کد خبر: 9654
1402/02/24 - 14:36


اگهی مزایده اموال غیر منقول (سند ذمه ) پرونده اجرائی کلاسه ۹۷۰۱۱۸۱

اگهی مزایده اموال غیر منقول (سند ذمه ) پرونده اجرائی کلاسه ۹۷۰۱۱۸۱

پایگاه خبری صدای زنجان
به موجب پرونده اجرائی کلاسه ۹۷۰۱۱۸۱ مقدار بیست و هفت و سه هفتم شعیر مشاع از نود و شش شعیر ششدانگ عرصه و اعیان یک قطعه آپارتمان مسکونی نوع ملک طلق با کاربری مسکونی به پلاک ثبتی ۱۲۳۱۰ فرعی از ۴۳ اصلی ، مفروز و مجزا شده از ۵۹۸ فرعی از اصلی مذکور ، قطعه ۵ در طبقه ۲ و واقع در بخش ۰۷ ناحیه 00 حوزه ثبت ملک ناحیه یک زنجان استان زنجان به مساحت ( ۱۵۶.۲۸) متر مربع (سهم الارث اقای مهدی ادریسی ) ، ملکی مرحوم ابوالفضل ادریسی فرزند شعبان شماره شناسنامه ۴۲۷۰۵۹۸۲۰۴ تاریخ تولد ۱۳۰۹/۰۲/۰۱ صادره از زنجان دارای شماره ملی ۴۲۷۰۵۹۸۲۰۴ با جز سهم ۶ از كل سهم ۶ بعنوان مالک شش دانگ عرصه و اعیان با شماره مستند مالکیت ۱۱۵۴۸ تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ دفترخانه اسناد رسمی شماره ۷۱ شهر زنجان استان زنجان موضوع سند مالکیت اصلی بشماره چاپی ۳۵۶۶۹۱ سری ب سال ۹۳ با شماره دفتر الکترونیکی ۱۳۹۴۲۰۳۲۷۰۰۱۰۰۲۱۸۶ که در صفحه ۱۹۱ دفتر املاک جلد 607 ذیل شماره ۶۲۲۳۰ ثبت گردیده است.. به نشانی زنجان شهرک کارمندان - فاز 3- خیابان ششم پلاک ۵۹۸ طبقه دوم شرقی واحد ۵ بموجب دستور بازداشت شماره ۱۳۹۹۰۵۸۲۷۰۸۵۰۰۲۷۵۸ مورخ ۱۳۹۹/۸/۲۴ صادره از اداره اجرای اسناد رسمی زنجان در قبال طلب خانم مهناز خلفی بازداشت گردیده است.

حدود و مشخصات مطابق پاسخ استعلام اداره ثبت اسناد منطقه دو زنجان شمالا : دیواریست بطول (۹۷/ ۴ ) چهار متر و نود و هفت سانتیمتر به فضای ملک مجاور شماره ۵۸۳ اصلی. شرقا : دیواریست بطول (22/65)  بیست و دو متر و شصت و پنج سانتیمتر به فضای ملک مجاور شماره ۵۹۷ . اصلی : جنوبا : در چهار قسمت که قسمت دوم آن شرقی ، است . اول دیوار و پنجره است بطول (3/25)  سه متر و بیست و پنج سانتیمتر به فضای بالای رمپ دوم دیواریست بطول (۱/۵۰) یک متر و پنجاه سانتیمتر به فضای بالای رمپ سوم نیم دیوار جلوی بالکن بطول (۲/۳۵) دو متر و سی و پنج سانتیمتر به فضای بالای رمپ چهارم دیواریست بطول (۰/۶۵) شصت و پنج سانتیمتر به فضای حیاط مشاعی. غربا : در یازده ،قسمت که قسمتهای هشتم و دهم آن شمالی ، قسمتهای چهارم و ششم آن جنوبی ، است . اول دیواریست بطول (0/25) بیست و پنج سانتیمتر به فضای حیاط مشاعی دوم دیواریست بطول( 1/25 ) یک متر و بیست و پنج سانتیمتر به راه پله و آسانسور سوم درب و دیوار است.  بطول (۴/۸۵) چهار متر و هشتاد و پنج سانتیمتر به راه پله و آسانسور چهارم دیواریست بطول (0/45 ) چهل و پنج سانتیمتر به راه پله و آسانسور پنجم دیواریست بطول (۱/۶۵ ) یک متر و شصت و پنج سانتیمتر به راه پله و آسانسور ششم دیواریست بطول (۰/۸۰ ) هشتاد سانتیمتر به راه پله و آسانسور هفتم دیواریست مشترک بطول (9/15) نه متر و پانزده سانتیمتر به آپارتمان مسکونی قطعه ۶ هشتم دیواریست بطول( ۱/۰۷) یک متر و هفت سانتیمتر به نورگیر نهم دیوار و پنجره است بطول (۵/۰۰) پنج متر به نورگیر دهم دیواریست بطول (۱/۴۵) یک متر و چهل و پنج سانتیمتر به نورگیر یازدهم دیوار و پنجره است بطول (۲/۰۰ ) دو متر به نورگیر.

مشخصات منضمات ملک :

انباری قطعه ۵ به مساحت ۳.۳۷ به حدود اربعه شمالا در سه قسمت که قسمت دوم آن غربی، است . اول دیواریست بطول ( 0/75) هفتاد و پنج سانتیمتر به ستون دوم دیواریست بطول (0/70) هفتاد سانتیمتر به ستون سوم دیوار به دیوار است بطول( ۱/۱۹) یک متر و نوزده سانتیمتر به ملک مجاور شماره ۵۸۳ اصلی. شرقا: دیواریست مشترک بطول (۲/۰۰) دو متر به انباری قطعه ۱۱. جنوبا : درب و دیوار است بطول (۱/۹۵) یک متر و نود و پنج سانتیمتر به محوطه پارکینگ. غربا : دیوار به دیوار است بطول (۱/۳۰) یک متر و سی سانتیمتر به ملک مجاور شماره ۵۹۹ اصلی. پارکینگ قطعه ۵ به مساحت ۱۱.۷۵ واقع در طبقه ۱ به حدود اربعه شمالا خط فرضی به محوطه مشاعی است بطول (2/35 ) دو متر و سی و پنج سانتیمتر. شرقا : مرزیست بطول (۵/۰۰) پنج متر به پارکینگ قطعه ۴ . جنوبا : خط فرضی به محوطه مشاعی است بطول (2/35 ) دو متر و سی و پنج سانتیمتر. غربا : خط فرضی به محوطه مشاعی است بطول (۵/۰۰) پنج متر برابر گزارش کارشناس رسمی مورخ 1401/10/08 موقعیت و حدود ملک با حدود مندرج در سند انطباق دارد و ساختمان با قدمت ۷ سال و در ۷ طبقه زیرزمین با کاربری انبار و پارکینگ و شش طبقه مسکونی دارای ۱۲ واحد و با سازه اسکلت بتنی احداث و مورد بهره برداری قرار یافته است . آپارتمان مورد نظر دارای ۳ اتاق خواب اتاق پذیرایی و آشپزخانه و سرویس حمام و توالت میباشد کابینت اشپزخانه از جنس ام دی اف میباشد. کف اتاقها و سرامیک شده است دیوار اتاق ها کاغذ دیواری و سق رنگ آمیزی شده است سقف اتاقها با اجرای طرح سقف کاذب و اجرای نور مخفی پوشانده شده است . کف و دیوار اشپزخانه و سرویسهای بهداشتی کاشی و سرامیک میباشد. سیستم گرمایش واحد پکیج میباشد. کف فضای پارکینگ سرامیک و دیوارها با سنگ اجرا شده است. واحد دارای انشعاب آب و برق و گاز مجزا است. ارزش مقدار بیست و هفت و سه هفتم شعیر مشاع از نود و شش شعیر ششدانگ عرصه و اعیان آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۱2۳۱۰ فرعی از ۴۳ اصلی ، مفروز و مجزا شده از ۵۹۸ فرعی از اصلی مذکور واقع در بخش 7 زنجان سهم الارث مديون به مبلغ ۱۵/۶۲۸/۵۷۱/4۲۸ ریال ارزیابی گردیده است .

مزایده مقدار بیست و هفت شعیر و سه هفتم شعیر مشاع از نود و شش شعیر ششدانگ عرصه و اعیان پلاک ثبتی ۱2۳۱۰ فرعی از ۴۳ اصلی ، مفروز و مجزا شده از ۵۹۸ فرعی از اصلی مذکور ، واقع در بخش ٠۷ ناحیه یک زنجان از ساعت ۹ الی ۱۲ روز سه شنبه مورخ ۱4۰۲/03/09 در اداره اجرای اسناد رسمی زنجان واقع در زنجان خیابان کارگران (صفا کوچه گنج خانلو از طریق مزایده به فروش میرسد. مزایده مقدار بیست و هفت شعیر و سه هفتم شعیر مشاع از نود و شش شعیر ششدانگ عرصه و اعیان پلاک ثبتی ۱۲۳۱۰ فرعی از ۴۳ اصلی بخش ۷ زنجان از مبلغ ۱۵/۶۲۸/۵۷۱/۴۲۸ ریال ( پانزده میلیارد و ششصد و بیست و هشت میلیون و پانصد و هفتاد و یک هزار و چهارصد و بیست و هشت ریال ) شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می شود. لازم به ذکر است پرداخت بدهی های مربوط به ، آب برق گاز اعم از حق انشعاب و یا حق اشتراک و مصرف در صورتی که مورد مزایده دارای آنها باشد. نیز بدهی های مالیاتی و عوارض شهرداری و غیره تا تاریخ مزایده اعم از اینکه رقم قطعی آن معلوم شده یا نشده باشد به عهده برنده مزایده است و نیز در صورت وجود مازاد وجوه پرداختی بابت هزینه های فوق از محل مازاد به برنده مزایده مسترد خواهد شد و نیم عشر و حق مزایده نقداً وصول میگردد. ضمناً چنانچه روز مزایده تعطیل رسمی ،گردد، مزایده روز اداری بعد از تعطیلی در همان ساعت و همان مکان مقرر برگزار خواهد شد . ضمنا متذکر میگردد شرکت در مزایده منوط به پرداخت ده درصد از مبلغ پایه کارشناسی را یک روز قبل از مزایده به شماره حساب ۳۹۰۱۰۰۰۰۴۰۶۸۰۱۳۲۰۷۷۷۵۲۲۶ IR با شناسه واریز 955108500100000000000009701181 نزد بانک مرکزی بنام حساب تمرکز سپرده اداره کل ثبت استاد استان زنجان به نام خزانه معین استان و ارائه فیش واریزی و با حضور خریدار یا نماینده قانونی او در جلسه مزایده است برنده مزایده مکلف است ما به التفاوت مبلغ فروش را ظرف مدت پنج روز از تاریخ مزایده به حساب ثبت تودیع نماید و در صورتی که ظرف مهلت مقرر مانده فروش را به حساب سپرده ثبت واریز نکند مبلغ مذکور قابل استرداد نبوده و به حساب خزانه واریز خواهد شد و در این صورت عملیات فروش از درجه اعتبار ساقط و مزایده تجدید میگردد لازم به ذکر است مورد مزایده برابر اعلام بستانکار به شماره 8۵۰۰۰۸۹۰ مورخ ۱۴۰۲/02/۱۱ فاقد پوشش بیمه ای می باشد .

تاریخ انتشار: روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۴

رئیس اداره اجرای اسناد رسمی زنجان زهرا عنايتي

 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

sedayezanjannews.ir/nx9654


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»