کد خبر: 9579
1402/01/30 - 13:30


پردیس فناوری در شهرستان ابهر ایجاد می شود

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: با تامین فضا، استقبال و پشت کار مسئولین در صدد ایجاد پردیس فناوری در شهرستان ابهر هستیم.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: با تامین فضا، استقبال و پشت کار مسئولین در صدد ایجاد پردیس فناوری در شهرستان ابهر هستیم.

عباسعلی زمانی افزود: نفراتی موفق هستند که به طور مستمر و پایدار کار انجام می دهند و این راه حلی ندارد جز دانش بنیان شدن و ما باید این را مد نظر قرار بدهیم که شعار سال گذشته همچنان سرلوحه ما باشد و مطمئنن با عمل به این شعار می توان رشد تولید و مهار تورم را جامه عمل پوشاند.

رئیس پارک علم و فناوری استان گفت: ما در بحث علم و فناوری از رتبه جهانی عقب هستیم و باید با سعی و تلاش نسبت به رفع این مهم قدم برداشته و همچنین شرکت های ما میتوانند در این راستا کمکی باشند تا این موتور حرکت چند برابری در چرخه و مسیر خود قرار داده شود.

زمانی افزود: دولت به عنوان تسهیل گر است و شرکت ها و بخش خصوصی نباید اتکای کامل به دولت داشته باشند و با برنامه ریزی و تحقیق و توسعه نسبت به پایداری و توسعه مداوم اقدام نمایند و در عین حال باید مطالبه گر بوده و نسبت به این موضوع اهتمام ویژه نشان دهند.

عباسعلی زمانی عنوان کرد: با توافقی که توسط دانشگاه زنجان مبنی بر واگذاری یکی از ساختمان های خود در شهرستان ابهر به پارک علم و فناوری استان زنجان صورت گرفته، در نظر داریم تا با همت مسئولان شهرستان و با پشت کار و استقبال شرکت های مستقر، پردیس فناوری را در ابهر راه اندازی نماییم.

 

انتهای پیام/

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانرئیس پارک علم و فناوری استان زنجانپردیس فناوری در شهرستان ابهر
sedayezanjannews.ir/nx9579


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»