کد خبر: 10350
1402/06/27 - 17:17


رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازافرینی راه و شهرسازی زنجان، خبر داد:

معرفی ۶۰۸ واحد مسکونی درمحلات بافت فرسوده استان زنجان برای اخذ تسهیلات بانکی

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان،از معرفی ۶۰۸ واحد مسکونی در محلات بافت‌ فرسوده در استان زنجان برای اخذ تسهیلات از بانک خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز /  بهزاد کردلو در گفتگو با خبرنگاران به آمار ثبت نام تسهیلات بافت فرسوده در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن در استان زنجان به آدرس  اینترنتیhttps://saman.mrud.ir اشاره کرد و اظهار داشت: از پایان  سال ۱۴۰۰ نیزحدود یک هزار و ۲۰۲ واحد مسکونی  در بافت‌های فرسوده شهری در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره و قیدار برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده ثبت نام کرده اند و از این تعداد هم ۶۰۸ واحد مسکونی در بافت فرسوده به بانک معرفی شده است.

وی تاکید کرد: همچنین از این تعداد  ۴۸۸ واحد مسکونی منجر به انعقاد قرار داد شده (عاملیت سال ۱۴۰۰ ) که ۲۰۰ واحد مسکونی هم دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد هستند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازافرینی  راه و شهرسازی زنجان،گفت: به محض تامین اعتبار از سوی شرکت بازآفرینی شهری،مابقی متقاضیانی  که درسامانه جامع طرح های حمایتی مسکن ثبت نام کردند به بانک معرفی خواهند شد و  ثبت نام از متقاضیان در بافت های مذکور در سامانه فعال خواهد شد.

کردلو ،با بیان اینکه بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده بسیار مهم است،بیان داشت: توجه به این مهم جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی را می گیرد و توسعه مبلمان شهری، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این مناطق را به دنبال دارد

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانبافت فرسودهتسهیلات بانکی
sedayezanjannews.ir/nx10350


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»