کد خبر: 9256
1401/08/04 - 9:56


آگهی مزایده اموال منقول – خودرو سواری پراید- کلاسه 140100906

آگهی مزایده اموال منقول – خودرو سواری پراید- کلاسه 140100906

پایگاه خبری صدای زنجان

به موجب پرونده اجرائی کلاسه ۱۴۰۱۰۰۹۰۶ یک دستگاه اتومبیل به شماره انتظامی ۸۷- ۹۹۳ د ۱2 نوع سواری پراید تیپ SE131 مدل ۱۳۹۸ به رنگ سفید روغنی شماره موتور۶۳۲۳۸۶۰/M13 و شماره شاسی NAS411100K3544073 متعلق به مرحوم محمود بهرامی ( مورث مدیون ) بازداشت شده و موقتا در پار کینگ شهریار توقیف می باشد. در لحظه بازدید از خودروی موصوفه ضمن کنترل های لازم روشن کردن موتور مشاهده گردید که خودرو با پیمایش ۳۴۱۷۶ کیلومتر در شرایط مطلوب و در وضعیت بهره برداری قرار دارد خودرو مسبوق به سابقه خوردگی و تصادف در پهلوی سمت راست خوردگی درب جلو و لهیدگی شدید بدون بازسازی و دستکاری و مالیدگی موضعی درب عقب ضرورت بازسازی ترمیم رنگ و تعویض درب میباشدکه مستلزم صرف هزینه های بازسازی میباشد۔ سایر سطوح مطلوب میباشد . خودرو دارای سیستم صوتی ، داشبورد ، تودوزی مطلوب چراغ های جلو و عقب ، آینه ها و شیشه ها سالم میباشد.
لاستیک های جلو و عقب در مجموع با قابلیت استفاده ۵۰ درصد دارای زاپاس در حد نو و جک و آچارچرخ بوده و اسناد ومدارک در دسترس نبوده
و‏ امکان بازدید مطابقت میسر نگردید و مشخصات فوتی بر اساس سینی پلاکت خودرو قید شده است ششدانگ خودرو مورد نظر برابر نظر مورخ ۱۴۰۱/06/۳۱ کارشناس فنی خودرو به مبلغ ۱/۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال (یک میلیارد و سیصد میلیون ریال ( و سهم الارث مدیون به میزان 28 شعیر مشاع از ۹۶ شعیر خودروی مذکور به مبلغ ۳۷۹/۱۶۶/۶۶۶ ریال ارزیابی گردیده است مزایده از ساعت ۹ الی ۱2 روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ در محل اداره اجرای اسناد رسمی زنجان واقع در زنجان خیابان کارگران کوچه شهیدگنج خانلو از طریق مزایده به فروش می رسد۔ مزایده مقدار 28‏ شعیر مشاع از ۹۶ شعیر خودروی مذکور از مبلغ ۳۷۹/۱۶۶/۶۶۶ ریال شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می شود و کلیه هزینه های قانونی به عهده برنده مزایده است و نیم عشر و حق مزایده نقدا وصول خواهد شد و حقوق دولتی مازاد بر مبلغ مزایده , به عهده برنده مزایده می باشد ۔ضمنا متذکر می گردد : چنانچه روز مزایده تعطیل رسمی گردد، مزایده تجدید خواهد شد۔ ضمنا شرکت در مزایده منوط به پرداخت ده درصد از مبلغ پایه کارشناسی به شماره حساب ۳۹۰۱۰۰۰۰۴۰۶۸۰۱۳۲۰۷۷۷۵۲۲۶‏ IR بنام تمرکز وجوه سپرده جاری با شناسه واریز ۹۲2۱۰۸۵۰۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۴۰۱۰۰۹۰۶ و ارائه فیش واریزی به این اداره و حضور خریدار یا نماینده قانونی او در جلسه مزایده است. برنده مزایده مکلف است مابه التفاوت مبلغ فروش را ظرف مدت پنج روز از تاریخ مزایده به حساب صندوق ثبت تودیع نماید و در صورتی که ظرف مهلت مقرر، مانده مبلغ فروش را به حساب سپرده ثبت واریز نکند مبلغ مذکور قابل استرداد نبوده و به حساب خزانه واریز خواهد شد و در این صورت عملیات فروش از درجه اعتبار ساقط و مزایده تجدید می گردد. برابر اعلام بستانکار پرونده بشماره ۵۰۲۷۰۸۵۰۰۵۹۳۷ ۱۴۰۱0- 1401/07/18 پلاک مزبور تا پایان فروردین ۱۴۰۱دارای پوشش بیمه می باشد۔ ضمنا متذکر می گردد با توجه به اینکه مزایده خودرو به صورت مشاعی برگزار می گردد این اداره مسئولیتی در خصوص تعویض پلاک و تحویل خودرو ندارد.

تاریخ انتشار : روز یکشنبه مورخ 1401/08/01

رئیس اداره اجرای اسناد رسمی زمجان – زهرا عنایتی

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

sedayezanjannews.ir/nx9256


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»