کد خبر: 10236
1402/06/07 - 10:26


وزیر ارتباطات در آئین افتتاح مدرسه «طلوع خرد» زنجان:

دولت در تلاش برای جبران عقب افتادگی‌ها است

وزیر ارتباطات در آئین افتتاح مدرسه «طلوع خرد» زنجان گفت: قطعا ساخت این مدارس موجب پرورش استعدادهای برتر همچون شهید شهریاری خواهد شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: وزیر ارتباطات در آئین افتتاح مدرسه «طلوع خرد» زنجان گفت: قطعا ساخت این مدارس موجب پرورش استعدادهای برتر همچون شهید شهریاری خواهد شد.

وزیر ارتباطات استان زنجان را مهد پرورش افراد بزرگ خواند و گفت: این مرز و بوم از دیرباز برای این خطه و کشور افتخارآفرینی کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت خود به صورت شبانه‌روزی در تلاش است که عقب‌ماندگی حوزه‌های مختلف را جبران کند، گفت: منکر قصور و کوتاهی‌ها نیستیم اما همه وزرا و معاونان به دنبال ارائه خدمات برتر در شان مردم هستند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه آموزشگاه ۱۲ کلاسه طلوع خرد، جزو هشت پروژه هفته دولت است، عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی تا مهرماه کلاس‌های درس تحویل آموزش و پرورش می شود.

حمیدرضا اسلامی با اشاره به اینکه سال قبل در ۱۲ ماه، ۱۰۰ کلاس درس را تحویل داده شده است، گفت: در چهارماهه نخست امسال نیز تعداد کلاس‌های تحویلی دو برابر شده است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمدرسه «طلوع خرد» زنجانوزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
sedayezanjannews.ir/nx10236


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»