کد خبر: 9927
1402/04/20 - 11:34


آگهی مزایده اتومبیل

آگهی مزایده اموال منقول - خودرو کامیونت ون - نیسان پرونده کلاسه ۱۴۰۱۰۱۶۹۷

پایگاه خبری صدای زنجان

به موجب پرونده اجرائی کلاسه ۱۴۰۱۰۱۶۹۷ سه دانگ مشاع از ششدانگ یک دستگاه خودرو به شماره انتظامی ۸۷- 984د74 نوع کامیونت ون ، سیستم نیسان ، تیپ ۲۴۰۰Z مدل ۱۳۸۷ رنگ آبی روغنی با استهلاک نسبتا بالا شماره موتور ۴۲۶۹۶۸ شماره شاسی ۱۳۸۴۸۷k متعلق به آقای مهدی پیری (مدیون) توقیف سیستمی گردیده است.

وضعیت خودرو بنابر نظر کارشناس به تاریخ ۱۴۰۲/۲/۱۷ خودرو در وضعیت کار و بهره برداری قرار داشت موتور و سیستم محرکه آن دارای علائم مصرف روغن بخار شدید موتور و علائم روغن سوزی دارد خودرو دوگانه سوز سی ان جی کارخانه ای تک مخزن تولید ۲۰۰۸ ضرورت آزمایش هیدو استاتیک میباشد سطوح اتاق و بدنه مسبوق به سابقه خوردگی تصادف و بازسازی اتاق بار تمام رنگ میباشد . اتاق بار و کف فلزی میباشد شیشه جلو ترک خوردگی داشبورد شکستگی دارد فاقد سیستم صوتی صندلی از مکانیزم نخواب معیوب است . لاستیک های جلو و عقب مستعمل و دارای جک آچار چرخ و تایر زاپاس بوده است . خودرو دارای بیمه شخص ثالث از سوی شرکت بیمه ایران تاریخ انقضای بیمه منتهی به مورخه ۱۴۰۳/۱/۲۵ میباشد .

سه دانگ مشاع از ششدانگ خودرو مذکور برابر نظر کارشناس به تاریخ ۱۴۰۲/۲/۱۷ به مبلغ ۱/۴۸۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال (یک میلیارد و چهارصد و و هشتاد و پنج میلیون ریال ) ارزیابی گردیده است.

و با عنایت به مشاعی بودن مورد مزایده این اداره در خصوص تعویض پلاک و تحویل خودرو هیچگونه مسئولیتی ندارد .

سه دانگ مشاع از ششدانگ خودرو مذکور از ساعت ۹ الی ۱۲ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۲۵ در محل اداره اجرای اسناد زنجان واقع در زنجان خیابان کارگران (صفا) کوچه شهید گنج خانلو از طریق مزایده به فروش میرسد. مزایده سه دانگ مشاع از ششدانگ خودروی مذکور از مبلغ ۱/۴۸۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال ( یک میلیارد و چهارصد و هشتاد و پنج میلیون ریال ) شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته میشود و کلیه هزینه های قانونی به عهده برنده مزایده است و نیم عشر و حق مزایده نقداً وصول خواهد شد و حقوق دولتی مازاد بر مبلغ مزایده، به عهده برنده مزایده می باشد . ضمنا " متذکر می گردد : چنانچه روز مزایده تعطیل رسمی گردد مزایده روز اداری بعد از تعطیلی در همان ساعت و مکان مقرر برگزار خواهد شد. ضمنا شرکت در مزایده منوط به پرداخت ده درصد از مبلغ پایه کارشناسی را یک روز قبل از مزایده به شماره حساب ۳۹۰۱۰۰۰۰۴۰۶۸۰۱۳۲۰۷۷۷۵۲۲۶IRبنام تمرکز وجوه سپرده جاری با شناسه واریز 964108500100000000000140101697 و ارائه فیش واریزی به این اداره و حضور خریدار یا نماینده قانونی او در جلسه مزایده است برنده مزایده مکلف است مابه التفاوت مبلغ فروش را ظرف مدت پنج روز از تاریخ مزایده به حساب صندوق ثبت تودیع نماید و در صورتی که ظرف مهلت مقرر، مانده مبلغ فروش را به حساب سپرده ثبت واریز نکند مبلغ مذکور قابل استرداد نبوده و به حساب خزانه واریز خواهد شد و در این صورت، عملیات فروش از درجه اعتبار ساقط و مزایده تجدید می گردد.

تاریخ انتشار: روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۰

رئیس اداره اجرای اسناد رسمی زنجان- زهرا عنایتی

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

sedayezanjannews.ir/nx9927


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»