کد خبر: 11075
1402/10/15 - 15:10


احداث چمن‌های مصنوعی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر توسعه فضای ورزشی گفت: احداث چمن‌های مصنوعی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش،وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از ۱۰ باب زمین چمن مصنوعی شهرستان خدابنده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولویت آموزش و پرورش نیز تامین اعتبار مورد نیاز برای پروژه‌های خیرساز است، اظهار داشت: هم اکنون مشارکت خیرین در حوزه آموزش و پرورش از دولت پیشی گرفته است و ما نیز باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر توسعه فضای ورزشی گفت: احداث چمن‌های مصنوعی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

 وی افزود: بومی بودن دولت سیزدهم یکی از شاخص‌های مهم به شمار می‌رود که منجر به جلب مشارکت حداکثری مردم در تمامی صحنه‌ها شده است.

همچنین در ادامه کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان نیز اظهار کرد:  یک هزار و ۸۲۷ زمین چمن مصنوعی در حال ساخت و تکمیل است و در تلاش هستیم تا پایان سال جاری آنها را به بهره برداری برسانیم.

وزیر ورزش بیان کرد: همچنین با توجه به شرایط آبی کشور، ساخت چمن‌های مصنوعی جایگزین مناسبی برای توسعه فوتبال است.

وی اضافه کرد: فوتبال ورزش پرمخاطب در اقصی نقاط کشور است و زمین چمن مصنوعی به توسعه و رونق این ورزش به ویژه در نقاط کم برخوردار کمک شایانی می‌کند.

شایان ذکر است که برنامه حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهور در استان زنجان قرار بود دو روزه انجام بشود اما به احترام شهدای حادثه تروریستی کرمان با تغییراتی روبه رو شد که مهم‌ترین برنامه این سفر یعنی دیدار عمومی مردم استان زنجان با رییس جمهور به روز شنبه ۱۶ دی‌ماه موکول شده است.

 

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانچمن مصنوعیاحداثفوتبال
sedayezanjannews.ir/nx11075


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»