف 116 مقاله در مجلات پژوهشی و کنفرانس‌های داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد.

بازرگان در کنار طراحی و راه‌اندازی آزمایشگاه‌های هیدرولیکی، راهبردی تخصصی مهندسی رودخانه و مصالح متخلخل، در طراحی، نظارت و بررسی بیش از 140 طرح مهندسی آب اعم از سدها و طرح‌های انتقال و منابع کشور فعالیت و همکاری داشته است.

او همزمان با عضویت در بسیج اساتید و مسئولیت آن در دانشگاه زنجان و کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، سوابق اجرایی همچون معاونت آموزشی دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان، نماینده وزیر علوم در هیئت نظارت  بر فعالیت‌های تشکل‌های دانشگاهی دولت نهم و دهم دانشگاه زنجان، عضو هیئت انتظامی اعضای هیئت علمی و عضو کمیسیون تخصصی دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/



صدای زنجاندانشگاه زنجانمحسن نجفیانجلال بازرگان
sedayezanjannews.ir/nx8241


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»