کد خبر: 9811
1402/04/01 - 12:15


فرمانده انتظامی شهرستان زنجان:

33 خرده فروش مواد مخدر در زنجان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از اجرای طرح عاصفات در شهرستان زنجان و دستگیری 33 فروشنده موادمخدر خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از اجرای طرح عاصفات در شهرستان زنجان و دستگیری 33 فروشنده موادمخدر خبر داد.

سرهنگ داود مرسلی اظهار داشت : در اجرای طرح عاصفات مبارزه با توزيع و مصرف مواد مخدر و پاکسازي پاتوق معتادين، ماموران پليس انتظامي اين فرماندهي پس از تحقيقات فني واطلاع از فعاليت افرادي در زمينه تهيه، توزيع و مصرف مواد مخدر در محلات مختلف شهرستان ،موضوع را در دستور كار عملياتي خود قرار دادند.

وي افزود: در چندين عمليات جداگانه با تعقيب و مراقبت و انجام يکسری اقدامات فنی پليسی با هماهنگی قضايی 15 نفر مصرف کننده و 33 نفرخرده فروش انواع مواد مخدر را در محلات مختلف شهرستان دستگير و در بازرسی بعمل آمده از منازل و بازرسی بدنی و خودرو آنها مقدار  440 گرم انواع مواد مخدر بهمراه چندين قلم اقلام ممنوعه و همچنين آلات و ادوات مصرف و توزين مواد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در پايان با تاکيد براينکه اقدامات پليسي در جهت مبارزه و ناامن کردن فضا براي فعاليت توزيع کنندگان مواد مخدر است، گفت: اقدامات مقابله اي و ايجابي بطور همزمان در دستور کار پليس بوده و در اين عرصه نيازمند همکاری و همراهی همه آحاد جامعه و سازمان‌ها هستيم.

 

انتهای پیام/

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانفرمانده انتظامی شهرستان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9811


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»