کد خبر: 9197
1401/06/23 - 17:10


عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی زنجان خبر داد:

بررسی ویژه اقتصاد ایران در اتاق بازرگانی زنجان

سید علیرضا حجازیان عضو هیات رئیسه اتاق زنجان در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تشریح برخی از مهمترین اقدامات و برنامه های اتاق تا پایان سال جاری، از برگزاری یک دوره آموزشی ویژه با موضوع بررسی اقتصاد ایران در نیمه دوم سال 1401 با حضور یکی از مدرسان مجرب ایران خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- سید علیرضا حجازیان عضو هیات رئیسه اتاق زنجان در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تشریح برخی از مهمترین اقدامات و برنامه های اتاق تا پایان سال جاری، از برگزاری یک دوره آموزشی ویژه با موضوع بررسی اقتصاد ایران در نیمه دوم سال 1401 با حضور یکی از مدرسان مجرب ایران خبر داد.

وی از حضور حامد پاک طینت رئیس مجمع فعالان اقتصادی در زنجان خبر داد و گفت: وی یکی از بهترین مدرسان ایران در زمینه اقتصاد است که مشاوره های اقتصادی وی همواره مورد توجه اقتصاددانان کشور بوده و اتاق بازرگانی زنجان با توجه به اهمیت این موضوع برای فعالان اقتصادی و با رایزنی های صورت گرفته، با حضور این مدرس، دوره ویژه ای را به صورت رایگان برای فعالان اقتصادی استان زنجان برگزار خواهد کرد.

حجازیان با بیان اینکه این سمینار آموزشی فرصت ویژه ای برای مدیران واحدهای تولیدی و اقتصادی استان، فعالان اقتصادی و علاقه مندان به مباحث اقتصادی است تا با توجه به آمار و پیش بینی ها و مباحث مطورحه در این دوره بتوانند مسیر حرکتی خود را تا پایان سال برنامه ریزی کنند، تصریح کرد: از سرفصل های این دوره می توان به تجزیه و تحلیل اقتصاد ایران و شناخت شرایط موجود و پیش بینی اقتصاد ایران در نیمه دوم سال در دو سناریوی توافق هسته ای و عدم توافق هسته ای اشاره کرد.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی زنجان در مبحث آموزش به صورت بسیار جدی ورود کرده و دوره های مختلفی را در بالاترین سطح ممکن تا پایان سال برگزار خواهد کرد، افزود: یکی دیگر از مباحث این دوره آموزشی فرصت ها و تهدیدهای کسب و کار برای فعالان اقتصادی در نیمه دوم سال 1401 خواهد بود.

حجازیان با بیان اینکه با هماهنگی صورت گرفته زمینه طرح سوالات و اخذ مشاوره های لازم برای فعالان اقتصادی به صورت رایگان و ویژه در این برنامه فراهم شده است، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته این برنامه 29 شهریورماه از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در سالن همایش های اتاق بازرگانی زنجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


خبرنگار: عباس رضازاده

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجاناتاق بازرگانی زنجانحامد پاک نیت
sedayezanjannews.ir/nx9197


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»