کد خبر: 9471
1401/12/04 - 9:57


آگهی مزایده اموال غیر منقول (سند ذمه) پرونده اجرائی کلاسه ۱۴۰۰۰۱۳۳۴

آگهی مزایده اموال غیر منقول (سند ذمه) پرونده اجرائی کلاسه ۱۴۰۰۰۱۳۳۴

پایگاه خبری صدای زنجان

به موجب پرونده اجرائی کلاسه 140001334 مقدار سی و هشت شعیرو دو پنجم شعیر مشاع از نود و شش شعیر ششدانگ عرصه و اعیان پلاک ثبتی ۸۲ فرعی از ۱۱۴ اصلی، مفروز و مجزی شده از فرعی از اصلی مذکور ، واقع در پخش 07‏ ناحیه ۰۰ حوزه ثبت ملک ناحیه یک زنجان استان زنجان به مساحت 3288/5 متر مربع (سهم الارث آقای علی دژبان ) ملکی مرحوم رضا دژبان فرزند حمید شماره شناسنامه ۳۰۱ تاریخ تولد ۱۳۳۷ دارای شماره ملی - با جز سهم ۶ از کل سهم ۶ بعنوان مالک شش دانگ عرصه و اعیان با شماره مستند مالکیت ۲۲۰۰ تاریخ ۱۳۸۵/۰۸/۱۴ موضوع سند مالکیت اصلی بشماره چاپی ۶۹۲۳۹۷ سری سال که در صفحه ۹۹ دفتر املاک جلد ۲۵۶ ذیل شماره۴۲۰۸۳ ثبت گردیده است۔ به نشانی :جاده زنجان - میانه کیلومتر 75) روستای سرچم سفلی عرصه زمینی واقع ضلع شرقی سیلاب و بموجب دستور ۱۴۰۰۰۵۸۲۷۰۸۵۰۰۲۴۱۴ مورخ 1400/08/11 صادره از اداره اجرای اسناد رسمی زنجان در قبال طلب خانم معصومه ابراهیمی بازداشت گردیده است.

حدود و مشخصات طبق اعلام اداره ثبت اسناد واملاک منطقه یک زنجان : شمالا بطول ۲2/۹۵ متر دوم بطول ۲۸/۱۴ متر سوم بطول ۸/۶۰ متر سه قسمت اخیرالذکرمحدود است به پی دیوار پلاک ۸۳ فرعی.

شرقا : بصورت شکسته اول بطول ۳۲/۸۰ متر دیواریست به پلاک ۸۴ فرعی دوم بطول ۱۱/۳۱ متر دیواریست به اراضی مشاعی. جنوبا : بصورت شکسته دردو قسمت اول بطول ۵۸/۴۲ متر دوم بطول ۲۵/۳۶ متر هر دو قسمت دیواریست به اراضی مشاعی. غربا : بصورت شکسته اول بطول۱۰/۲۴ متر دوم بطول ۱۱/۵۲ متر سوم بطول ۲۵/۶۴ متر چهارم بطول ۳/۸۵ متر چهارقسمت اخیر الذکر درب و دیواریست به کوچه.

برابر گزارش کارشناسی مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ کارشناس رسمی دادگستری ملک مورد نظر عبارت از قطعه زمینی است که طبق سند ثبتی دارای مساحت ۳۲۸۸/۵۰ متر مربع است این ملک طبق سند ثبتی شمالا به طول های ۵۸/۴۲ و ۲۵/36 متر‏ به اراضی مشاعی (حریم رودخانه ) شرقا به طول های ۱۰/۲۳ متر 11/52‏ متر. ۲۵/۶۳ متر. 3/86 (بصورت پخی ) متر با معبر و اراضی مشاعی جنوبا به طول های ۲۲/۹۴ متر ۲۸/۱۸۵ متر و 8/6‏ متر جملگی به پلاک های مجاور و غربا به طول های ۳۲ و۸۰ متر و11/30 متر به پلاک های مجاور میباشد. ملک در تراز تقریبا هم سطح با پلاک های مجاور و یا با معبر میباشد. لازم به ذکر است به سبب احداث عرصه در ضلع غربی و نیز عدم تعیین و یا نشانه گذاری دقیق حریم رودخانه احتمالا حدود اربعه در وضع موجود دچار تغییراتی شده باشد.

برابر نظر کارشناس و با لحاظ کردن ابعاد عرصه و اعیانی میزان اشرافیت به کوچه. موقعیت محلی و مکانی کیفیت و مشخصات مصالح مصرفی .قدمت احداث بنا مشخصات فنی و سازه ای و شرایط حفظ و بهره برداری و سایر موارد دخیل ارزش ششدانگ عرصه و اعیانی ‏ملک همراه با امتیازهای انشعابات به مبلغ ۶/۵۷۷/۰۰۰/۰۰۰ ریال ارزیابی گردیده است و سهم الارث آقای علی دژبان سي و هشت شعیر و دو پنجم شعیر مشاع از نود و شش شعیر ششدانگ عرصه واعیان به مبلغ 2/630/800/000 ریال ارزیابی گردیده است. مزایده مقدار سی و هشت شعیر و دو پنجم شعیر مشاع از نودوشش شعیر ششدانگ عرصه و اعیان پلاک ثبتی ۸۲ فرعی از 114اصلی مفروز و مجزی شده از فرعی از اصلی مذکور ، واقع در بخش 07 ناحیه 00 حوزه ثبت ملک ناحیه یک زنجان استان زنجان ( سهم الارث آقای علی دژبان ) از ساعت 9 الی ۱۲ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱2/۱۶ در اداره اجرای اسناد رسمی زنجان واقع در زنجان خیابان کارگران ( صفا) کوچه گنج خانلو از طریق مزایده به فروش می رسد. مزایده سی و هشت شعیرو دو پنجم شعیر از نود و شش شعیر ششدانگ عرصه واعیان (سهم الارث آقای علی دژبان ) از مبلغ 2/630/800/000 ريال ( دو میلیارد و ششصد و سی میلیون و هشتصد هزار ریال ) شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می شود لازم به ذکر است پرداخت بدهی های مربوط به آب، برقی گاز اعم از حق انشعاب و یا حق اشتراک و مصرف در صورتی که مورد مزایده دارای آنها باشد و نیز بدهی های مالیاتی و عوارض شهرداری و غیره تا تاریخ مزایده اعم از اینکه رقم قطعی آن معلوم شده یا نشده باشد به عهده برنده مزایده است و نیز در صورت وجود مازاد , وجوه پرداختی بابت هزینه های فوق از محل مازاد به برنده مزایده مسترد خواهد شد و نیم عشر و حق مزایده نقدا وصول می گردد ضمناً چنانچه روز مزایده تعطیل رسمی گردد، مزایده روز اداری بعد از تعطیلی در همان ساعت و همان مکان مقرر برگزار خواهد شد ۔( ضمنا متذکر میگردد : شرکت در مزایده منوط به پرداخت ده درصد از مبلغ پایه کارشناسی یک روز قبل از مزایده به شماره حساب 390100004068013207775226IR  با شناسه واریز 978108500۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۴۰۰۰۱۳۳۴ نزد بانک مرکزی بنام حساب تمرکز سپرده اداره کل ثبت اسناد استان زنجان به نام خزانه معین استان و ارائه فیش واریزی و با حضور خریدار یا نماینده قانونی او در جلسه مزایده است. برنده مزایده مکلف است مابه التفاوت مبلغ فروش را ظرف مدت پنج روز از تاریخ مزایده به حساب ثبت تودیع نماید و در صورتی که ظرف مهلت مقرر مانده فروش را به حساب سپرده ثبت واریز نکند مبلغ مذکور قابل استرداد نبوده و به حساب خزانه واریز خواهد شد. و در این صورت عملیات فروش از درجه اعتبار ساقط و مزایده تجدید می گردد) لازم به ذکر است مورد مزایده برابر نامه بستانکار 140185684314000859 مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ فاقد پوشش بیمه ای می باشد.

تاریخ انتشار : روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۳

رئیس اداره اجرای اسناد رسمی زنجان - زهرا عنایتی

 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

sedayezanjannews.ir/nx9471


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»