کد خبر: 9865
1402/04/10 - 12:21


دفتر پاسخگویی به متقاضیان نهضت ملی مسکن راه اندازی شد

در راستای مصوبه کارگروه رصد و پیگیری مردمی نهضت ملی مسکن، دفتر پاسخگویی به متقاضیان نهضت ملی مسکن در دو سایت شرق و غرب شهر زنجان فراهم شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان گفت: در راستای مصوبه کارگروه رصد و پیگیری مردمی نهضت ملی مسکن، دفتر پاسخگویی به متقاضیان نهضت ملی مسکن در دو سایت شرق و غرب شهر زنجان فراهم شد.

اسماعیلی با اشاره به مصوبه کارگروه رصد و پیگیری مردمی نهضت ملی مسکن در ۴ تیر که با حضور استاندار زنجان برگزار شد، گفت: در این راستا متقاضیانی که در مورد پروژه های خود سوال یا ابهامی دارند می توانند به کارشناسانی که به همین منظور در روزهای خاص در محل کارگاه پروژه های شرق و غرب حضور خواهند داشت مراجعه و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به شفاف سازی روند اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد، ابراز کرد: متقاضیان پروژه های غرب، دوشنبه ها از ساعت ۸ الی ۱۴ در سالن اجتماعات شرکت زنگان پرشیا (روبروی جمعه بازار) و متقاضیان پروژه های شرق روزهای چهارشنبه ها از ساعت ۸ الی ۱۴ در محل کارگاه ۳۶۸ واحدی گلشهر می توانند حضور یابند و پیگیر پاسخ سوالات خود، از افراد مربوطه باشند.

اسماعیلی هدف از فراهم شدن این فرصت را شفاف سازی روند اجرای پروژه ها، تکریم ارباب رجوع و پاسخ به سوالات متقاضیان اعلام کرد و بیان داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به پاسخگویی قاطع و شفاف به متقاضیان جدی است و براین امر اذعان دارد که باید متقاضیان اطلاع کافی از پروژه ها داشته باشند.


صدای زنجانمدیرکل راه و شهرسازی استان زنجاننهضت ملی مسکن
sedayezanjannews.ir/nx9865


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»