کد خبر: 9925
1402/04/20 - 9:43


آگهی مزایده اموال غیر منقول پرونده اجرائی کلاسه ۱۴۰۰۳۷۶

پایگاه خبری صدای زنجان

به موجب پرونده اجرائی کلاسه ۱۴۰۰۳۷۶ سه دانگ مشاع از شش دانگ پلاک ثبتی ۷۱۱۴ فرعی از ۴۳ اصلی واقع در بخش: ۷ زنجان ناحیه یک زنجان استان زنجان به مساحت ۹۶/۴۰ متر مربع به آدرس زنجان - شهرک آزادگان - مجتمع آبان -  بلوک ۱۲ - طبقه اول - واحد ۸۵ که با شماره مستند مالکیت ۳۶۶۷ تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ موضوع سند مالکیت اصلی بشماره چاپی ۲۲۶۳۸۶ سری ب سال ۹۴ با شماره دفتر الکترونیکی الکترونیک ۱۳۹۵۲۰۳۲۷۰۰۱۰۰۰۹۱۷ بنام علی عسکر جوزی فرزند نظر علی ثبت گردیده است. و برابر دستور شماره ۱۴۰۰۰۵۸۲۷۰۸۵۰۰۰۷۱۲ مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ صادره از اداره اجرای اسناد رسمی زنجان در قبال طلب خانم اعظم سلطان محمدی فرد بازداشت گردیده است .

حدود اربعه ملک برابر پاسخ استعلام اداره ثبت منطقه دو زنجان :

شمالا: بطول ۷/۱۵ متر پنجره و دیواریست به فضای محوطه اشتراکی شرقا: بطول ۱۰/۸۵ متر دیواریست به فضای محوطه اشتراکی جنوبا: بطول ۱۰/۴۵ متر پنجره و دیواریست به فضای محوطه اشتراکی غربا: اول بطول ۵/۷۰ متر درب و دیواریست به راه پله اشتراکی دوم شمالی بطول ۳/۳۵ متر سوم بطول ۵/۱۵ متر دیواریست اشتراکی با اپارتمان پلاک ۷۳۱۳ فرعی قطعه ۱۸۲

مشخصات منضمات ملک :

انباری به مساحت ۴/۷۵ به حدود اربعه شمالا: بطول ۱/۴۵ متر درب و دیواریست به پیلوت اشتراکی شرقا: بطول ۳/۳۰ متر دیواریست اشتراکی با انباری قطعه ۱۷۲۰ جنوبا بطول ۱/۴۵ متر دیواریست به محوطه اشتراکی غربا: بطول ۳/۳۰ متر دیواریست اشتراکی با انباری قطعه ۱۷۰

برابر نظر کارشناسان رسمی دادگستری حدود و موقعیت ملک با حدود مندرج در استعلام ثبتی و سند مالکیت منطبق میباشد.

آپارتمان مورد نظر در طبقه اول یک ساختمان ۵ طبقه ۱۲ واحدی بدون آسانسور ، با اسکلت بتنی و سقف تیرچه بلوک به انضمام انباری قطعه ۱۷۱ تفکیکی می‌باشد . آپارتمان دارای دو اتاق خواب و پذیرایی و آشپزخانه به صورت OPEN با دیوارهای کاشی کاری شده و کف سرامیک و کابینت زمینی و هوایی ، توالت و حمام جداگانه می‌باشد. فرش کف پذیرایی و اتاق خوابها پارکت و دیوارهای پذیرایی و اتاق خواب جنوبی از کاغذ دیواری و اندود گچ سفید نقاشی شده می‌باشد. نوع پوشش دیوارهای اتاق خواب ضلع شمالی اندود گچ سفید نقاشی شده می‌باشد. فرش کف توالت و حمام سرامیک و دیوارها تا زیر سقف کاشی است . چهارچوب دربها فلزی و نوع دربها سه لایی چینی ، پنجره‌ها از نوع UPVC با شیشه دو جداره و پنجره توالت آلمینیومی با شیشه تک جداره می‌باشد. نمای ساختمان ترکیبی از سنگ و آجر سه سانتی ، دارای آیفون معمولی، سیستم گرمایش بخاری گازی از گاز شهری و فاقد سیستم سرمایش و دارای انشعابات برق ، گاز و آب مستقل دسترسی به طبقات توسط راه پله می‌باشد.

- برابر نظر کارشناسان رسمی دادگستری ششدانگ پلاک ثبتی ۷۱۱۴ فرعی از ۴۳ اصلی واقع در بخش ۷ زنجان ناحیه یک زنجان استان زنجان به مبلغ ۲۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ( بیست و دو میلیارد ریال ) ارزیابی گردیده که سه دانگ مشاع از ششدانگ ملک مورد نظر به مبلغ ۱۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ( یازده میلیارد ریال ) ارزیابی گردیده است که از ساعت ۹ الی ۱۲ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ در اداره اجرای اسناد رسمی زنجان واقع در زنجان خیابان کارگران (صفا) کوچه گنج خانلو از طریق مزایده به فروش می‌رسد. مزایده مقدار سه دانگ مشاع از ششدانگ پلاک فوق از مبلغ ۱۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال (یازده میلیارد ریال) شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می‌شود. لازم به ذکر است پرداخت بدهیهای مربوط به آب، برق، گاز اعم از حق انشعاب و یا حق اشتراک و مصرف در صورتی که مورد مزایده دارای آنها باشد و نیز بدهی های مالیاتی و عوارض شهرداری و غیره تا تاریخ مزایده اعم از اینکه رقم قطعی آن معلوم شده یا نشده باشد به عهده برنده مزایده است و نیز در صورت وجود مازاد وجوه پرداختی بابت هزینه‌های فوق از محل مازاد به برنده مزایده مسترد خواهد شد و نیم عشر و حق مزایده نقداً وصول میگردد ضمناً چنانچه روز مزایده تعطیل رسمی گردد مزایده روز اداری بعد از تعطیلی در همان ساعت مکان مقرر برگزار خواهد شد و حق مزایده مازاد بر پایه مزایده بعهده خریدار می باشد.

( ضمنا متذکر میگردد : شرکت در مزایده منوط به پرداخت ده درصد از مبلغ پایه کارشناسی یک روز قبل از مزایده به حساب شماره ۳۹۰۱۰۰۰۰۴۰۶۸۰۱۳۲۰۷۷۷۵۲۲۶IR بنام تمرکز سپرده اداره کل ثبت اسناد استان زنجان به نام خزانه معین استان زنجان با شناسه 964108500100000000000001400376 نزد بانک ملی وارائه فیش واریزی با حضور خریدار یا نماینده قانونی او در جلسه مزایده است برنده مزایده مکلف است مابه التفاوت مبلغ فروش را ظرف مدت پنج روز از تاریخ مزایده به حساب ثبت تودیع نماید و در صورتی که ظرف مهلت مقرر مانده فروش را به حساب سپرده ثبت واریز نکند مبلغ مذکور قابل استرداد نبوده و به حساب خزانه واریز خواهد شد و در این صورت عملیات فروش از درجه اعتبار ساقط و مزایده تجدید می گردد.) مورد مزایده برابر نامه مکانیزه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۳ بستانکار ملک فاقد پوشش بیمه ای می باشد.

تاریخ انتشار: روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۹

رئیس اداره اجرای اسناد رسمی زنجان - زهرا عنایتی

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

sedayezanjannews.ir/nx9925


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»