کد خبر: 9601
1402/02/07 - 10:57


استاندار زنجان:

پیشتازی زنجان در نهضت ملی مسکن با تلاش و ریسک پذیری مدیران محقق شده است

استاندار زنجان گفت: پیشرو بودن زنجان در نهضت ملی مسکن با تلاش و ریسک پذیری مدیران محقق شده و ادامه موفق پروژه ها نیازمند اختصاص منابع به ویژه در زمینه تامین زیرساخت ها است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ استاندار زنجان گفت: پیشرو بودن زنجان در نهضت ملی مسکن با تلاش و ریسک پذیری مدیران محقق شده و ادامه موفق پروژه ها نیازمند اختصاص منابع به ویژه در زمینه تامین زیرساخت ها است.

محسن افشارچی در شورای مسکن استان که با حضور مشاور و نماینده وزیر در تامین آب و برق طرح‌های ملی مسکن برگزار شد، با بیان اینکه ۱۷ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان درحال ساخت است ، افزود: زنجان در این زمینه از استان های پیشرو در کشور است و البته این پیشرو بودن به این معنی هم هست که با مسائل و مشکلات هم جلوتر از همه مواجه می‌شویم ولی در حل آنها نیز تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تامین زیرساخت های بخشی از پروژه های نهضت ملی مسکن در استان از محل مولدسازی دارایی های راه و شهرسازی انجام شده است، اظهار کرد: پروژه های نهضت ملی مسکن موضوعی متفاوت از سایر طرح ها است و از این رو نیاز است تا وزارت نیرو نیز در تامین زیرساختها این پروژه ها را متفاوت ببیند.

استاندار زنجان به تلاش و ریسک پذیری مدیران استان در پیشبرد پروژه های نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: با وجود پیشرفت های حاصل شده اگر در تامین زیرساخت ها کاستی هایی وجود داشته باشد، خود این موضوع عامل مشکلات خواهد شد.

در این جلسه، موسی زارع پور، مشاور و نماینده وزیر در تامین آب و برق طرح‌های ملی مسکن، از میزان پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن در استان ابراز خرسندی کرد و گفت: این نشان از وجود تعامل و همکاری بین دستگاههای مختلف اجرایی با مدیریت استاندار است که باعث پیشرفت قابل توجه پروژه ها شده است.

وی ضمن قول مساعد برای توجه ویژه برای اختصاص اعتبار از منابع ملی و عمومی در اختیار وزارت نیرو برای تامین زیرساخت آب و برق پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان، خاطرنشان کرد: انسجام و مدیریت اجرای پروژه های نهضت ملی در این استان ستودنی است و تلاش ما هم این است که در استانی که در آن کارها جلو می رود، بهره بیشتری هم از منابع ببرد.

زارع پور پور افزود: عملیات تامین زیرساخت های مورد نیاز پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان نیز جلوتر از سایر استان ها است.

 

انتهای پیام/

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجاناستاندار زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9601


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»