کد خبر: 9766
1402/03/21 - 14:44


آگهی مزایده اموال غیر منقول (سند رهنی ) پرونده اجرائی کلاسه ۱۴۰۱۰۱۵۷۴

آگهی مزایده اموال غیر منقول (سند رهنی ) پرونده اجرائی کلاسه ۱۴۰۱۰۱۵۷۴

پایگاه خبری صدای زنجان

به موجب پرونده اجرائی کلاسه ۱۴۰۱۰۱۵۷۴

۱- ششدانگ پلاک ثبتی ۶۵۶۵ فرعی از ۴۱ اصلی بخش ۷ زنجان به نشانی: زنجان - شهرک نیک سازان - خیابان کوثر ۴- قطعه ۳ که سند ششدانگ آن با شماره دفتر الکترونیکی ۱۳۹۸۲۰۳۲۷۰۰۱۰۰۴۷۲۵ بنام آقای فتح اله بهرامی ثبت و سند صادر شده است .

۲- ششدانگ پلاک ثبتی ۱۵۹ فرعی از ۵۴۷۳ اصلی بخش ۱ زنجان به نشانی : زنجان - میدان شیلات ابتدای خیابان شریعتی - نبش کوچه ۵ و 6- پلاک ۱ - واحد طبقه اول ( بالای  مغازه تجاری ) که سند ششدانگ آن با شماره دفتر الکترونیکی ۱۴۰۰۲۰۳۲۷۱۰۰۰۰۲۶۸۰ بنام شرکت متین روی زنجان ثبت و سند صادر شده است. سپس هر دو پلاک ثبتی برابر سند رهنی ۱۸۰۵ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ دفترخانه اسناد رسمی شماره ۵۸ شهر زنجان استان زنجان با موضوع لازم الاجرای ۵۱/۵۹۹/۲۰۴/۲۳۶ ریال بانضمام کلیه خسارات و هزینه های قانونی در رهن بانک سپه زنجان قرار گرفته است و بعلت عدم ایفای تعهد منجر به صدور اجرائیه تحت کلاسه ۱۴۰۱۰۱۵۷۴ گردیده است.

مشخصات پلاک های ثبتی مورد وثیقه طبق استعلام انجام شده از اداره ثبت اسناد و املاک عبارت است از :

1- ششدانگ عمارت مسکونی به شماره پلاک ثبتی ۶۵۶۵ فرعی از ۴۱ اصلی بخش ۷ زنجان به مساحت ۲۳۱ مترمربع با حدود اربعه به حدود : شمالا پی است بطول (11/00) یازده متر به خیابان. شرقا : پی به پی بطول (۲۱/۰۰) بیست و یک متر به شماره شش هزار و پانصد و شصت و چهار فرعی از چهل و یک اصلی. جنوبا : پی به پی بطول (۱۱/۰۰) یازده متر به شماره شش هزار و پانصد و هفتاد فرعی از چهل و یک اصلی. غربا :پی به پی بطول (21/00) بیست و یک متر به شماره شش هزار و پانصد و شصت و شش فرعی از چهل و یک اصلی.

 مطابق نظر کارشناس رسمی دادگستری حدود مندرج در سند مالکیت با وضع موجود در محل مطابقت دارد و در زمان بازدید ساختمان تخریب شده و نخاله ها در محل موجود بود و صرفا دیوارهای بیرونی و درب اصلی موجود بود. ملک با سیستم سازه های دیوار باربر و جنوبی بوده که تخریب شده و نخاله ها در محل موجود بوده و صرفا دیوارهای بیرونی سمت خیابان و درب اصلی پارکینگ و ورودی موجود بود و طبق نظریه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۵ کارشناس رسمی دادگستری ارزش کل ششدانگ عرصه این ملک ، به مبلغ ۴۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال (چهل میلیارد ریال ) ارزیابی گردیده است .

2- ششدانگ آپارتمان مسکونی قطعه دوم تفکیکی به شماره پلاک ثبتی ۱۵۹ فرعی مفروز و مجزی شده از شماره ۷۷ فرعی از ۵۴۷۳ اصلی، به مساحت 120/09 یکصد و بیست متر و نه دسیمتر مربع واقع در طبقه اول که( ۲۳ / ۱۵) پانزده متر و بیست و سه دسیمتر مربع آن پیشرفتگی در دو قسمت ، (۴/۶۸) چهار متر و شصت و هشت دسیمتر مربع آن بالکن مسقف  است. با حدود اربعه با حدود شمالا در سه ،قسمت که قسمت دوم آن شرقی ، است. اول دیوار و پنجره است بطول (5/81) پنج متر و هشتاد و یک سانتیمتر به فضای معبر مجاور دوم دیواریست بطول (۹۲ / ۰ ) نود و دو سانتیمتر به فضای معبر مجاور سوم نرده و دیوار بالکن بطول (۳/۵۶ ) سه متر و پنجاه و شش سانتیمتر به فضای معبر مجاور . شرقا در پنج قسمت که قسمت چهارم آن شمالی است. اول دیواریست بطول ( 0/88) هشتاد و هشت سانتیمتر به فضای معبر مجاور دوم درب و دیوار است بطول (۳۰/ ۵ ) پنج متر و سی سانتیمتر به راه پله سوم دیواریست بطول( ۱/۷۲ ) یک متر و هفتاد و دو سانتیمتر به آسانسور چهارم دیواریست بطول (۲/۸۳ ) دو متر و هشتاد و سه سانتیمتر به آسانسور پنجم دیواریست بطول (۳/۴۳) سه متر و چهل و سه سانتیمتر به درز انقطاع مورد تفکیک که ماورا آن ملک مجاور شماره ۷۶ فرعی قرار دارد .جنوبا در سه قسمت اول دیوار و پنجره است بطول (۳۹/ ۱۰ ) ده متر و سی و نه سانتیمتر به فضای بام همکف دوم دیواریست بطول (۰/۵۰) پنجاه سانتیمتر به فضای باز مشاعی سوم دیواریست بطول( ۱/۱۶) یک متر و شانزده سانتیمتر به فضای معبر مجاور. غربا دیوار و پنجره است بطول (۱۳/ ۱۲ ) دوازده متر و سیزده سانتیمتر به فضای معبر مجاور. مطابق نظر کارشناس رسمی دادگستری حدود مندرج در سند مالکیت با وضع موجود در محل مطابقت دارد و در زمان بازدید واحد آپارتمانی واقع در طبقه اول آپارتمان سه واحدی که درب ورودی چوبی ضد سرقت کف سرامیک دیوارها ترکیب کناف و. کاغذ دیواری و اجری و سقف به صورت کناف بوده دارای آبدارخانه سرویس بهداشتی اتاق مدیریت و پذیرایی بوده و دارای انشعابات آب برق و گاز و مجزا دارای یک آسانسور برای کل آپارتمان میباشد در زمان بازدید به عنوان دفتر کار شرکت متین روی زنجان استفاده میشد و قدمت بنا حدود ۴ سال میباشد و طبق نظریه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۵ کارشناس رسمی دادگستری ارزش کل ششدانگ آپارتمان مذکور ، به مبلغ ۲۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال (بیست میلیارد ریال ) ارزیابی گردیده است.

پلاک های فوق از ساعت ۹ الی ۱۲ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۴، در اداره اجرای اسناد رسمی زنجان ، واقع در زنجان ، خیابان کارگران (صفا)، کوچه شهید گنج خانلو، از طریق مزایده به فروش میرسد. مزایده ششدانگ پلاک ۴۱/۶۵۶۵ اصلی بخش ۷ زنجان از مبلغ ۴۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ( چهل میلیارد ریال ) و مزایده ششدانگ پلاک ثبتی ۵۴۷۳/۱۵۹ اصلی بخش ۱ زنجان از مبلغ ۲۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ( بیست میلیارد ریال ) شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی و به شرح ذیل به فروش خواهد رسید شرکت در مزایده منوط به پرداخت ۱۰ درصد از مبلغ پایه کارشناسی یک روز قبل از مزایده به شماره شبا IR390100004068013207775226 بنام تمرکز وجوه سپرده جاری با شناسه واریز سپرده 988108500100000000000140101574 با حضور خریدار یا نماینده قانونی او در جلسه مزایده است. برنده مزایده مکلف است ما به التفاوت مبلغ فروش را ظرف مدت ۵ روز از تاریخ مزایده به حساب صندوق ثبت تودیع نماید و در صورتی که ظرف مهلت مقرر ، مانده فروش را به حساب سپرده ثبت واریز ننماید ، مبلغ مذکور قابل استرداد نبوده و به حساب خزانه واریز خواهد شد در این صورت عملیات فروش از درجه اعتبار ساقط و مزایده تجدید میگردد کلیه هزینه های قانونی به عهده برنده مزایده است و نحوه اخذ نیم عشر و حق مزایده وفق آیین نامه اجرای مفاد اسناد رسمی لازم الاجرا ، و اصلاحیه آیین نامه اجرای مفاد اسناد رسمی لازم الاجرا ، مصوب سال ۱۳۹۸ میباشد. لازم به ذکر است پرداخت بدهی های مربوط به آب ، برق، گاز اعم از حق انشعاب و یا حق اشتراک و مصرف در صورتی که مورد مزایده دارای آنها باشد و نیز بدهی های مالیاتی و عوارض شهرداری و غیره تا تاریخ مزایده اعم از اینکه رقم قطعی آن معلوم شده یا نشده باشد بر عهده برنده مزایده است. در صورت وجود مازاد ، وجوه پرداختی بابت هزینه های فوق از محل مازاد به برنده مزایده مسترد خواهد شد و حقوق دولتی مازاد بر مبلغ مزایده ، به عهده برنده مزایده میباشد. ضمناً چنانچه روز مزایده تعطیل رسمی اعلام گردد ، مزایده روز اداری بعد از تعطیلی در همان ساعت و همان مکان مقرر برگزار خواهد شد مورد مزایده برابر اعلام بستانکار علی وارده شماره ۱۴۰۲۰۵۰۲۷۰۸۵۰۰۱۹۳۳ مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۸ تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ دارای پوشش بیمه ای میباشد.

تاریخ انتشار : روز شنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۰

رئیس اداره اجرای اسناد رسمی زنجان زهرا عنایتی

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

sedayezanjannews.ir/nx9766


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»