کد خبر: 8766
1401/03/04 - 11:58


تشدید بازرسی از نانوایی‌ها در زنجان

رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز استان زنجان با تاکید بر اینکه اکثر تخلفات نانوایی های سطح شهرستان زنجان کم فروشی است، گفت: در صورت کم فروشی هر نانوایی برخورد بدون اغماض و جدی با آن نانوایی می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز استان زنجان با تاکید بر اینکه اکثر تخلفات نانوایی های سطح شهرستان زنجان کم فروشی است، گفت: در صورت کم فروشی هر نانوایی برخورد بدون اغماض و جدی با آن نانوایی می‌شود.

رضا محمدی با اشاره به تخلفات برخی از نانوایی‌ها در شهرستان زنجان، اظهار کرد: برخی از نانوایی‌های سطح شهرستان زنجان اقدام به کم فروشی و یا فروش اجباری می‌کنند.

وی با اشاره به تشدید بازرسی‌ از نانوایی‌ها، ابراز کرد: در این طرح چندین اکیپ از نانوایی بازدید و بازرسی می‌کنند.

رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز استان زنجان با بیان اینکه این اکیپ‌ها شامل جهاد کشاورزی، سازمان صمت، اتاق اصناف، بسیج اصناف، و سایر ارگانهای دخیل هستند، تصریح کرد: حدود ۶۰۰ دستگاه کارتخوان ویژه نانوایی‌ها در سطح نانوایی‌های شهرستان زنجان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه نانوایی‌های سطح شهرستان نسبت به عملکرد کارتخوان‌های ویژه نانوایی‌ها اعتراض دارند، عنوان کرد: نانوایی‌ها مطرح می‌کنند که این کارتخوان‌ها دچار مشکلاتی هستند و بهتر است که تعداد این کارتون‌های ویژه نان در هر نانوایی افزایش پیدا کند و به دو عدد برسد.

محمدی با بیان اینکه بازرسی از نانوایی‌ها در حال انجام است و اگر برای بازرسان کم‌فروشی نانوایی‌ها محرز شود آنها را جهت جریمه به تعزیرات حکومتی معرفی می‌کنند، ادامه داد: حدود ۷۹۰ نانوایی در سطح زنجان وجود دارد که ۶۰۰ نانوایی به سیستم کارتخوان ویژه نان مجهز شده‌اند.

وی با بیان اینکه علاوه بر نانوایی‌ها از تمامی واحدهای صنفی بازرسی و نظارت به عمل می‌آید، افزود: متاسفانه اکیپ مخصوص و ویژه و متخصص بازرسی در زنجان کم است.

رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز استان زنجان با بیان اینکه به طور میانگین روزانه ۷ تا ۱۵ شکایت از واحدهای صنفی در بازرسی اتاق اصناف مطرح می‌شود، ابراز کرد: روزانه به طور میانگین دو تا سه تماس جهت نظارت از نانوایی‌ها با اتاق اصناف مطرح می‌شود و ما نیز حسب وظیفه جهت بازدید و بازرسی از این نانوایی‌ها اقدام می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اکثر تخلفات نانوایی‌های سطح شهرستان زنجان کم فروشی است، تصریح کرد: در صورت کم فروشی هر نانوایی برخورد بدون اغماض و جدی با آن نانوایی می‌شود.

 

انتهای پیام

 

منبع:موج رسا


صدای زنجاننانوایی
sedayezanjannews.ir/nx8766


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»