کد خبر: 11917
1403/03/10 - 9:57


مدیر کل بهزیستی استان زنجان خبر داد؛

رقابت بیش از ۲۰۰فرد دارای معلولیت زنجانی در آزمون استخدامی

مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت:آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت برای نخستین‌بار در ۱۷خرداد ۱۴۰۳با حضور ۲۰۲نفر از افراد دارای معلولیت در سطح استان و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت:آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت برای نخستین‌بار در ۱۷خرداد ۱۴۰۳با حضور ۲۰۲نفر از افراد دارای معلولیت در سطح استان و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

روح اله خدابنده لو افزود:افرادی که دارای کارت معلولیت از سازمان بهزیستی هستند، برای تصدی۷۴ شغل در ۴۶دستگاه اجرایی، در این آزمون شرکت نموده و به رقابت می پردازند و پس از برگزاری آزمون و طی فرایندهای  اداری در دستگاههای اجرایی جذب و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی تصریح کرد:با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با جهاد دانشگاهی تمهیدات لازم به منظور برگزاری بهتر و سالم آزمون با همراهی ۲۷منشی یاریگر شامل ۱۲زن و ۱۵مرد ویژه توانیابان دارای معلولیت بینایی و جسمی،دو مترجم زبان اشاره ویژه ی ناشنوایان در نظر گرفته شده است تا این آزمون به بهترین صورت برگزار گردد.

 خدابنده لو یادآور شد:آزمون در شرایط استاندارد و مناسب‌سازی شده برای افراد دارای معلولیت برگزار می‌شود و مهمانسرای بهزیستی استان برای معلولین متقاضی اسکان و همچنین وسیله نقلیه مورد نیاز در روز آزمون در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بهزیستی با اشاره به توانمندی ها و استعدادهای افراد دارای معلولیت در تمامی زمینه ها علی الخصوص در زمینه ی تحصیل اظهار کرد: داشتن شغل مناسب برای هر کسی موجب ایجاد و تقویت اعتمادبه‌نفس شده و انگیزه زندگی را در افراد بهبود می‌دهد؛در افراد معلول و دارای ناتوانی جسمی این موضوع بیشتر به چشم می‌خورد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآزمون استخدامیمدیر کل بهزیستیافراد دارای معلولیت
sedayezanjannews.ir/nx11917


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»