کد خبر: 9512
1401/12/24 - 11:33


برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره شمال غرب کشور به میزبانی تبریز؛

صدای زنجان در گروه منتخبان شمال غرب قرار گرفت

با برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری و پایگاه‌های خبری شمال غرب کشور که به میزبانی تبریز برگزار شد، از بین 894 آثار ارسالی در بخش‌های مختلف، گروه رسانه‌ای صدای زنجان با کسب دو مقام در بخش‌های صفحه‌آرایی و گزارش توانست در گروه منتخبان قرار گیرد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- لیلا محمدی/ با برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری و پایگاه‌های خبری شمال غرب کشور که به میزبانی تبریز برگزار شد، از بین 894 آثار ارسالی در بخش‌های مختلف، گروه رسانه‌ای صدای زنجان با کسب دو مقام در بخش‌های صفحه‌آرایی و گزارش توانست در گروه منتخبان قرار گیرد.

آئین اختتامیه ششمین جشنواره منطقه‌ایی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری شمال غرب کشور دوشنبه ( 22 اسفندماه 1401 )  با معرفی نفرات برگزیده این جشنواره در تالار پتروشمی تبریز با حضور استاندار آذربایجان شرقی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و اصحاب رسانه برگزار شد.

حسن گلی، رئیس شورای برگزاری جشنواره در این آئین اعلام کرد: فراخوان این جشنواره که اوایل آذرماه رونمایی شده بود با استقبال گسترده اصحاب رسانه استان‌های شمال‌غرب مواجه و علی‌رغم محدودیتی که در تعداد آثار ارسالی توسط یک نفر  لحاظ شده بود، 894 اثر  به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی افزود: این آثار توسط داوران برجسته ملی در تهران مورد داوری قرار گرفت و نفرات برتر در قالب‌های مختلف شرکت کردند.

اسامی نفرات برتر جشنواره به شرح زیر است: در بخش اصلی و قالب صفحه آرایی سروش سلطانی از صدای زنجان در جایگاه دوم قرار گرفت و جواد کریمی از روزنامه زنگان امروز (زنجان) و فریدون حسینی از آذریورد (اردبیل) اول و سوم شدند.

از نظر هیئت داوران در بخش اصلی و قالب گزارش، آثار ارسالی نتوانست در جایگاه اول و دوم قرار گیرد و به این ترتیب لیلا محمدی از صدای زنجان و صابر عیسی پور از تبریز بیدار(آذربایجان شرقی) و توحید مهدوی از ایسنا(اردبیل) به عنوان منتخبان شایسته تقدیر شدند.

در بخش اصلی(تیتر) سجاد ناصرآزاد از پیام اردبیل، کتایون حمیدی از خبرگزاری فارس(آذربایجان شرقی) به ترتیب در ردیف اول و دوم قرار گرفتند. مرتضی حیدری از میللت سسی(آذربایجان غربی) و زهرا حیدری آزاد از آذرصبح(آذربایجان شرق) هم به‌طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند و یوسف قزلباش از ایسنا (زنجان) نیز شایسته تقدیر شد.

زهرا حیدری آزاد از آذر صبح(آذربایجان شرقی) و نیکی قربانی از صداوسیما(آذربایجان شرقی) به‌صورت مشترک سوم شدند.

در بخش اصلی و قالب مصاحبه نیز نفرات اول تا پنجم نیز به ترتیب کتایون حمیدی از خبرگزاری فارس(آذربایجان شرقی، جهانبخش احمدیان از آذر انجمن(آذربایجان شرقی)، سمیرا محمدی از ایکنا (آذربایجان غربی)، فائزه تقی لو از ندای شهروند(زنجان) و ساناز شهابی  از یازاکو (آذربایجان شرقی) اعلام شدند.

در بخش اصلی، یادداشت و سرمقاله نیز عرفان خیرخواه  از رسانه دانشجویی رسا (آذربایجان شرقی) در جایگاه نخست قرار گرفت و ظاهر خیری از تحلیل بازار(آذربایجان شرقی) و میترا رهنمایان از صدای زنان(آذربایجان شرقی) دوم و سوم شدند.

همچنین هیئت داوران در بخش اصلی و قالب گزارش تصویری، به طور مشترک مینا نوعی از خبرگزاری مهر(آذربایجان شرقی) و بهرام بیات از خبرگزاری ایرنا(زنجان) را به عنوان نفرات سوم اعلام کردند و پینار رحیمی از خبرگزاری پانا(آذربایجان شرقی) و مهدی الماسی از خبرگزاری مهر(زنجان) در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند.

در بخش اصلی و قالب کاریکاتور نیز میلاد صادقی از رفاقت(اردبیل) و فرهاد رحیم قره ملکی از آذربایجان شرقی در جایگاه نخست و دوم جای گرفتند.

جوائز بخش اصلی و قالب طنز نیز به ترتیب به سونیا بدیع از نای قلم(آذربایجان غربی)، وحید حاج سعیدی از مهد تمدن(آذربایجان شرقی) و علی داداشی از دریاچه ارومیه(آذربایجان شرقی) تعلق گرفت.

لوح بخش اصلی در قالب چندرسانه‌ای (حوزه اینفوگرافی) به غلامحسن نوران از معاونت فضای مجازی شبکه سهند به عنوان نفر سوم تعلق یافت و در حوزه فیلم کوتاه نیز بهنام کمالی از مهر اردبیل، احد یگانی از شبکه خبر(آذربایجان شرقی) و مجتبی میرزایی از صفای خبر(آذربایجان شرقی) اول تا سوم شدند.

جایگاه اول و دوم موشن گرافی نیز به هادی عباسقلیزاده و هادی مهدی زاده از اهرخبر(آذربایجان شرقی) و هادی عباسقلیزاده و هادی مهدی زاده از خبرگزاری مهر(آذربایجان شرقی) رسید.

در بخش ویژه قالب تیتر نیز اعظم نعیمی از مهر تبریز اول شد.

در بخش ویژه قالب گزارش نیز محمدرضا علی اشرفی از تحلیل بازار فردا(آذربایجان شرقی)، لیلا جلیلی از تابان خبر(آذربایجان شرقی)، آیتک اسماعیل زاده ازخبرگزاری ایسنا(آذربایجان شرقی)، اسراء درویشی از خبرگزاری مهر(آذربایجان شرقی) و ساناز شهابی  یازاکو(آذربایجان شرقی) اول تا پنجم شدند.

در بخش ویژه قالب مصاحبه نیز قمر طالبی از مهد تمدن(آذربایجان شرقی)، کتایون حمیدی از خبرگزاری فارس(آذربایجان شرقی)، معصومه شکوهی از صدای زنان(آذربایجان شرقی) و معصومه شکوهی از صدای زنان(آذربایجان شرقی) به ترتیب اول تا چهارم شدند.

بهرام بیات از خبرگزاری ایرنا(زنجان) هم در بخش ویژه قالب گزارش تصویری نیز جایگاه اول و دوم را به خود اختصاص داد.

 

انتهای پیام/

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانجشنواره شمال غرب
sedayezanjannews.ir/nx9512


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»