کد خبر: 9806
1402/03/31 - 14:41


آگهی مزایده اموال غیر منقول پرونده اجرائی کلاسه 9600941

آگهی مزایده اموال غیر منقول پرونده اجرائی کلاسه 9600941

پایگاه خبری صدای زنجان

آگهی مزایده اموال غیر منقول پرونده اجرائی کلاسه ۹۶0۰۹۴۱

به موجب پرونده اجرائی کلاسه ۹۶۰۰۹۴۱ ششدانگ یک واحد آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۵۶۹ فرعی از ۵۲۱۶ اصلی ، مفروز و مجزا شده از ۱۴۴ فرعی از اصلی مذکور ، قطعه ۱۱ در طبقه ۴ و واقع در بخش ۰۱ حوزه ثبت ملک ناحیه دو زنجان استان زنجان به مساحت ۹۵.۹۲ متر مربع به آدرس زنجان - وحیدیه - خیابان پنجم شرقی ساختمان نیروانا طبقه ۴ واحد ۲ که با شماره مستند مالکیت ۱۰۶۱۳۵ تاریخ ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ دفترخانه اسناد رسمی شماره ۱۵ شهر زنجان استان زنجان موضوع سند مالکیت اصلی بشماره چاپی ۵۵۱۱۸۲ سری الف سال ۹۴ با شماره دفتر الکترونیکی ۱۳۹۴۲۰۳۲۷۰۰۱۰۱۸۰۹۴ که در صفحه ۸۷ دفتر املاک جلد ۶۰۶ ذیل شماره ۷۷۲۷۰ بنام آقای علی ابوطالبی ثبت گردیده است و برابر دستور شماره ۱۳۹۶۰۴۹۲۷۰۸۵۰۰۴۷۸۸ مورخ ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ صادره از اداره اجرای اسناد رسمی زنجان در قبال طلب خانم نرگس آقاجانلو بازداشت گردیده است.

حدود اربعه ملک به حدود . شمالا: دیوار و پنجره است به طول ۴٬۶۶ متر به فضای معبر مجاور. شرقا: در دو قسمت اول دیواری است به طول ۱,۲۰ متر به فضای معبر مجاور، دوم دیواری است به طول ۱۶,۲۲ متر به فضای ملک مجاور شماره ۳۱۹ فرعی از شماره ۵۲۱۶ اصلی. جنوبا : در دو قسمت اول نرده و دیوار بالکن به طول ۳ متر به فضای حیاط مشاعی دوم دیوار و پنجره است به طول ۳ متر به فضای حیاط مشاعی. غربا : در ۶ قسمت که قسمتهای دوم و چهارم آن شمالی است. اول دیواری است. مشترک به طول 10/8 متر به آپارتمان قطعه ۱۰ دوم دیواری است به طول 1/13متر به آسانسور، سوم دیواری است به طول 1/37 متر به آسانسور . چهارم دیواری است به طول 0/21 متر به راه پله. پنجم در و دیوار است به طول 05/4 متر به راه پله، ششم دیواری است به طول 1/19 متر به راه پله.

منضمات ملک

انباری قطعه ۱۱ به مساحت ۶,۲۵ متر به حدود اربعه شمالاً دیواری است به طول ۱,۱۷ متر به پشت بام شرقا در ۳ قسمت که قسمت دوم آن شمالی است اول دیواری است به طول ۱,۵۱ متر به پشت بام ، دوم در و دیوار است به طول ۱٫۸۸ متر به پشت پام. سوم دیواری به طول ۱,۴۷ متر به فضای ملک مجاور شماره ۳۱۹ فرعی از شماره ۵۲۱۶ اصلی. جنوبا دیواری است به طول ۳٫۵ متر به پشت بام غربا در و دیوار است به طور ۲٫۹۷ متر به خرپشته

پارکینگ قطعه ۲ به مساحت ۱۱,۵۶ واقع در طبقه -۱ به حدود اربعه شمالا در دو قسمت اول دیواری است مشترک به طول ۱٫۸۹ متر به انباری قطعه ۱ دوم خط فرضی است به طول ۳٫۱۱ متر به محوطه مشاعی شرقا خط فرضی است به طول ۲٫۳۲ متر به محوطه مشاعی جنوبا خط فرضی به محوطه مشاعی است به طول ۵ متر به پارکینگ قطعه ۳ غربا دیواری است به طول ۲٫۳ به ملک مجاور شماره ۱۴۲ فرعی از شماره ۵۲۱۶ اصلی

برابر نظر کارشناس رسمی دادگستری حدود و موقعیت ملک با حدود مندرج در استعلام ثبتی و سند مالکیت منطبق میباشد و ساختمان با قدمت بیش از ۱۰ سال و در ۶ طبقه زیرزمین با کاربری انبار و پارکینگ همکف و ۴ طبقه بالای آن با کاربری مسکونی و با سازه اسکلت بتنی احداث و مورد بهره برداری قرار یافته است.

آپارتمان مورد نظر داری ۲ اتاق خواب اتاق پذیرایی و آشپزخانه و سرویس حمام و توالت می باشد. کابینت آشپزخانه از جنس بدنه فلزی با درب ام دی اف می.باشد کف اتاق پذیرایی سرامیک و کف اتاقهای خواب سیمانی است. دیوار اتاق پذیرایی تا ارتفاع حدود ۱.۲ متر سرامیک و مابقی کاغذ دیواری و سقف رنگ آمیزی شده است دیوار اتاقهای خواب با کاغذ دیواری و رنگ پوشانده شده است. کف و دیوار آشپزخانه و سرویسهای بهداشتی کاشی و سرامیک می.باشد. سیستم گرمایش واحد پکیج میباشد جنس پنجره جبهه شمالی یو پی وی سی و جبهه جنوبی فلزی است کف و دیوار فضای پارکینگ با سنگ اجرا شده است واحد دارای انشعاب آب و برق و گاز مجزا است.

برابر نظر کارشناس رسمی دادگستری ششدانگ یک واحد آپارتمان مسکونی به پلاک ثبتی ۵۶۹ فرعی از ۵۲۱۶ اصلی بخش یک زنجان واقع در ناحیه ۲ زنجان به مبلغ 2۹/۷۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ( بیست و نه میلیارد و هفتصد میلیون ریال ) ارزیابی گردیده است که از ساعت ۹ الی ۱۲ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۳ در اداره اجرای اسناد رسمی زنجان واقع در زنجان خیابان کارگران (صفا) کوچه گنج خانلو از طریق مزایده به فروش میرسد. مزایده ششدانگ پلاک فوق از مبلغ ۲۹/۷۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال (بیست و نه میلیارد و هفتصد میلیون ریال ) شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می شود. لازم به ذکر است پرداخت بدهی های مربوط به آب برق گاز اعم از حق انشعاب و یا حق اشتراک و مصرف در صورتی که مورد مزایده دارای آنها باشد و نیز بدهی های مالیاتی و عوارض شهرداری و غیره تا تاریخ مزایده اعم از اینکه رقم قطعی آن معلوم شده یا نشده باشد به عهده برنده مزایده است و نیز در صورت وجود مازاد وجوه پرداختی بابت هزینههای فوق از محل مازاد به برنده مزایده مسترد خواهد شد و تیم عشر و حق مزایده نقداً وصول میگردد ضمناً چنانچه روز مزایده تعطیل رسمی گردد. مزایده روز اداری بعد از تعطیلی در همان ساعت و مکان مقرر برگزار خواهد شد و حق مزایده مازاد بر پایه مزایده بعهده خریدار میباشد ضمنا متذکر میگردد شرکت در مزایده منوط به پرداخت ده درصد از مبلغ پایه کارشناسی یک روز قبل از مزایده به حساب شماره ۳۹۰۱۰۰۰۰۴۰۶۸۰۱۳۲۰۷۷۷۵۲۲۶ IR بنام تمرکز سپرده اداره کل ثبت اسناد استان زنجان به نام خزانه معین استان زنجان با شناسه ۹۰۵۱۰۸۵۰۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۶۰۰۹۴۱ نزد بانک ملی وارائه فیش واریزی با حضور خریدار یا نماینده قانونی او در جلسه مزایده است. برنده مزایده. مکلف است مابه التفاوت مبلغ فروش را ظرف مدت پنج روز از تاریخ مزایده به حساب ثبت تودیع نماید و در صورتی که ظرف مهلت مقرر مانده فروش را به حساب سپرده ثبت واریز نکند مبلغ مذکور قابل استرداد نبوده و به حساب خزانه واریز خواهد شد و در این صورت عملیات فروش از درجه اعتبار ساقط و مزایده تجدید می گردد مورد مزایده برابر نامه مکانیزه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۶ وکیل بستانکار ملک فاقد پوشش بیمه ای میباشد.

تاریخ انتشار : روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۳۰

رئیس اداره اجرای اسناد رسمی زنجان- زهرا عنایتی

 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

sedayezanjannews.ir/nx9806


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»