کد خبر: 9493
1401/12/14 - 14:59


آگهی مزایده اموال منقول و غیر منقول پرونده اجرائی کلاسه ۹۷۰۱۵۲۳

آگهی مزایده اموال منقول و غیر منقول پرونده اجرائی کلاسه ۹۷۰۱۵۲۳

پایگاه خبری صدای زنجان

آگهی مزایده اموال منقول و غیر منقول پرونده اجرائی کلاسه ۹۷۰۱۵۲۳

به موجب سند رسمی 16354- 91/09/29 و کلیه متمم های آن به شماره 17643-92/03/22 و 17913-92/04/31 و 18964-92/08/19 تنظیمی دفتر ۴۴ زنجان شرکت دناوند آب و آقای علی محمدی پلاکهای ثبتی ۱۲۳/۲/۵۰ اصلی بخش سه زنجان و ۵۳۵۷/۵۰۴ اصلی بخش یک زنجان و ماشین آلات مورد رهن به شرح ذیل با مشخصات مربوطه را در رهن بانک صنعت و معدن زنجان قرار داده و به علت عدم ایفای تعهد موجب صدور اجرائیه تحت کلاسه ۹۷۰۱۵۲۳ در اجرای ثبت زنجان شده و چون پلاک 123/2/50 اصلی و ماشین آلات در بخش ۳ زنجان واقع شده؛ تحت کلاسه ۹۷۰۰۱۵۴ برای پلاک ثبتی یاد شده در ثبت ابهر نیز پرونده تشکیل شده است ۔ مشخصات اموال مزایده به شرح ذیل می باشد:

الف ) پلاک ثبتی ۵۳۵۷/۵۰۴ اصلی بخش یک زنجان به نشانی : کوی فرهنگ۔ خیابان نسترن ۷ - قطعه ۵۰۴ که ذيل ثبت 38825 دفتر ۲۸۳ صفحه ۲۸ با شماره چاپی ۶۳۵۳۹۰ بنام آقای علی محمدی ثبت وصادر شده است . مشخصات اجمالی آن عبارتست از : حدود و مساحت : ملک به مساحت ۲۵۰ مترمربع. شمالا :  بطول ۱۰ متر به معبر شرقا بطول ۲۵متر به شماره ۵۰۵ فرعی از ۵۳۵۷ اصلی جنوبا بطول ۱۰متر به معبر به عرض 6 متر . غربا بطول ۲۵متر به فضای سبز که برابر اسناد رهنی شماره 91/09/29-16345 و 17643-92/03/22 و 17913-92/04/31 و 18946-92/08/19 دفتر ۴۴ زنجان با موضوع لازم الاجرای ۲۳/۸۸۲/۱۴۳/۸۴۷ ریال بانضمام کلیه خسارات و هزینه های قانونی در رهن بانک صنعت و معدن زنجان می باشد و برابر نظر مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ هیئت کارشناسان رسمی دادگستری در زمان بازدید وضع موجود محل با حدود قید شده در سند صادره مطابقت دارد.

این ساختمان مسکونی دو طبقه شامل زیرزمین و همکف میباشد نوع سازه بنایی با سقف طاق ضربی و نمای بیرونی در بر شمالی و جنوبی مشرف به معبر و حیاط از سنگ ۷ سانتی چینی و در بر غربی سیمانی سفید است. پوشش کف حیاط با ملات سیمانی و پوشش بام ایزو گام است درب ورودی به حیاط از نوع سه لنگه آهنی است و درب ورودی ساختمان و طبقات از نوع آهنی است این ساختمان فاقد پارکینگ سر پوشیده است. پوشش کف ورودی طبقات ، پله ها و پاگردها از سنگ و پوشش دیوارها و سقف در پله ها گچی سفید کاری شده است . مساحت اعیانی اين ساختمان دو طبقه در مجموع ۲۸۵ متر مربع است. طبقه زیرزمین شامل هال و پذیرایی و دو اتاق خواب آشپزخانه حمام و سرویس بهداشتی است پوشش کف در هال و پذیرایی ودو اتاق خواب ،آشپزخانه حمام و سرویس بهداشتی است . پوشش کف در هال و پذیرایی و اتاقهای خواب گچ و خاک و پوشش دیوارها و سقف سفید دو گچه است. سرویس بهداشتی (دستشوبی و توالت و حمام ) با پوشش کف و دیوار سرامیک و کاشی و

پوشش سقف سيمان سفید است.

آشپزخانه با پوشش کف سرامیک و دیوار کاشی تا ارتفاع یک متر و پوشش سقف گچی سفید کاری شده است۰ درب ورودی و درب های داخلی با چهار چوب فلزی آهنی و از جنس چوبی با روکش ۳ لایی میباشد پنجره های بیرونی از نوع آهنی است،

طبقه همکف شامل هال و پذیرایی و سه اتاق خواب آشپزخانه حمام و سرویس بهداشتی است. پوشش کف در هال و پذیرایی و

اتاقهای خواب گچ و خاک‏ و پوشش دیوارها و سقف سفید دوگچه است.سرویس بهداشتی ( دسشویی و توالت و حمام ) با پوشش کف و دیوار سرامیک و کاشی و پوشش سقف سیمان سفید است.

آشپزخانه با پوشش کف سرامیک و دیوار کاشی و پوشش سقف گچی سفید کاری شده است. درب ورودی و درب های داخلی با چهارچوب فلزی آهنی و از جنس چوبی با روکش ۳ لایی می باشد ۔ پنجره های بیرونی از نوع آلومینیومی است سیستم گرمایش این ساختمان بخاریی گازی بوده و سیستم سرمایش ندارد این ساختمان دارای یک انشعاب آب و گاز و دو انشعاب برق میباشد.

که برابر نظر کارشناسان رسمی به مبلغ ۲۸/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ( بیست وهشت میلیارد ریال ) ارزیابی گردیده است.

ب) ششدانگ پلاک ثبتی ۱2۳/۵۰ اصلی بخش سه زنجان مفروز و مجزی شده از 2 فرعی از اصلی مذکور به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع به نشانی ابهر کمربندی شمالی روبروی ایستگاه راه آهن شرکت دناوند آب که ذیل ثبت شماره ۳۰۳۴۹ دفتر املاک5  صفحه ۸۹ با شماره چاپی ۰۶۱۳۲۸به نام شرکت دناوند آب به شناسه ملی ۱۰۱۰۲۸۴۱۷۹۹ ثبت وصادر شده است که جهت اجرای طرح تولید واحد آب معدنی و آبمیوه و دوغ میباشد مشخصات اجمالی آن بدین شرح است : حدود و مساحت : شمالا به طولهای 17/83 متر به حریم جاده کمربندی شرقا به طولهای ۲۸۹/۵۷ متر ۳۲/۹۵ متر ۵۴/۹۶ متر تماما مرزیست به پلاک ۱2۳/۵ جنوبا به طول ۱۶/۸۷ متر به قطعه باقیمانده ۱2۳/۲ غربا اول به طول ۲۰۶/۶۷ متر دوم جنوبی بطول سه متر سوم ۸۵/۳۱ متر چهارم شمال بطول ۶ متر پنجم ۸۵/۱۹ متر تماما پی است به قطعه باقیمانده افرازی پلاک ۱۲۳/۲ محل مورد بازدید شرکت دناوند آب ثبت شده زمین به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع با بناهای احداثی جهت اجرای طرح تولید واحد آب معدنی و آبمیوه و دوغ بوده و شمالا به طول ۸۳/۱۷ متر به ضلع جنوبی حریم جاده کمربندی میباشد. برابر اسناد رهنی مذکور و متمم 15791-91/07/24 دفتر ۴۴ زنجان با موضوع لازم الاجرای ۲۳/۸۸۲/۱۴۳/۸۴۷ ریال بانضمام کلیه خسارات و هزینه های قانونی در رهن بانک صنعت و معدن قرار گرفته است و برابر نظر مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۷ کارشناسان رسمی دادگستری مستحدثات موجود در این شرکت به شرح ذیل میباشد :

1- نگهبانی : با زیر بنای حدود 25‏ مترمربع با سازه مصالح بنایی و سقف سبک در ضلع شمالی زمین و در کنار درب ورودی قرار دارد کف و دیوار داخلی ان تا ارتفاع ۸۰ سانتی متری سرامیک و مابقی سفید شده است.

۲- سالن بادکن : اين سالن در دو قسمت اصلی و بچه سوله به عرضهای ۱۱و۵ متر و طول ۴۸ متر با مساحت حدود ۷۶۰ متر مربع با دیوارهای آجری به ارتفاع ۴/۵ متر و سقف خرپایی با قوطی فلزی و تیرهای لانه زنبوری و پوشش سقف سبک شامل ورق سینوسی و عایق کارتن پلاست میباشد که با پروفیلهای z پوشش داده شده است کف سالن بتنی و دیوارها تا ارتفاع ۱/۶ متر کاشی کاری داخلی انجام شده است درب ورودی ریلی آهنی به طول چهارمتر و درب آدم رو جهت تردد در دو جهت سالن موجود میباشد.

۳- سالن اصلی : با سازه های سوله فلزی و سقف سبک به مساحت حدود ۹۵۰ متر مربع شامل دو قسمت سالن تولید و انبار مجاور ان میباشد. سالن تولید به مساحت حدود ۶۵۰ متر مربع با کف سرامیک و دیوارهای کاشی کاری شده تا سقف و پوشش سقف دوم بصورت کاذب تایل بندی شده است که ارتفاع در این قسمت از کف تا زير سقف کاذب برابر ۴ متر میباشد در قسمتی از طبقه فوقانی سالن تولید به مساحت حدود ۱۰۰ متر مربع دفتر مدیریت حسابداری و فروش شرکت در سع اتاق به همراه آبدارخانه با کف سرامیک کاری و سقف کار شده با آذران پلاستیک موجود میباشد.

انباری در ضلع جنوبی ان به مساحت حدود ۳۰۰ متر مربع با ارتفاع دیوارها برابر ۶/۶ متر و ارتفاع تاج برابر ۸/۴ متر با کف بتنی و رویه دیوارها سیمانکاری شده است درب و پنجره آهنی و رمپ ورودی جهت حمل محصولات موجود میباشد.

۴. انباری : به مساحت حدود ۶۰ متر مربع با ساختار مصالح بنایی در ضلع شمالی شرکت موجود میباشد.

۵. حمام و سرویس بهداشتی : به مساحت حدود ۱۵ متر مربع با ساختار مصالح بنایی موجود میباشد.

۶. محوطه سازی : تسطیح و بتن ریزی در محوطه بین سالنها و انبار اجرا شده و دیوار چینی پیرامونی با ارتفاع حدود ۱/۵ مترانجان گرفته است.

۷. امتیازات تاسیساتی : دارای امتیاز برق ۳ فاز جهت تولیدات خود بوده ولی فیش برق جهت بررسی بیشتر در محل شرکت ارائه نگردید انشعاب گاز نداشته و در رابطه با اب استفاده شده اسنادی ارائه نشده ولی طبق ادعای یکی از مالکان شرکت و مدارک داده شده امتیاز آب لوله از چاه عمیق به خروجی ۱۰ لیتر بر ثانیه به میزان ۸۴ ساعت در هفته به صورت اختصاصی تامین میگردد. و برابر گزارش تکمیلی مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ هیات کارشناسان آب استفاده شده در این شرکت به صورت سهم آب بوده و متعلق به یکی از شرکای شرکت دناوند آب میباشد در ارزیابی اولیه انجام شده به علت اینکه موضوع بررسی و قیمت گذاری خارج از این پلاک ثبتی بوده ، در ارزشگذاري ششدانگ این پلاک ثبتی در نظر گرفته نشده است. ششدانگ عرصه و اعیان موجود در این شرکت (۹۰/۴۵۰/۰۰۰/۰۰۰ریال ) نود میلیارد چهارصد و پنجاه میلیون ریال ارزیابی گردیده است.

‏ج) اموال منقول مورد رهن

برابر نظر کارشناسان رسمی دادگستری به تاریخ ۱۴۰۱/۶/۳۱ از اموال منقول مندرج در سند رهنی واقع در جاده کمربندی ابهر خرمدره - روبروی ایستگاه راه آهن که پس از بررسی ها و کشف قیمت از بازار با منظور نمودن عمر تاسیسات تجهیزات و ماشین آلات مورد بهره برداری و با عنایت به نوسانات نرخ ارز در بازار و تاثیر ان بر قیمت ارزش گذاری و همچنین با توجه به تعطیلی مجموعه و خواب طولانی مدت دستگاهها و عدم امکان تست های عملکردی کلیه تجهیزات در حالت خاموشی بررسی گردیده و با فرض سالم و آماده به کار بودن جمعا به مبلغ ۳۴/۷۶۰/۵۰۰/۰۰۰ ریال ارزشگذاري گردیده است شایان ذکر است با عنایت به شرایط نگهداری گذشت زمان و عوامل طبیعی در قسمت هایی از اجزای دستگاه های کار کرده زنگ زدگی و کثافات صنعتی مشاهده گردید که این موضوع احتمال دارد در کارکرد مفید انها تاثیرگذار باشد.

الف - تجهیزات و ماشین آلات شرکت دناوند :

مجموعه خط تولید آب معدنی شامل : ( به مبلغ ۱۶/۱۳۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال )۰

ردیف کن با ظرفیت ۴۰۰۰ بطری در ساعت ( ساخت شرکت سپنتا )

‏پرکن تری بلوک سپنتا ۲۴ نازل ب ظرفیت ۶۰۰۰ بطری در ساعت ( ساحت شرکت سپنتا )

‏ ليبل زن  ( شرکت سپنتا )

جت پرینتر IkonMac

دستگاه شرینگ با ظرفیت ۴۰۰۰بطری در ساعت ساخت شرکت سپنتا

کانوایرهوای ( ساخت شرکت سپنتا )

کانوایر ریل زمینی ( ساخت شرکت سپنتا )

بادکن تسمه ای به ظرفیت ۱۵۰۰بطری ۱۵۰۰سی سی در ساعت(ساخت شرکت اکسون آبان)

باد کن مقره ای به ظرفیت ۲۰۰۰ بطری( ۳۰۰سی سی در ساعت) ساخت شرکت اکسون آبان

2- تآسیسات مکانیکی ( به مبلغ ۱۵/۱۸۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال )

کمپرسور با فشار ۸ بار هوایار مدل HY 8000 ساخت شرکت هوایار

مخزن هوای فشرده به ظرفیت ۱۵۰۰ فشار ۸ بار

بوستر AM هوای فشرده مبدل ۸ بار به ۴۰بار

درایر مدل ۱۴۰ ACT‏ ساخت شرکت هوایار

مخزن هوای فشرده به ظرفیت ۱۵۰۰ لیتر فشار ۴0 بار

چیلر به ظرفیت ۵ تن ساخت شرکت داتیس کار

چیلر به ظرفیت 3 تن ساخت کشور چين

فیلتر اسمز معکوس RO‏ سه مرحله ایتالیایی به ظرفیت ۲۰۰مترمکعب در شبانه روز دارای ۲ عدد فیلتر شنی ساخت شرکت آواب صنعت

دو الکترو پمپ 200-75مجهز به موتور ۷/۵ کیلو وات ساخت پمپ سازی کيهان

مخزن هوای فشرده به ظرفیت ۵ متر مکعب و فشار ۸ بار ساخت شرکت هوایار

مخزن استیل تک جداره ۱۰ متر مکعبی ساخت مخازن استیل غرب ۳ دستگاه

مخزن استیل تک جداره ۲/۵ متر مکعبی ساخت مخازن استیل غرب

ازن ساز به ظرفیت ۲۰ گرم در ساعت ساخت شرکت شمیم شریف

اکسیژن ساز به ظرفیت 5 لیتر بر دقیقه

مخزن آب پلاستیکی به ظرفیت ۲۵۰ لیتر

مخزن آب فلزی به ظرفیت ۵۰ مترمکعب

لوله کشی استیل

لوله کشی آهنی با لوله مانیسمان

لوله کشی با لوله. پلی اتیلن

لوله کشی با لوله گالوانیزه

برج خنک  کننده عمران تهویه

تاسیسات الکتریکی به مبلغ 2/952/700/000 ریال

تابلو برق ایستاده سه لوله با قابلیت دسترسی از پشت به همراه لوازم اندازه گیری و شینه کشی دارای کلیدهای اتوماتیک۸۰۰ و 640 و 125 و۱۰۰و80 و50  آمپر به همراه فیوزهای مینیاتوری سه فاز و کنتاکتورهای 32 آمپر

کابل کشی جهت سیستم روشنایی و تغذیه تابلوها شامل ۶ عدد تابلو برق دیواری ، فیوزهای مینیاتوری سه فاز و تک فاز ، کلیدهای اتوماتیک ،کابل مسی در سایز های مختلف ، سینی برق ، چراغ حبابدار چراغ مهتابی در دو نوع متفاوت ، لامپ کم مصرف و پروزکتور

انشعاب برق کارخانه دارای برق سه فاز متناسب در پای یک دستگاه ترانسفورماتور توزیع هوایی

تجهیزات آزمایشگاهی 490/800/000 ریال

آون به ظرفیت 22 لیتر

دستگاه اندازه گیری PH   

 دستگاه EC Meter

دستگاه همزن مغاطیسی

هود آزمایشگاهی

ترازوی دیجیتال به ظرفیت ۲۰۰ گرم با دقت سه رقم اعشار

اتوکلاو به ظرفیت ۲۵ لیتر فشار  3 بار و دمای ۱۲۱ درجه

 انکوباتور

انکوباتور یخچال دار

جمعا تجهیزات و ماشین آلات شرکت دناوند برابر نظر مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ هیئت کارشناسی به مبلغ ۳۴/۷۶۰/۵۰۰/۰۰۰ ریال

ارزیابی گردیده است. اموال فوق از ساعت ۹ الی 12 روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ در اداره اجرای اسناد رسمی زنجان واقع در زنجان- خ صفا- کوچه گنج خانلو از طریق مزایده به فروش می رسد.مزایده 1- پلاک ثبتی ۵۳۵۷/۵۰۴ اصلی بخش یک زنجان از مبلغ ‏ ۲۸/۰۰۰/000/۰۰۰ ریال ( بیست و هشت میلیارد ریال ) و۲- پلاک ثبتی ۱۲۳/۵۰ اصلی بخش سه زنجان از مبلغ 90/450/000/000ريال (نود ميلياردو چهارصدو پنجاه میلیون ریال ( و3- مزایده تجهیزات و ماشین آلات از مبلغ 34/760/500/000 ريال (سی وچهار ميلياردو هفتصد و شصت ميليون و پانصد هزار ریال ) شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می شود و کلیه هزینه های قانونی به عهده برنده مزایده است و نیم عشر و حق مزایده نقدا وصول خواهد شد و حقوق دولتی مازاد بر مبلغ مزایده به عهده برنده مزایده می باشد ضمناً چنانچه روز مزایده تعطیل رسمی گردد، مزایده روز اداری بعد از تعطیلی در همان ساعت و همان مکان مقرر برگزار خواهد شد. ( ضمنا متذکر میگردد : شرکت در مزایده منوط به پرداخت ده درصد از مبلغ پایه کارشناسی یک روز قبل از مزایده به شماره حساب 390100004068013207775226 IR با شناسه واریز ۹۱۸۱۰۸۵۰۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۷۰۱۵۲۳ نزد بانک مرکزی بنام حساب تمر کز سپرده اداره کل ثبت اسناد استان زنجان به نام خزانه معین استان و ارائه فیش واریزی و با حضور خریدار یا نماینده قانونی او در جلسه مزایده است. برنده مزایده مکلف است مابه التفاوت مبلغ فروش را ظرف مدت پنج روز از تاریخ مزایده به حساب ثبت تودیع نماید و در صورتی که ظرف مهلت مقرر مانده فروش را به حساب سپرده ثبت واریز نکند مبلغ مذکور قابل استرداد نبوده و به حساب خزانه واریز خواهد شد و در این صورت عملیات فروش از درجه اعتبار ساقط ومزایده تجدید می گردد) لازم به ذکر است . ذیل یک زائد و صحیح آن وثاق مورد رهن دارای پوشش ‏بیمه ای می باشد.

‏تاریخ انتشار : روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۶

رییس اداره اجرای اسناد رسمی زنجان - زهرا عنایتی

 

 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

sedayezanjannews.ir/nx9493


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»