کد خبر: 10912
1402/09/19 - 12:38


استاندار زنجان:

نیازمند طرح منسجم برای پیگیری مسائل تربیتی در مدارس هستیم

استاندار زنجان بر ضرورت توجه و تمرکز ویژه بر برنامه‌های تربیتی در آموزش و پرورش استان تاکید کرد و گفت:نیازمند طرحی منسجم برای پیگیری مسائل تربیتی در مدارس هستیم.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ محسن افشارچی روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بر لزوم پرهیز از طرح مباحث جزیره ای در شورای آموزش و پروش استان اشاره کرد و افزود: لازم است در هر جلسه یک طرح و موضوع خاصی مورد توجه قرار گیرد تا آن طرح با هم افزایی به نتیجه برسد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست های سوق دادن دانش آموزان به رشته های فنی و حرفه ای اشاره کرد و اظهار کرد: کیفیت آموزش در این رشته ها باید مود توجه قرار گیرد تا این دانش آموزان در ادامه تحصیل بتوانند موفقیت های بیشتری کسب کنند.
افشارچی گفت:برنامه ریزی هدفمند، کشف استعدادها و ایجاد برنامه‌های تقویتی و فراهم‌سازی بستر مناسب آموزشی و پرورشی می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش انگیزه و تلاش دانش‌آموزان داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه اعضای شورای آموزش و پرورش به اهمیت کارشان باید توجه داشته باشند،گفت: مدارس محل تربیت نیروهای آینده برای کشور است و برنامه ها و اقدامات در این خصوص باید کافی و متناسب باشد.
آیت الله علی خاتمی بر ضرورت اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و ادامه داد: باید بر مقوله پرورش هم در آموزش و هم در مدرسه و خانواده ها اهمیت داده شود.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآموزش و پرورشاستاندارمدرسه
sedayezanjannews.ir/nx10912


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»