کد خبر: 9274
1401/08/14 - 15:27


آگهی مزایده اموال غیر منقول ( اسناد ذمه )

آگهی مزایده اموال غیرمنقول ( سند ‎ ذمه‏ ای) پرونده اجرایی ۱۴۰۰۰۲۰۳۴

پایگاه خبری صدای زنجان

آگهی مزایده اموال غیر منقول ( اسناد ذمه )
آگهی مزایده اموال غیرمنقول ( سند ذمه‏ ای) پرونده اجرایی ۱۴۰۰۰۲۰۳۴
به موجب پرونده اجرائی کلاسه ۱۴۰۰۰۲۰۳۴ مقدار ششدانگ پلاک ثبتی ۸۶۵ فرعی از ۴۳ اصلی ، مفروز و مجزا شده از ۴ فرعی از اصلی مذکور ، واقع در بخش 07‏ ناحیه 00 حوزه ثبت ملک ناحیه یک زنجان استان زنجان به مساحت ۴۵۰ مترمربع نشانی  : زنجان شهرک کارمندان - فاز ۳- خیابان ۴ شرقی - قطعه ۸۶۵ مالکیت ضیا الدین اجاقلو فرزند محمد حسین شماره شناسنامه 2677 تاریخ تولد ۱۳۲۷/01/۰1 صادره از زنجان دارای شماره ملی ۴۲۸۰۶۸۱۰۵۸ با جز سهم ۶ از کل سهم ۶ بعنوان مالک شش دانگ عرصه و اعیان با شماره مستند مالکیت ۴۰۶۷۱ تاریخ ۱۳۸۴/۱۰/۲۶ موضوع سند مالکیت اصلی بشماره چاپی ۶۳۵۲۲۴ که در صفحه ۱۲۹ دفتر املاک جلد 33 ذیل شماره۶۲۶۹ ثبت گردیده است. و باستناد پرونده اجرائی کلاسه فوق برابر بازداشت نامه شماره ۱۴۰۱۰۵۸۲۷۰۸۵۰۰۰۹۶۶ مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ صادره از اداره اجرای اسناد رسمی زنجان در قبال مبلغ ۹۹۰/000/000/000ریال در قبال طلب بستانکار با رعایت مستثنیات دین بازداشت گردیده است۔ حدود برابر پاسخ استعلام اداره ثبت اسناد منطقه یک زنجان : شمالا: به طول 15متربه پلاک ۸۲۹ فرعی شرقا: به طول30‏ متر  به پلاک ۸۶۴ فرعی و غربا:  به طول ۳۰ متر به پلاک ۸۶۶ فرعی و جنوبا : به طول ۱۵ متر به خیابان محدود است ۔
به موجب نظر کارشناسان ارزیاب :
اعیانی احداثی در پلاک مذکور با سیستم دیوار آجری و پوشش طاق ضربی در دو طبقه و به شرح ذیل می باشد۔
طبقه زیرزمین : به مساحت ۱۱۵ متر مربع شامل دو واحد پارکینگ بصورت پشت سر هم ، کف آن از نوع سنگ و دیوارهای آن تا زیر سقف سرامیک و یک واحد سوئیت ، موتورخانه مرکزی و سرویس بهداشتی است.
طبقه همکف : به مساحت ۲۴۵ متر مربع و به صورت یک واحد مسکونی سه خوابه و به حالت دوبلکس دارای هال و پذیرایی ، آشپزخانه ، حمام و سرویس بهداشتی است ۔ دیوارهای آشپزخانه ،  حمام و سرویس بهداشتی تا زیر سقف کاشیکاری شده و کف آنها به انضمام کف کل واحد سرامیک می باشد.دیوارهای هال و پذیرایی بهمراه اتاق خوابها دارای کاغذ دیواری و گچ بری می باشد۔ درب های داخلی با چهارچوب فلزی آهنی و از جنس سه لایه چینی ،  نمای ساختمان بهمراه دیوار حیاط از نوع سنگ گرانیت و کف حیاط به صورت سنگ دارای موتورخانه مرکزی به صورت شوفاژ با رادیاتور و سیستم سرمایش آن کولر گازی است. و پنجره های بیرونی آن از نوع یو - پی - وی - سی دوجداره بهمراه نرده فلزی می باشد۔ واحد مورد نظر دارای انشعاب آب و گاز و دو امتیاز برق مستقل می باشد۔
شش دانگ پلاک مذکور طبق نظر کارشناسان رسمی به مبلغ ۳۱۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ارزیابی شده است که از ساعت ۹ الی  12‏ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۴ در اداره اجرای اسناد رسمی زنجان واقع در خیابان صفا  ( کارگران ) کوچه شهیدگنج خانلو از طریق مزایده به فروش می رسد۔ مزایده مقدار ششدانگ پلاک ثبتی مذکور از مبلغ ۳۱۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ( سیصد و ده میلیارد ریال ) شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می شود، لازم به ذکر است پرداخت بدهی های مربوط به آبه برق، گاز اعم از حق انشعاب و یا حق اشتراک و مصرف در صورتی که مورد مزایده دارای آنها باشد و نیز بدهی های مالیاتی و عوارض شهرداری و غیره تا تاریخ مزایده اعم از اینکه رقم قطعی آن معلوم شده یا نشده باشد و حق مزایده مازاد بر پایه مزایده به عهده برنده مزایده است و نیز در صورت وجود مازاد. وجوه پرداختی بابت هزینه های فوق از محل مازاد به برنده مزایده مسترد خواهد شد و نیم عشر و حق مزایده نقدا وصول می گردد ۔ ضمناً چنانچه روز مزایده تعطیل رسمی گردد، مزایده روز اداری بعد از تعطیلی در همان ساعت و مکان مقرر برگزار خواهد شد۔ ضمنا شرکت در مزایده منوط به پرداخت ده درصد از مبلغ پایه کارشناسی بشماره حساب 390100004068013207775226 IR بنام تمرکز سپرده اداره کل ثبت اسناد استان زنجان به نام خزانه معين استان زنجان با شناسه واریز 922108500100000000000140002034 و ارائه فیش واریزی به این اداره و با حضور خریدار یا نماینده قانونی او در جلسه مزایده است۔ برنده مزایده مکلف است مابه التفاوت مبلغ فروش را ظرف مدت پنچ روز از تاریخ مزایده به حساب صندوق ثبت تودیع نماید و در صورتی که ظرف ملت مقرر مانده مبلغ فروش را به حساب سپرده ثبت واریز نکنده مبلغ مذکور قایل استرداد نبوده و به حساب خزانه واریز خواهد شد و در این صورته عملیات فروش از درجه اعتبار ساقط و مزایده تجدید می گردد. برابر اعلام وکیل بستانکار پرونده بشماره ۱۴۰۱۸۵۶۵۳۱۷۳۰۰۰۰۷۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱ پلاک مزبور فاقد پوشش بیمه می باشد.
تاریخ انتشار : روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
رئیس اداره اجرای اسناد رسمی زنجان - زهرا عنایتی

 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

sedayezanjannews.ir/nx9274


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»