کد خبر: 11819
1403/02/29 - 13:55


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبرداد:

توضیحات آموزش و پرورش استان زنجان درباره کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه دانش آموزان متقاضی ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره که موفق به دریافت «کارت ورود به جلسه» نشده‌اند، گفت: این مشکل طی چند ساعت آینده برطرف و کارت ورود به جلسه آنها در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه دانش آموزان متقاضی ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره که موفق به دریافت «کارت ورود به جلسه» نشده‌اند، گفت: این مشکل طی چند ساعت آینده برطرف و کارت ورود به جلسه آنها در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره اینکه دانش آموزان متقاضی ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره که موفق به دریافت «کارت ورود به جلسه» نشده‌اند اظهار داشت: این مشکل طی چند ساعت آینده برطرف و کارت ورود به جلسه آنها در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: حتی اگر اینگونه هم نباشد دانش‌آموزان می‌توانند با ارائه «شناسنامه» در جلسات امتحانی حاضر شده و «آدرس» حوزه آزمون خود را از طریق مدرسه محل تحصیل دریافت کنند.

وی به دانش آموزان متقاضی ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره اشاره کرد و گفت: به اطلاع این دست از دانش‌آموزان می‌رسانیم، برای اینکه پاسخگو به آنها باشیم، در همه مناطق ۱۴ گانه و اداره‌کل میزهای پاسخگوی برای سوالات پیرامون امتحانات نهایی ایجاد شده است تا دانش‌آموزان اطلاعات لازم را نسبت به محل حوزه خود کسب کنند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه یقینا هیچ مشکلی در روند اجرایی امتحانات نهایی پیش نخواهد آمد چرا که از قبل همه اطلاع‌رسانی ها انجام شده است، افزود: دانش آموزان با اطمینان خاطر در حوزه‌های امتحانی خود حاضر شوند و بدانند که هیچ مشکلی برای حضور آنها در جلسه آزمون وجود ندارد.مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه زمینه برای برگزاری امتحانات نهایی امسال آماده شده است، گفت: به دانش‌آموزان توصیه می‌کنیم با توجه به ترافیک شهری که در ساعت اولیه صبح شاهد آن هستیم یک ساعت قبل از آغاز امتحان در حوزه امتحانی حضور بهم رسانند تا از باب ورود به محل آزمون مشکلی پیش نیاید.

شایان ذکر است در مجموع ۳۲ هزار دانش‌آموز در سه پایه، امتحانات آنها نهایی برگزار می‌شود که در این راستا ۲۰۹ حوزه برای برگزاری امتحانات در مناطق ۱۴ گانه آموزش و پرورش استان زنجان آماده شده است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآموزش و پرورشکارت ورود به جلسهدانش آموز
sedayezanjannews.ir/nx11819


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»