کد خبر: 9394
1401/10/26 - 16:12


آگهی مزایده اموال غیرمنقول ( سند ذمه ای ) پرونده اجرایی۹۹۰۰۵۶۰

آگهی مزایده اموال غیرمنقول ( سند ذمه ای ) پرونده اجرایی۹۹۰۰۵۶۰

پایگاه خبری صدای زنجان

به موجب پرونده اجرائی کلاسه ۹۹۰۰۵۶۰ مقدار سه دانگ مشاع از ششدانگ عرصه و اعیان پلاک ثبتی به شماره ۷۴۰۸ فرعی از ۴۳ اصلی مفروز و مجزا شده از ۱۱۱۴ فرعی از اصلی مذکور قطعه ۱۱۱۴ واقع در بخش ۰۷ به مساحت 36/96 متر مربع به نشانی : زنجان شهرک کارمندان - فاز دوم - خیابان دوم - قطعه ۱۱۱۴- ساختمان آلتون- طبقه دوم - واحد ۵ ( متعلق به سید غلامعلی موسوی قیداری ) موضوع سند مالکیت اصلی بشماره چاپی 144743 سری ج سال ۹۶ با شماره دفتر الکترونیکی 13۹۷۲۰۳۲۷۰۰۱۰۰۴۲۲۰ بنام نامبرده ثبت گردیده است و سه دانگ مشاع از ششدانگ عرصه و اعیان متعلق به بدهکار پرونده الذکر برابر بازداشت نامه شماره 139905827085001340 مورخ ۱۳۹۹/۰4/۲۸ اداره اجرای اسناد رسمی زنجان در قبال طلب خانم زهرا خانمحمدی با رعایت مستننیات دین بازداشت گردیده است :

به حدود : شمالا : بطول 4/65  متر دیواریست اشتراکی با واحد ۶ اپارتمان تفکیکی. شرقا: اول بطول 3/65 متر پنجره و دیواریست به نورگیر اشتراکی دوم بطول 1/50 متر که شمالی محسوب است پنجره و دیواریست با نورگیر اشتراکی سوم بطول 8/85 متر دیواریست به فضای پلاک 1115 فرعی جنوبا : در ۲ قسمت اول بطول ۳/۳۰ متر دوم بطول ۴/۴۵متر نرده و دیواریست به فضای حیاط اشتراکی غربا: اول بطول 9/05 متر دیواریست اشتراکی با واحد 4 آپارتمان تفکیکی دوم که شمالی محسوب است بطول 1/35متر درب و دیواریست به راه پله اشتراکی سوم بطول 4/50 ‏ دیواریست به راه پله اشتراکی

مشخصات منضمات ملک :

انباری به مساحت 4/95‏ به حدود اربعه: شمالا: بطول ۳.۳۰ متر دیواریست به پیلوت شرقا: بطول 1/50 متر دیواریست به دیوار پلاک ۱۱۱۵فرعی جنوبا: بطول ۳/۳۰ متر دیواریست اشتراکی با انباری واحد۴  غربا: بطول ۱/50 متر درب و دیواریست به پیلوت به موجب نظر کارشناس رسمی دادگستری حدو مندرج در استعلام ثبتی با موقعیت ملک مطابقت دارد.

پلاک ثبتی مورد ارزیابی واحد شماره ۵ واقع در طبقه دوم یک بلوک اپارتمان چهار طبقه که شامل طبقات همکف و اول تا سوم می باشد. که طبقه همکف بصورت پیلوت و انباری و طبقات اول تا سوم هر کدام بصورت سه واحد بوده که در مجموع کل ساختمان بصورت ۹ واحد مسکونی مورد بهره برداری می باشد. ساختمان با اسکلت فلزی با قدمتی بالای ۲۰ سال ساخت- با نمای شمالی سنگی و نمای جنوبی بصورت ترکیبی از سنگ و اجر ، پنجره ها فلزی آهنی بوده و ساختمان بدون آسانسور می باشد و دسترسی به طبقات از طریق راه پله می باشند.

واحد مذکور دارای پذیرایی آشپزخانه - دو اتاق خواب تراس - سر ویس بهداشتی و حمام می باشد۔ دربهای داخلی چوبی با کلاف فلزی - کف واحد سرامیک - دیوارها سفید کاری و رنگ آمیزی - آشپزخانه با کف سرامیک و دیوارهای کاشی کاری و دارای کابینت زمینی و دیواری از نوع ام دی اف سرویس بهداشتی و حمام با کف سرامیک و دیوارهای کاشیکاری، واحد مذکور با سیستم گرمایش پکیج و سرمایش کولر آبی می باشد.

انشعابات : واحد دارای انشعاب آب و برق مجزا و گاز مشترک می باشد.

ششدانگ پلاک مذکور طبق نظر کارشناس رسمی به مبلغ 26/980/000/000 ریال ارزیابی شده است و مقدار سه دانگ مشاع از ششدانگ عرصه و اعیان پلاک ثبتی مذکور ( مالکیت بدهکار ) به مبلغ ۱۳/۴۹۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ارزیابی گردیده است. که مزایده آن از ساعت ۹ الی 12 یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ در اداره اجرای اسناد رسمی زنجان واقع در خیابان کارگران (صفا) کوچه گنج خانلو از طریق مزایده به فروش می رسد. مزایده مقدار سه دانگ مشاع از ششدانگ عرصه و اعیان پلاک تبتی مذکور از مبلغ ۱۳/۴۹۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می شود۔ لازم به ذکر است پرداخت بدهی های مربوط به آب ، برق، گاز اعم از حق انشعاب و یا حق اشتراک و مصرف در صورتی که مورد مزایده دارای آنها باشد و نیز بدهی های مالیاتی و عوارض شهرداری و غیره تا تاریخ مزایده اعم از اینکه رقم قطعی آن معلوم شده یا نشده باشد و حق مزایده مازاد بر پایه مزایده به عهده برنده مزایده است و نیز در صورت وجود مازاد ، وجوه پرداختی بابت هزینه های فوق از محل مازاد به برنده مزایده مسترد خواهد شد و نیم عشر و حق مزایده نقدا وصول می گردد. ضمناً چنانچه روز مزایده تعطیل رسمی گردد ، مزایده روز اداری بعد از تعطیلی در همان ساعت و مکان مقرر برگزار خواهد شد. ضمنا شرکت در مزایده منوط به پرداخت ده درصد از مبلغ پایه کارشناسی به شماره حساب ۶۸۰۱۳۲۰۷۷۷۵۲۲۶ ۳۹۰۱۰۰۰۰۴۰ ir  بنام تمرکز وجوه سپرده جاری با شناسه واریز 960108500100000000000009900560 و ارائه فیش واریزی به این اداره و حضور خریدار یا نماینده قانونی او در جلسه مزایده است. برنده مزایده مکلف است مابه التفاوت مبلغ فروش را ظرف مدت پنج روز از تاریخ مزایده به حساب صندوق ثبت تودیع نماید و در صورتی که ظرف مهلت مقرر، مانده مبلغ فروش را به حساب سپرده ثبت واریز نکند مبلغ مذکور قابل استرداد نبوده و به حساب خزانه واریز خواهد شد و در این صورت عملیات فروش از درجه اعتبار ساقط و مزایده تجدید میگردد ) برابر اعلام بستانکار پرونده بشماره 140185681063000215 پلاک مذکور فاقد پوشش بیمه ای می باشد.

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۶

رئیس اداره اجرای اسناد رسمی زنجان - زهرا عنایتی

 

 

 

 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

sedayezanjannews.ir/nx9394


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»